Gerçek Bunniesler mi yoksa Bunnies kılığındaki toxicler mi?
Bir zamanlar aile gibi olan 5 kişilik bir arkadaş grubu varmış. Ormanda insan gözlerinden uzak bir yerde evleri varmış. Kızlar yine sıradan bir gün geçiriyormuş. Ama bu sıradanlığı bozan birşey olmuş. Kızlardan Danielle kitap okurken uyuyakalmış. Aynı zaman diliminde diğer kızlarda onunla birlikte uyuyuvermiş. Uyuduğumuzda ne görürüz?
Tabii ki rüya görürüz.
Peki başka kişilerde bilinçli olarak bizim rüyamıza giriş yapabilir mi sizce?
Bana kalırsa bunu düşünen çok az kişi vardır çünkü bu olay biraz imkansız görünüyor.
Kızların yaşadığı durum tam olarak buydu. Hanni, Minji, Hyein, Haerin ve Danielle yani Newjeans aynı rüyadaydı...
Danielle'in anlatımı ile ★
"Kızlar?"
"Dani? Oha bizim kızlar büyü yaptı rüyama girdi herhalde. Nasıl uyanabilirim şu rüyadan?" Hyein şaşkın bakışlarını üyeler üzerinde gezintiye çıkarmıştı.
"Rüyadayken siz gerçek değilsiniz dersek korkunç şeyler oluyormuş hadi deneyelim. Siz gerçek değilsiniz salın beni abi ben sadece uyumak istiyorum."
"Bak Hanni şuan yedik seni böö." Hanni ile dalga geçmek eğlenceli.
"Bak Hanni şuan gömdük seni böö." Haerin beni taklit etmeye çalışıyordu. Rüyada bile değişmiyor.
"Kızlar sakin olup şurayı gezsek mi ne dersiniz ha? Biraz daha panik yaparsanız uyanacağız ve bu şansı kaçıracağız."
"Peki Minji hanım siz gezdirecekseniz buyrun."
Minji etrafına bakınmaya başladı. Birşey çok dikkatini çekmişti, bu nedenle dikkatni çeken şeye doğru ilerledi. Tozlanmış tabelayı eliyle sildi.
"Bunnyland. Çok güzel ya sanki Alice harikalar diyarındayız."
"BUNNY Mİ DEDİNİZ? AAA BUNNİESLER BURADA MIDIR?"
"Ayayaaya gidip bakalım mı Hanni?" Hyein Hanni'nin elini tuttu ve ileriye doğru koşmaya başladılar. Bizde kızlarla el ele tutuşup onları takip etmeye başladık.
Ormanın fazlasıyla güzel olduğunu söylemek isterim. Sanki büyülü gibi. İsmininde tesadüf olduğunu inanın hiç düşünmüyorum.
Yazarın anlatımı 𖤐
Kızlar girdikleri rüyadaki bu yeri incelemeye başlamıştı. Bu yere iyice ısındıklarında onları güler yüzle sevimli bir şekilde takip eden tavşanlar olduğunu fark ettiler. Gelmelerine fazlasıyla mutlu olmuşlardı.
Bu yerde perilerdi. İstedikleri herşeyi yapabilen, uçup gidebilen periler.
Kızlar tavşanlar ile sabahtan akşama kadar eğlenmeye kararlıydılar. Bu eğlenceleri sırasında izlendikleri gerçeğini bilmemeleri ne kötü aynı zamanda ne güzel...
Ormanın ilerisinde tavşanlara zarar veren tavşanlar vardı. Burada ki sıkıntı onun gerçekten tavşan olup olmadığının bilinmemesi. Zarar verdikleri tavşanların formuna girip diğer tavşanlara zarar veriyorlardı. Zarar gören tavşanlardan içinde sevgileri zedelenmiş olanlar farklı bir yaratığa dönüşüyordu.
Akşam oluyordu. Haerin Danielle ve Hyein ile gezerken birşey fark etti. Daha doğrusu hissetti. İçindeki izlenme hissi ve korkusu onu bunu araştırmaya zorluyordu. Kızlara haber verdi ve etrafa dikkatlice baktılar. O an tavşan kılığına girmiş, tavşanlara zarar veren yaratıkları gördüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get up|New jeans fanfic-Türkçe-
FanfictionNew jeansın 2. mini albümünün şarkılsrından esinlenilmiş bir hayran kurgusudur. Açıkçası bu fikri bir melanie martinez fan sayfasından aldım ama sayfa ismini hatırlamıyorum. Onun kitabının adı ise "Portallar" gidip okuyabilirsinizzz.