Když jsem k nim přišla, tak jsem se na ně mlčky podívala. Gojo měl šokovaný výraz na jeho obličeji a taktéž na mě mlčky díval. Jeho milenka se na mě dívala s nejvíc nevinným výrazem na obličeji a pravděpodobně si myslela, že bude neskutečně rozkošná, ale to fakt nebyla a taktéž se na mé mlčky dívala. Mezi námi všemi právě panovalo trapné ticho.„Ahoj" přerušila jsem to ticho a můj výraz bez emocí nahradil zamračený výraz.
„Gojo.." otočila jsem se na Gojoa a on se jenom nervózně usmál.
Ani jeden z nich mě nepozdravil což mi celkem lezli na nervy, ale snažila jsem se to neřešit.
„Proč mi neodpovídáš na zprávy? Nezvedáš hovory? Nebo mi alespoň nezavolal zpátky?" Zeptala jsem se ho a vzkřížila ruce na prsou. Jeho milenka se před něho dostala se zamračeným výrazem a už měla něco na jazyku. Než však stihla něco říct, tak jsem jí do tý fiktivní věty, kterou se každou chvílí připravila ríct jsem skočila.
„Hele, vážně nechci znít jako kdybych byla tvoje nesnesitelná matka, která se neskutečně strachuje o své dítě, ale mohl jsi mi odepsat? Nenapadlo tě, že o tebe mám strach a to tvoje věčné neodpovidání a po tobě žádné stopy mě tak akorát stresovaly!?"
Zařvala jsem na něj a on se mlčky podíval na zem a na jeho obličeji šel vidět lítostný výraz.Znám ho až moc dobře, aby ho tahle slova z ničeho nic ranila, takže mě to celkem zaskočilo, až jsem se za ten můj křik cítila špatně. Jeho přítelkyně se na mě podívala a šlo vidět, že už dál nesnese ten můj křik.
Jenom jsem si oddychla a dřív než zase něco řekla, tak jsem jí do tý fiktivní věty skočila, páč už další drama za tento den nechci. Drama mám ráda, ale už z toho fakt nemůžu.
„Omlouvám se za ten křik. Vím, že nejsem tvůj průvodce života, abych ti říkala co dělat či ne. Ale v tuhle dobu jsem se o tebe prostě bála, že se to něco stalo. Vím, že nejsem jediná, na kterou bys měl furt myslet, ale vážně jsem se o tebe bála, takže mi prosím zkus příště odpovědět..." Řekla jsem a Gojo se ze země podíval zase na mě a usmál se.
„Jo" konečně z sebe něco vydal a kýval hlavou. Jeho přítelkyně se na mě pořád mračila, takže jsem veděla, že musím udělat něco, aby jsme si trochu rozuměli.
Navzdory tomu, že bych je nejradši oba uškrtila (-Gojoa kvůli jeho věčnýho neodepisování.
-Jeho milenku ze závisti.), tak jsem nechtěla vypadat jak Gojoem posedlá čůza a usmála jsem se na ni, páč i přestu mojí závist by mohla být fajn ženská.„Ty musíš být Gojoa přítelkyně, že ano?" Zeptala jsem se s klidným hlasem a snažila se schovat znechucení-pořád kvůli mé žárlivosti-.
Gojoa a jeho přítelkyni tato věta celkem zaskočila. Jeho přítelkyně se podívala na Gojoa a Gojo se podíval na ní. „Ty jsi někomu o našem vztahu říkal?" Zeptala se ho a on jí na to kývl. „Ano, ale ne Y/n" řekl a z její přítelkyně pohledem zabloudil ke mně.
„Mei ti o nás řekla?" Zeptal se. Já mu na to mlčky kývla a on si na to tiše oddychl.
„Ach jo" vydal ze sebe. Jeho přítelkyně se potom prudce otočila ke mně a kývla na mou předchozí otázku.
„Ano já jsem jeho přítelkyně" řekla a začala se na mě podezřele dívat. Já jsem se jenom usmála.
„Jmenuju se Y/n, ráda tě poznávám"
Řekla jsem s úsměvem na tváři a napřáhla k ní ruku na potřásání.Její koutky se zkroutily do úsměvu.
„Já jsem Akari. Nápodobně" řekla a taktéž napřáhla ruku a potřásly jsme si s nima.Gojo si povzdechl z úlevy, páč byl pravděpodobně šťastný, že jsme na sebe neštěkali-což bych klidně udělala, ale nechci vypadat jako čůza-.
No asi takhle. Dávala jsem jí úsměv, který říkal „drž se od něho dál!", ale taky jsem dávala úsměv, který říkal „ráda tě poznavám". Takže jsme všichni z tý situace byli fakt kvit až nikdo nevěděl, co dál.
Nakonec Gojo zvedl zátýlko a dál ten nejmilejší ůsměv že všech, až to bylo příšerně podezřelé.
„Akari, budu muset jít trénovat Y/n.
O víkendu se zase vrátim dobře?"
Řekl Akiře a mně se závistí vařila krev v žilách.„Dobře" řekal Akira s usměvem a potom se podívala na mě.
Moc dobře jsem věděla, co tím naznačovala, takže jsem kývla.PS: Akira se bojí, abych jí ho nepřevzala.
Ona mi na to také kývla a potom jsme jí Gojo ještě dal pusu na čelo na rozloučenou-což mě nejvíc naštvalo- a potom jsme s Gojoem od Akiry šli pryč zpátky na jujutsu střední.
Sice jsem se vůbec netěšila, že to bude zase dlouhý den dření, ale když je to s Gojoem, tak to bude super.
V hale
Když jsme přišli do haly, ve které mě Gojo trénuje, tak se nejdřív na mě podíval a byl připraven mluvit.
„Proč ti Mei řekla o našem vztahu s Akari?" Zeptal se mě Gojo a ta otázka mě celkem zaskočila. A sakra jak mám odpověď? Mám být upřímná? Mám lhát?
Nakonec jsem se rozhodla, že mu to řeknu. „Ptala jsem se Mei, kde jsi a ona mi řekla, že jsi se svou přítelkyní"
Řekla jsem. Gojo si oddychl.
„Nebyl dobrý nápad jí o tom říkat..." Řekl a dal si ruku na čelo.
„KAŽDOPÁDNĚ...!!!" Zařval a já jsem se ho neskutečně lekla, páč jsem skoro po celou dobu byla utopená v myšlenkách.
„CO ŘVEŠ?!" Zakřičela jsem zpátky.„Ty řveš" řekl Gojo a šibalsky se usmál. Napadlo mě, že zařval nschvál, páč si nejspíše uvědomil, že 50% pozornosti jsem dávala jemu a 50% pozornosti mým myšlenkám.
„Každopádně-" chtěl něco říct, ale já mus skočila do věty. „To teda nene! Ty jsis i začal!!!" „To teda jojo. Řveš tady jak na lesy. A v lese má být ticho, takže pššš~" řekl a dal si ukazováček na rty, aby naznačil, abych byla ticho.
Nejradši bych mu dala facku a umučila ho k smrti, ale začínám pro něj mít slabé místa. Jenom jsem vzkřížila ruce na prsou a odvrátila pohled na zeď.
Gojo se slavnostně usmál nad tím faktem, že tentokrát vyhrál.
„Každopádně, dnes je velice velký den! Už nebudeš jenom cvičit a dělat si kondičku! Ale budu tě učit i bojové umění!" Řekl s úžasem v jeho hlase a já jsem se zhrozila.
„Ale prosimtě" odfrkla jsem.
„Já na tohle nejsem stavena. To vaše kung-fu, karate či dojo nebo co to tu děláte rozhodně děkat nebudu! Nebo vypadám snad na někoho kdo by tohle uměl?"
Zeptal jsem se ho.„To není kung-fu, karate či dojo, ale jujutsu." Řekl Gojo a usmál se.
„Jujutsu?" Zeptala jsem se, abych si to ještě potvrdila. Gojo mi na to kývl.
„Ano. Budu tě učit bojové umění! Juchů!!" Řekl radostně a ruce nadzvedl nad svoji hlavu a začal se radovat, že on bude ten, kdo mě bude učit bojové umění.