5

738 61 29
                                    

1 Yıl sonra

~Jimin

Tam bir yıl geçmişti ve bu süre zarfında ben nasıl olduysa Yoongi'ye aşık olmuştum aslında Nasıl sorusu çok saçma olurdu çünkü baya yakın davranmamız ve birbirimize karşı kullandığımız iltifatlar felan derken ona ak olmuştum ve bunu ona söyleyemiyorum şuan ise ikimiz beraber iki katlı bir evde yaşıyorduk.

Hızlıca anlatıyım. Yoongi girdiği sınavda istediği üniversiteyi kazanmış ve ikimiz Seul'e tanışmıştık bense burda bir okula kayıt olmuş ve hiç gitmesin şuanda evde canım sıkıldığı için yemek yapıyordum. Saate baktığımda 13.00 olduğunu gördüm. Bu gün ne kadar Yoongi'yi bekleyeceğim gerçektende merak ediyordum. Dün saate 00.00'da yatmama rahmen ve tahminen 01.00'de uyumama rahmen hala osaate eve gelmemişti.

Çiddi bir şekilde o kadar saate nerde ve ne yaptığını merak ediyordum ama soramıyordum ama bu günde geç geçirse hiç çekinmeden soracaktım...

00.00 olduğunda saat sıkıntı ile offladım. Aramalarına yada mesajlarıma bakmıyordu ve gece yarısı olmuştu.

Hafiften uykumun geldiğini hissedince mutfağa gidip kendime bir kahve yaptım. Bugün Yoongi gelene kadar uyumıyacaktım hatta gelince hesap bile sorucaktı. Ne diyeceği umrumda değildi sadece bu saate kadar eve gelmesi gerekiyordu ki evde tekte yasamıyordu.

00.30 olduğunda saat kapıdan ses geldi. Hızlıca ayağa kalkıp kapının deliğinden baktım. Tanımadığım biri kapıya açıyordu. Hızlıca elime şemsiyeyi aldım ve kapıcmdan uzaklaştım. Kapı açılınca ilk bir kaç saniye kimse içeri girmedi.

Ben kapıya bakarken konuşmaya başladı kapıdaki kişi "Sarhoş olana kadar neden içiyorsun anlamıyorum ki?" Dedi kapıdaki kişi ardından içeriye yanında Yoongi ile girmeye basladı.

Kafasını yerden kaldırıp bana baktı. Aniden beni gördüğü için bahırmıştı.

"Öyle kapıda bekletilir mi ya? Birde sen Jiminsin dimi?" Dediğinde yavaşça başımı salladım. "Evet ama neden?"

"Yoongi seni anlata anlata bitirememiştide en sonunda seni görebildim. Ben Jin Yoongi'nin arkadaşıyım." Dedi ve tahminen Yoongi'nin odasına ilerledim.

Şarhoş olmasa konuşurdum ama yarına kadar bekliyecektim. Kapıyı kapatıp kendi odama geçtim şuan kimseyi çekemiyecektim. Ayıp olup olmamasına gelirsek ise şuan gram umrumda değildi.

Pijamalarımı giyip yatağıma yattım ve uyudum.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Bu bölümde küçük bi olay çıkarmak istedim. Diyer bölümde olaylar hızlıca kapanır tahminen.

Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın ve yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

Cute /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin