20.12
Niki Yeonjun ile Changbin'in yanında çalışan adamları kendi taraflarına çekmek için oraya doğru yol almışlardı.
Plana sadık kaldıklarını göstermek için onunla konuşmaları gerekti. Kapıyı çalıp içeri girdiklerinde akıllarına en son gelicek olaylardan biriyle karşılaştılar. Changbin koltuğunda otururken hemen yanında Hyunjin ile şaşımış şekilde Yeonjun ve Niki'ye bakıyorlardı.
"Burda noluyor?"(Yeon)
"Evet.."(Niki)
Kimse bir açıklama yapmıyordu. Yeonjun kendini gülmemek için zor tutarak cevap verdi.
"Sorun değil patron, adam sayımız artık baskına yeterli halde."(Yeon)
"Siz neden geldiniz?"(Changbin)
"Genel gelişmelerden seni haberdar etmeye gelmiştik."(Niki)
"Haberleri Hyung'dan almışsınızdır zaten."(Yeon)
"Yeonjun!"(Hyunjin)
"Pardon." (Yeon)
"Tamam biz çıkalım o zaman."(Niki)"Evet, olay bu."(Yeon)
"Bu bizim işimizi kolaylaştıdı"(San)
"Bir yandan da zorlaştırdı. İsyanda yardım edecek insanları toplamak için acele etmeliyiz."(Yunho)
"Ben birkaç kişi buldum bize merak etmeyin."(Niki)
"Acaba Yunjin'in durumdan haberi varmı?"(Yeon)
"Başladık yine."(San)
"Ben sorucam abi. İnanıyorum bize yardım edeceğine. Sonuçta hiç hayatından memnun gibi görünmüyor."(Yeon)
"Neyse onu boşverin de yeni bir kurbanımız var galiba. Okula bu ara birileri yollanıyor."(San)
"Aslında bu işi sessizce halledebilsek kızları işe başlamadan uyarmalıyız."(Yunho)
"Ben yapabilirim. İnsanlardan gizlenmeyi iyi biliyorum. Kimse fark etmeden onları uyarabilirim."(Niki)
"Benim için de büyük bir iyilik yapmış olursun Niki."(San)
"Tamam, nasıl bulucağım kızı peki?"(Niki)
"Çocuğun gittiği okulu bulurum sana."(San)
"Merak ettiğim bir şey var. Kızlar neye göre seçiliyor?"(Yeon)
"En önemli detay bunları anlatabileceği birilerinin olmaması. Özellikle sevgili veya arkadaş gibi. Maddi durumu da çok iyi olmamalı. Patron başına dert almak istemez. Bu yüzden dolayı bir kaç kişi tarafından takip ediliyorlar. Kızdan emin olmaları için de bir kaç hafta pek bir şey belli etmiyolar." (San)
"Ama Kazuha'nın sevgilisi vardı ve her şeyden haberdardı."(Niki)
"O sonradan gelişmiş bir olay."(San)"Ben gidiyorum arkadaşlar."(Yeon)
"Nereye?"(Yunho)
"Yunjin ile konuşacağım."(Yeon)
"Bu işi batırırsan Changbin'den önce seni ben öldürürüm."(San)
"Tamam bebeğim."(Yeon)
"Bende geliyorum o zaman."(Niki)Yeonjun Yunjin'i bulmak için binayı Niki'ye defalarca turlattıktan sonra sonunda Yunjin'i çatı katının balkonunda buldu.
"Yine mi siz? Ne istiyorsunuz?"
"Hyunjin'in Changbin ile ilişkisini biliyorsun heralde değil mi?"
"Ne saçmalıyorsunuz?"
"Hyunjin'e söyle anlatsın. Zaten kısa zaman içinde sormasan bile haberin olur."
"Tamam şimdi bana olayları düzgünce anlatın lütfen."
"Hyunjin şu an Changbin'in tarafında. Bizde zaten Changbin'in tarafındaydık başından beri. Bu yüzden buradayız. Şimdi sana bir soru soruyorum. Her şeyin bitmesini ve normal bir hayat yaşamayı istemez misin?"
"Tabiki isterim ama bu durum sonunda Changbin'e çalışmaya devam edeceğiz gibi görünüyor."
"O yüzden bize yardım etmelisin. İsyan edeceğiz."
"Peki Hyung?"
"Onu düşüneceğiz."
"Tamam, ama henüz kabul etmedim. Bana biraz süre verin."
"Tamam, teşekkür ederiz bu arada."
Yunjin omuz silkti ve telefonuna geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktaki Mum ~chaemura^
Fiksi PenggemarEvet bu benim ilk ficim. Senaryoda eksiklik varsa veya yazım hataları varsa kusura bakmayın. Not: buradaki shipler daha çok idollerin karakterleri ile uyumundan dolayı gerçekleşti bu yüzden hiç moment vermeyen shipler olabilir. Şimdiden okuduğunuz i...