ETA

22 4 0
                                    

Çifte ihanet üçlü *lüm

Bu hikayeye nasıl bir giriş yapılmalı... Gerçekten bilemiyorum. Her neyse.

Haerin, Danielle, Hyein, Hanni ve Minji'nin içinde bulunduğu bir arkadaş grubu vardı. Kendilerine "Newjeans" ismini vermişlerdi. Bir de arkadaşları vardı, Eva.

Olayları anlatmak için birşeylere geriden bakmalıyız.

12 Temmuz...:
Hyejin yine başını bir şekilde belaya sokmuştu. Bu kızın yürüyen bela mıknatısı olduğunu biliyoruz ama bu sefer gerçekten büyük birşeydi ve başı polislerle dertteydi. Hayatı için koşarak kaçıyordu denebilir. Ayrıca Newjeans ile görüntülü konuşmadaydı. Birşeyleri açıklamak istemiyordu. Sadece hali görünsün ve kızların seslerini duysun diye aramıştı. Gecenin bir vakti sokakta.

15 Ağustos:
Kızlar evlerinde verdikleri pijama partisinde arkadaşlarıylaydı. Eva'yıda çağırmışlardı fakat Eva işi olduğu için gelememişti. Eva gerine sevgilisi Micheal ve arkadaşları Maria vardı. Birde olmazsa olmaz Jiwon ve Hyejin. Açıkçası partinin eğlenceli geçmesini bekliyorlardı fakat öyle olmadı. Uzun bir süreyi arkadaşları Jiwon ile ilgilenerek geçirdiler. Jiwon kız arkadaşından ayrılmıştı.

Fakat ona teselli vermeyen bir ikili vardı.
Tahmin edebilir misiniz?
Mikel ve Maria.

Bundan sonrası kamera kayıtlarına kalmıştı...???!?

...?!
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
..........

7 Mayıs:
Bugün Minji'nin doğum günüydü. Sonunda 19 yaşına giriyordu. Partiye bütün arkadaşlarını davet etmişti. Eva işi bitince geleceğini söylemişti fakat Eva'nın en yakın arkadaşı Maria partiye zamanında gelmişti. Dürüst olmak gerekirse Eva ve Maria o kadar yakın arkadaştı ki yeşil taşlı arkadaşlık bileklikleri bile vardı. Maria, Eva'nın her zaman güvenebileceği bir arkadaşıydı.

İronik olan şey ise Mikel'in Eva ile birlikte gelmemesi, tam zamanında partide olmasıydı. Kızlar doğum günü kızı ile ilgilenirken Hanni birşey fark etti.

Mikel ve Maria yan yanaydı. Asıl garip olan şey ise Mikel'in sözleriydi.

"İstediğin yere istediğin zaman gidebiliriz. Tek ihtiyacım olan şeyin sen olduğunu biliyorsun."

Hanni duyduğu şey üzerine arkadaşlarını topladı. Arkadaşlarına olan biten herşeyi söyledi. Kızlar en başta inanmasa bile bazı şeyler bunu doğruluyordu. Bu yüzden akıllarına gelen en iyi şeyi yaptılar ve Eva'yı aradılar. Telefon Hanni'deydi.

"Eva bak. Uh, buna inanamıyorum! O senin erkek arkadaşın değil mi!? Lütfen acele et ve buraya gel..."

Eva olan bitenleri sindirmeye çalışıyordu. En yakın arkadaşı ve sevgilisi. Hayatında yaşadığı en büyük ihanet sanırım buydu. Bunu gerçekten hiç beklemiyordu. Hyein ona sürekli "O seni hak etmiyor, onu şımartma. Daha iyilerini bulabilirsin." diyordu.

"Onu daha önce de bu şekilde yakalamıştık. Bakışları hep o kızın üzerindeydi."

"O sana yalan söylüyor. Koca bir yalancı!"

"Doğum günüme gelemediğin gün, Hyejin'in başının belaya girdiği o gün, Jiwon'un kız arkadaşından ayrıldığı güm ve daha pek çok gün..."

Get up|New jeans fanfic-Türkçe-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin