Sziasztok! Egy újabb reggel, ami már most rosszul kezdődik. Az ébresztőm eszeveszett csörgésére keltem. Felvettem egy nagyon rövid egyberuhát ami így nézett ki:
Felvettem feldobtam egy egyszerű szempillaspirál, szájfény kombót aztán felvettem egy magassarkút aztán beszálltam a kocsiba és elindultam suliba. Mikor oda értem mindenki körbeált a két szélén az útnak a parkolóhoz és nézték ahogy bemegyek a kocsival. Jah elfelejtettem mondani hogy Apámé a suli és ő az igazgató. Kiszáltam a kocsiból a napszemüveg a fejemen. Elindultam be de csak néhány ember nem állt sorfalat. Valószinű hogy a kicseszett gazdag társaság ők a lépcsőn ültek. Én oda mentem és megszólaltam.
-Fiúk legyetek szívesek felállni és beállni a sorba. Mondjuk most!
-Na ide figyelj! SENKI se menőbb nálunk még te se a puccos kocsikáddal és azzal hogy apádé a suli.- mondta a szőkésbarna csávó. Asszem ő Cameron Dallas.
-Őrök legyenek szívessek a fiatal urat az igazgatói irodába vinni. Elbeszélgetnék vele.
-Na ide figyelj Jessica! Attól h9gy te kibaszottul az apád iskolájába jársz nem tehetsz meg mindent.
-Cameron! Fáradj az irodámba.
Azt mondtam volna apám a suli igazgató. Hát ömm kicsit füllentettem. Én vagyok az. Egyben diák is de mindegy.
Cameronnak leesett az álla de elindult. Apa ott volt. Láttam az ablakból hogy valakivel csókolózik. Lefagytam és könny gyült a szemembe. Összeszedtem magam és berontottam.-Hogy tehetted ezt te szemét.
Uram atyám. Hisz ez Cam anyja. Na nee. Nem teheti ezt. Nem lehet ez.
-Lányom. Anyáddal elváltunk 2 éve. Csak titkoltuk. Azért ktöztem ide. Ti pedig most azért mert a bíróság át akar helyezni hozzám.
-Nem tehetitek ezt velem! Nem vehettek el anyámtól! Nem!
Üvöltöztem és sírtam.
-Nem! Nem megyek veled! Nem megyek veletek! Nem fogok Cameron Dallasal egy légtérben lenni. Tudtad hogy utálom. Tudtad hogy nem bírom. Mégis kellett az anyja. Féreg vagy olyan mint a mostoha fiad!
Ezzel kiviharoztam hallottam, ahogy utánnam üvölt. Csak szaladtam a kocsimhoz és beszáltam Cam már indította mellettem a motort de nem érdekelt csak padlógázzal elindultam minnél messzebb apámtól. Cam próbálta velem tartani a tempót sikerült neki. Kitolt az út szélére a kocsijával. Képtelenség volt olyan szorossan a korlát mellett gyorsítani. Akkor vége a kocsimnak. Megálltam kipattantam és vele is neki álltam kiabálni.
-Cameron Dallas hagyj békén a fenébe is! Nem vagyok kíváncsi rád oké! Minden tönkre ment!
-Nem ment tönkre semmi. Jól megleszünk csak ne állj hozzám így. Tudok kedves is lenni. Nyugosj meg hugi!
STAI LEGGENDO
Lidércek szökésben de te mellettem vagy
FantasyJesica Roberts is a girl living an average life whose life is now upside down thanks te her mother's new job. After entering a new school, she falls in love whit the hottest guy in school, who wraps the girl around her and the relationship becomes a...