2

1.1K 81 68
                                    

Yoongi

Sabah uyandığımda Jimin yanımdaydı bu beni mutlu ediyordu. Sabah yanımda kendine has kokusunu almak cidden güzeldi.

Onu uyandırmamaya özen gösterecek şekilde ayağa kalktım. Okul vardı ve ben gitmek zorundaydım. Jimin'e baktım "Bu tatlı tipi okul için biraz yanlız bırakmak zorundayım." Dedim kısık bir sesle.

Ona bakmayı bırakıp formamı telefonu ve çantamı aldım ardından odasına gittim. Bu gün neler olacağını cidden merak ediyordum çünkü iki gündür okula gitmemiştim.

Kıyafetlerimi giydikten sonra kahvaltı yapmaya aşağıya indim. Annem kahvaltı hazırlıyordu. Bakalım bana ne tepki verecekti. İlkez kendim kalmıştım.

"Günaydın anne ne yapıyorsun? Yardım edebileceğim bir şey var mı?"

Bana doğru döndü.

"Yok ama sen sabah uyanır mıydın?"

"Uyanmazdım ama nedense bu gün uyandım. Nedeninide anlamış değilim aman neyse ben kahvaltı yapıp okula gidicem." Dedim ve masaya oturdum.

Kahvaltımı yaparken içeriye Jimin geldi. Yeni uyandığı çok belliydi. "Günaydın Jim."

"Günaydın abi." Dedi ve masaya oturdu. Okul forması vardı üstünde. Neden üstünde okul formasını giyinik olduğunu anlamamıştım çünkü o sadece sınavlarda ve Quizlerde okula giderdi hata sınava yada Quize girip eve geri giderdi.

Ona bakmayı bırakıp yemeğimi yemeye geri döndüm. Eyer bu gün okula gelirse dövmem gereken kişiyi dövemezdim.

"Okula mı geleceksin Jim?"

"Evet, bu gün gelmek istedim."  Dediğinde sadece başım ile onayladım.

Hızlıca yemeğimi yedim ve masadan kalktın. "Ben okula gidiyorum arkadaşlarım beni bekliyor." Dedim ve hiçbir şey demeden direk dışarı çıktım.

~Jimin

Normalde okula bu kadar erken gitmezdi ama bu gün nedense gitmişti. Bu biraz garip hissettiriyordu.

Acaba sevgilisi mi vardı? Yoktur ya. Ya varsa? Bütün yemeği ya sevgilisi varsa diye yemiştim. Buna neden takıldığın hakında bir fikrim yoktu ama sevgilisinin olması fikri beni baya üzmüştü.

Yeme bittiğinde saate baktım saat 11'di. Bu saate okula gitmeme çokta gerek yoktuki zaten gidişimde kaçmıştı.

"Ben odamda takilicam." Diyip odama geri çıktım. Şarkı açıp sevgilisi varsa diye düşünmeye başladım.

Ne zamandı düşünüyordum biliyorum ama telefonuma gelen bildirim sesi ile düşünmeyi bıraktım ve mesajın kimden geldiğine baktım.

Bilinmiyen numaraydı. İstemsizce kaslarım catılmıştı. Mesaja girip baktığımda bir video ve altında "izle ve bütün gerçekleri öğren." Yazısı vardı.

Kimin nesiydi bilmiyorum ama videoyu acayip merak etmiştim ve izliyecektim.

Videoyu izlemeye başladım ama gördüklerim karşısında şok olmuştum.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Normalde 5. Bölümde felan yapmayı düşündüğüm olayı şimdi yapıyorum 5. Bölümde bi olay bulur yaparım bulamzsamda birine danışırım.

Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın ve yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

Cute /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin