3

1K 76 68
                                    

Jimin

Videoda Yoongi birini dövüyordu ama o karıncaya bile zarar veremezdi ya bu kadar sert değildi.

Bana kimseye zarar veremeyeceğini söylemişti yada kavgalara karışmadığını ama göründüğü kadarıyla hepsi yalandı.

Bana mesaj atan kişiye geri mesaj attım.

(Mesajlaşma)

~Jimin~
Kimsin ve derdin ne

~Bilinmiyen numara~
Sadece karıncayı bile incitmiyiceğini düşün düğün Yoongi abinin ne yaptığını öğrenmeni istedi Jimin

~Jimin~
Numaramı yada adımı nerden biliyorsun
Ekstra sorumu cevapla

~Bilinmiyen numara~
O kadari sevni ilgilendirmez ve sana iyi günler a pardon artık günün iyi değil doğru

~Jimin~
Sorularıma cevap ver
  -Bu kişiye artık mesaj atamazsınız-

~Jimin

Beni engellediğini gördüğünde telefonu kapatıp elime gelen ilk yere telefonumu koydum.

Tam ayağa kalkacağım sırada kapı çalınca kapıya baktım. Yoongi gelmiş olmalıydı çünkü genel anlamda o kapıyı çalardı.

Hala kapıya bakarken kapı açılıldı. "Gire bilir miyim Jim?"

"Hayır."

"Daha eve yeni geldim ama anlaşılan sana bir şey yapmışım ne yaptım bakıyım söyle?" Bir şey yaptığını nasılda biliyordu.

"Sadece yanliz kalmak istiyorum odadan cık Abi."

~Yoongi

Bana Yoongi abi değilde abi demişi yani durum acayip vahimdi.

Kapıyı kapatıp yanına geldim ve yatağa oturup saçı ile oynamaya başladım.

"Jim ne yaptım söyle hadi? Lütfen." Dedim o ise kafasını elimden ayırdı ve sesizliğini korudu.

İç çekip yanına yattım ve ona sarıldım. Bana trip atmadınız hiç sevmiyordum ayriyetten bana neden trip attığını bilmediğimde baya üzülüyordum.

"Yanlız kalmak istiyorum abi."

"Neden böyle davrandığını söylemeden hayatta bir yere gitmem Jim."

"Şuan senlen konuşmak istemiyorum odadan cık."

Dediğini takmadan saçını öptüm ve oynamaya devam ettim. O sırada Jimin'in telefonunun bildirim sesi geldi.

Jimin'in saçıyla oynamayı bırakıp telefonu elime aldım.

WhatsApptan arkadaşı mesaj atmıştı bende WhatsApp girip kişilerin baktım o sırada bilinmiyen numara dikkatimi çekti ve mesajlara baktım.

Engellediğini için profili gozükmuyirdu ama tahminen videoyu Han çekmişti çünkü sevgilisini dövüyordum. Neden kurtarmak yerine videoyu Jimin'e attı derseniz sebebi en değer verdiğim kişinin Jimin olduğunu bildiği içindi. O bunu eski arkadaşlığımızından biliyordu.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Normalde aklımda Yeonjun ve Soobin yapmak vardı ama ablama sorayım dedim oda Minho dedi dövüleni Minho yaptım bende. İlk başta çekeni Minho yapacaktım ama Minho kitapta sevgilisinin dövüldüğünü görürse oda karışır diye Han yaptım.

Birde bir soru soru sorucam azda olsa kitapta softluk var mı? Soft yapmaya çalışıyorum ama bu bölüm pek soft olmadı.

Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın ve yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

Cute /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin