6

650 55 37
                                    

~Yoongi

Sabah olduğunda başındaki ağrı ile uyandım. Hızlıca telefonumu alıp saate baktım 12.00'dı. Şuan okulda olsa geç kalırdım ama hafta sonu olduğu için bi sıkıntı etmezdi.

Telefonu bırakıp tuvalete gittim. Hızlıca elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Jimin salonda telefona bakıyordu. Neye baktığını merak ettiğimde telefonu kapattı.

"Jim neye bakıyordun?"

"Seni ilgilendirmez." Dediğinde kaşlarım hafifçe çatıldı. Neden birden tavır yap- Ahh iki gündür neredeyse eve hiç gelmiyordum ve iki gün önce onunla dışarıya çıkacağıma söz vermiştir.

Jimine baktığımda dışarıya çıkmak üzere olduğunu gördüm. Hızlıca yanına gittim ve kapıyı o çıkmadan kapattım.

"Nereye Jimin?"

"Jungkook'un yanına ve seni ne ilgilendirir?" Dediğinde kaşlarımı biraz daha çattım. Jungkook kimdi ve Jimin onun   yanında gidiyordu.

"O kim ve niye onun yanına gidiyorsun?"

"İki gün önce yanımıza taşınan biri tabi sen bilmezsin barlarda olduğun için." Dedi ve beni itip dışarıya çıktı. Bu Jungkook dediģi çocuk nedense bana çokta iyi diyelim gibi geliyordu yüzünü hiç görmemeye rahmen.

Jimin'in hangi tarafa gittiğini baktığında sol taraftaydı. Yarın ağız gülümseyip eve girdim ve güzel kıyafetler giydim. O eve gidecektim.

Hızlıca evden çıktım ve kapıyı kilitledim ardından hızlıca Jungkook denen çocuğun evine ilerledim.

Kapıya vardığımda çokta nazik olmiyıcaj bir şekilde kapıyı çaldım. "Kim o?" Diye ses geldiğinde "Komşunuz " dedim şert bir sesle.

Kapı açıldığında hızlıca içeriye girdim. Jimin arkası dönük bir şekilde oturuyordu.

"Hey evime giremezsin." Dediğinde takmadan Jimin'in yanına gittim. "Git başımdan Yoongi."

"Bana tavır yapmaya devam edersem gitmiyicem."

"Burda tavır yapmam mı problem cidden? İki gündür eve gecenin bir saatinde geliyorsun onu geçtim mesajlarıma bile bakmıyorsun. Tavır yapmam çokta anormal değil bence."

"Açıklamada izin ver istersen Jim."

"Açıklanacak bir şeyin olduğunu düşünmüyorum bu yüzden başımdan git. Hata arkadaşımın evinden git. Birinin evine izinsiz girmek suçtur. "

"Tamam gidiyorum ama ece geldiğinde konuşucaz" dedim gitmeye başladı  o sırada kılıktan olmasa "Cidden hiç bir şey anlamıyor yada görmüyorsun."

Bunu demesi bile adımımı durdurdum ve ona döndüm. "Asıl hiçbir şeyi görmeyip anlamayan sensin Jimin."

"Ben neyi görüyormuşum yada anlamıyormuşum acaba" ayağa kalkıp yanına ilerledim.

"Senin için çabalamayın görmüyorsun seni kırmamak için çabalarımı anlamıyorsun Jimin. Peki ben neyi anlamayıp görmüyorum? Seni kırmamaya çalışırken neyde hata yapıyorum?" Sona doğru sesim kırgın çıkmıştı ve bana göre haklıydım onun için uğrasmama rahmen görmüyordu

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Hayatınızda gördüğünüz em soft hikaye dimi hchckghxkghdys. Hikayenin başında soft yapmaya çalışırım demiştim ama yapamadım. Nedense içimdeki softluğu buraya yansıtamıyorum?

Neyse diyer bölümü soft yapmaya çalışıçam ve 8 bölüm olucak kitap.

Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın ve yazım yanlışları için özür dilerim.  Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

Cute /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin