Bölüm-1

234 20 1
                                    

Okula yeni bir öğrenci gelmişti. Geldiği gibi de herkesin dikkatini üzerine toplamıştı. Çünkü çok yakışıklıydı ama kimseyle konuştuğu duyulmamıştı ve derslerde ya uyuyor ya da siyah defterine not alıyordu. Ama dersle ilgili notlar gibi görünmüyordu.
Niki~
Niki, bu okula başka bir okuldan atıldığı için veya çıktığı için gelmemişti. Buraya gönderilmişti. Çünkü onun burada yapması gereken görevleri vardı. Bir kızı takip etmek gibi...
Niki sapık veya kız tavlamaya çalışan normal bir çocuk değildi. Bir adama çalışıyordu ve bu kızın konu ile ilişkisini çözmek için bu okula çalıştığı adam tarafından yazdırıldı.
12.10
Niki kızı takip ediyordu. Tabiki de asla fark edilmiyordu. Bu yüzden o seçilmişti. Kız hakkındaki ilgisini çeken ilk izlenimler arkadaşı yok gibi görünüyordu ve sadece kantine gidip sınıfına geri dönüyordu
14.10
Niki kızı yine kantine giderken gördü ve peşinden gidip bir masaya oturdu. Gizlice kızın farklı bir hareketini ararken bir anda yanına bir çocuğun oturduğunu görüp ürperdi. Aynı sınıftalardı.
İsim~Jay
Okuldaki tüm kızların tanıdığı biri ve egosu oldukça yüksek
"Selam. İsmin Niki'ydi dimi?"
Niki ona yan gözle baktı
"Akşama arkadaşlarla ana meydandaki bilardo salonuna gideceğiz. Gelebilirsin."
Niki ne istediğini anlamaya çalışırken kızın kantinden çıktığını farketti ve koşarak kızın sınıfına gitti. Orada değildi. Bahçeye çıktığında kızın kapıdan yeni çıktığını görüp peşine takıldı.
Bir ara sokağa girmişti. Niki de onu fark edemeyecekleri bir yerden onları izliyordu. Yanında iki adam vardı.
"İstediklerinizi yaptım ama anlaştığımız miktar bu değildi"
"Hiç  vermeyebilirdik değil mi"
Diğer konuşmalar tam anlaşılamadı. Ama Niki kıza adres yazılı bir kağıt verdiğinden emindi. Ama orada yazan önemli değildi. Aradığı adamla bağlantısını öğrenmişti. Adam kızı bir şekilde uyuşturucuya alıştırmıştı ve şuan uyuşturucu vermek karşılığında onu adamlara kiralayarak para kazanıyordu. Ve bu kız gibi bir sürü mağdur vardı. Çünkü adamın oldukça parası vardı.
Aslında Niki'nin kız ile olan işi bitmişti ve bilgileri patronuna aktarmıştı fakat sürekli okul değiştirmesi şüpheli olucaktı. O yüzden Niki'nin yeni görevi seçtikleri kızların ortak özelliklerini bulması, kızın kimlerle konuştuğunu kontrol etmesi ve okul dışında bu adamların kimlerle anlaşma içerisinde olduğunu öğrenmekti...

Karanlıktaki Mum ~chaemura^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin