29.10
Sabah saat 6 olmuştu. Yeonjun yatağında değildi. Niki ona Eunchae'den bahsetmek konusunda dün gece kararsız kalmıştı. Ama fikrini almazsa bunu canıyla ödemesi gerekebileceğinin farkındaydı. Karanlık bodrum katından zemin kata çıktığında Yeonjun'u başka bir adamla konuşurken yakaladı.
" Noldu Niki bir sorun mu var?"
"Seninle bir konu hakkında konuşmam gerekiyor."
"Tamam gel dışarıda konuşalım. Bende tam gidiyordum."
Yeonjun ve Niki dışarıya çıktılar.
"Tam olarak nasıl anlatmam gerek bilmiyorum."
"Ne ile ilgili?"
"Okuldaki bir kız ile"
"Niki, düşündüğüm şey değil değil dimi?"
"Hayır. Ama kız bana çok yakın davranıyor ve Kazuha ile arkadaş. Yani onu işimiz için kullanabilirsek işimizi kolaylaştırmaz mı?"
"Buna gerek yok bence. Zaten çoğu şeyin farkındayız. Bu bana bahane gibi geldi biraz."
Niki oflayarak
"Biraz öyle oluyor sanırım" dedi.
"Eğer kendine güveniyorsan seni tutmama gerek yok. Ama bence işini riske atmamalısın."
"Peki. Tavsiyen için teşekkürler Yeon."Eunchae~
07.11
Eunchae, Niki'yi bugün okulda görmüştü. Uzun arada bahçeye çıkmasını umarak ona yiyecek bir şeyler hazırlamıştı.
Zil çalınca koşarak arka bahçedeki önceden konuştukları yere gitmişti. Niki oradaydı. Hızlı adımlarla yanına gidip oturdu.
"Uzun zaman sonra tekrardan merhaba "
Niki her zamanki gibi konuşmuyor ve göz teması kurmadan yerdeki taşlar ile oynuyordu.
"Rengin yine oldukça soluk. Getirdiklerimden ye."
Niki cevap verdi
"Soluk ten rengine sahip olabilir miyim acaba?"
"Hayır, ben aradaki farkı ayırt edebiliyorum merak etme. Hadi ye şunları yoksa hepsini ağzına tıkıştıracağım."
Niki göz devirerek atıştırmaya başladı. Eunchae onu izliyordu. Niki bunu fark edip ona baktı. Eunchae ise her zaman yaptığı o gülümsemeyi yaptı ve konuşmayı devam ettirmeye çalıştı.
"Ben anlamıyorum. Seni aç mı bırakıyorlar. Evsiz falan mısın yoksa."
"Sayılır." Dedi Niki.
"Garip bir cevap. Neyse sormamak daha iyi galiba."
Aradan birkaç dakika geçti ve Niki yemeyi bıraktı. Yarısını ya yemişti ya yememişti.
" aslında sana sormak istediğim bir şey var."
Niki ona baktı.
"Sevgili olabiliz. Bunu karşılıklı yardım gibi düşün. Sen evsiz sayılıyormuşsun. Ben sana yemek getiririm hem para da almam. Sende bana arkadaşlık etmiş olursun. Pek sosyal olduğum söylenemez."
Niki şaşırmış görünüyordu. Ama cevap vermedi.
Zil çaldı ve Eunchae getirdiği tabakları toplayıp gitmek için kalktı. En azından kabul etmesini ummuştu. O tam kalkarken Niki
"Kabul ediyorum." Dedi.
"Ne? Gerçekten mi? Tamam o zaman yarın bu saatte buraya gelirsin." Dedi ve yüzüne doğru eğilip gülümsedi ve zıplaya zıplaya içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktaki Mum ~chaemura^
FanfictionEvet bu benim ilk ficim. Senaryoda eksiklik varsa veya yazım hataları varsa kusura bakmayın. Not: buradaki shipler daha çok idollerin karakterleri ile uyumundan dolayı gerçekleşti bu yüzden hiç moment vermeyen shipler olabilir. Şimdiden okuduğunuz i...