Postacie

24 2 2
                                    

Dobrze więc tu są rysunki xDMam nadzieje że się podobają

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dobrze więc tu są rysunki xD
Mam nadzieje że się podobają

(starałam się ich podpisać jakby... ich pismem XD)

(Do każdej postaci jest jeden spoiler)

Rankin Green

17 lat

179cm

he/him

Pansexual (tak wiem pisałam że jest bi musze to zmienić xd)

Songs:
Deceptacon - La Tigre
Lemon Tree - Fools Garden
Good Old fashioned loverboy - Queen

Krótki opis:

Rankin, od kiedy był mały grał w football, kiedy jednak zrozumiał, że już go to nie interesuje chciał się wypisać z drużyny, co spowodowało, że jego ojciec wpadł w furię (żeby nie było mówimy już o wydarzeniach po rozwodzie rodziców Rankina). Talent Rankina był jedyną rzeczą, którą jego ojciec może się chwalić, sam nie ma zbyt wiele dobrych cech. Po tym jak matka Rankina rzuciła ojcu papiery rozwodowe na biurko, nic nie dawało mu powodu do radości. Jak wiadomo Rankin trafia do psychiatryka. Rankin mówi Jeffowi, że to przez furię ojca z powodu odejścia z drużyny, jednak możemy się domyślić, że kłamie, co zauważa również Jeff. Według mnie Rankin trafił do psychiatryka z powodu depresji i zapędów seksualnych. Które pojawiły się po rozwodzie rodziców. (Spoiler! Ma psa, który nazywa się Lucy)

Jeff Miller

16 lat

172 cm

he/him

Gay

Songs:
Heather - Conan Gray
Angel Eyes - ABBA
Vampire - Olivia Rodrigo
Christmas Kids - Roar

Krótki opis:

Jeff jako dziecko nie miał zbyt wielu przyjaciół, kiedy poznał Allie jego świat wywrócił się do góry nogami, obracał się w towarzystwie naprawdę wielu osób, ponieważ sama Allie miała więcej przyjaciół niż tylko Jeffa. Kiedy Jeff zaczął sobie uświadamiać kim tak naprawdę jest nie bał się jak zostanie odebrany przez resztę ludzi, jednak najważniejsza jest dla niego opinia Allie (Od autora ~ wiem że to zabrzmi głupio, ale chciałam zrobić z Allie taką toxic koleżanke Jeffa, ale w sumie sama nwm piszcie w komentarzach co sądzicie). Burke, chłopak Allie jako pierwszy dowiaduje się, że Jeff jest gejem, po tym jak go całuje na imprezie świątecznej. Potem kiedy Jeff wraca (czego nie ma w książce - czyli według mnie) dostaje dużo hejtu na mediach społecznościowych ponieważ Burke rozpowiedział wszystkim, że Jeff jest gejem. Potem Jeff trafia do psychaitryka co jest opisane w książce. (Spoiler! W następnym rozdziale potwierdzę uczucia Jeffa do Rankina (teoretycznie))

Amanda Miller

14 lat (wiem że w książce ma 13, ale wygląda zbyt dorośle u mnie więc dajmy jej 14 xD)

165 cm

she/her/they/them (Spoiler! Amanda jest demigirl)

Bisexual

Songs:
Hey Lover - The Daughters Of Eve
Levitating - Dua Lipa
Eyes on you - Nicky Youre
BABY SAID - Måneskin
Lovefool - The Cardigans

Krótki opis:

Amanda jest dość popularna w szkole, od zawsze. Dużo osób ją zna ze względu na jej wczesną możliwość malowania się i ubrania "fajnych" rzeczy. Jednak z czasem, każdy mógł robić to co ona, co sprawiło, że popularność Amandy zaczęła odchodzić w zapomnienie. Kiedy Kate przyjechała w wieku 12 lat do Stanów, Amanda uważała ją za zwykłą dziewczynę, potem dopiero na zajęciach tanecznych bardziej się poznały (nawiązanie do książki - cytat "brat Katriny, mojej koleżanki z zajęć tańca, jest gejem). Potem zaczęły spędzać ze sobą nie zdrowo dużo czasu, aż w końcu zostały najlepszymi przyjaciółkami.

Katrina Hilton (Kate)

14 lat

160cm

she/her

Lesbian (Spoiler! Kate miała dziewczynę, o której oczywiście napiszę (wait and see))

Songs:
Space girl - Frances Forever
Blue Hair - TV Girl
Family Line - Conan Gray
She - dodie

Krótki opis:

Katrina, jednak wszyscy mówią do niej skrótowo "Kate", jest z Anglii o czym juz pisałam w książce. Kate prowadzi nowe życie w Stanach, jakby została nową osobą, kiedy powiedziała Amandzie, że jest lesbijką, reakcja Amandy była nie do przewidzenia - "musimy Ci w takim razie zrobić nowy look!" - skończyło się na tym, że Kate ścięła włosy i zaczęła chodzić w bardziej "fajnych" ubraniach. Amandzie nie przeszkadzała orientacja Kate (w końcu sama jest bi, o czym nie powiedziała Kate)
(Cała historia Kate jest w rozdziale "Jestem z Londynu")

Notatki samobójcy (część 2)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz