S Gojoa pohleduTak a teď mě čeká ta porada.
Kdybych mohl, tak bych jí cestu ukázal, ale už jdu o 20min pozdě a kdyby to bylo dalších 10 minut na víc, tak by mě Yaga rozporcoval.
S největší pravděpodobností to udělají všichni až příjdu do místnosti. Ale já si poradím! Jsem přeci nejsilnější!Ach jo to je otrava. Řeknu, že vidím někoho od koho cítím prokletou energii a všichni se z toho zhrozí a musí sem přijet zaklínači i z Kjóta.
„Jsem tuuu~. Chyběl jsem vám~?"
To byla má první pronesená slova hned jak jsem vrazil do místnosti.„Gojo jdeš pozdě! Usaď se!" Zařval na mě Yaga.
Hned jak jsem se usadil, tak Yaga začal zase mluvit.
„Vytáhl si z ní nějaké informace?"
Zeptal se. „Na tyhle blbiny jsem se jí neptal. Jelikož z ní jde cítit podivná energie, tak jsem se rozhodl jí vzít se mnou na misiii" „Gojo tohle nejsou blbiny. Už teď máme nespočet proklínačů" Sykla po mě Utahime.„Jo super. No nic. Vzal jsem jí teda s sebou na misi a otestoval jestli může vidět kletby. Pozoruhodně jí neviděla ani s brýleama, ale na pravý úhel oka„ „Goji napadlo tě, že s tebou může manipulovat?" řekl Yaga.
„Nemůžeme si dovolit teďka věřit někomu cizímu!" křikla po mě Utahime.
„Jak že se jmenuje?" zeptal se Yaga.
„Y/n L/n" odpověděl jsem.
„Zopakuj to příjmení" prokázal Yaga. „L/n" „Mohl by jsi nám sem tu holku přivést?" „Co když řeknu ne?" zeptal jsem se Yagi. Ten mi dal zlověstný výraz, takže jsem radši šel.Hned jak jsem vyšel, tak na mě vylítlo neočekáváné překvapení.
„Gojo ty parchante hledala jsem tě všude možně! Ukážeš mi prosím můj pokoj?" „Y/nnnn~ jdeš právě na zavolanou~ vstupte milady" řekl jsem a podržel jí dveře.
„Už jsem ti říkala, že s tebou spát nebudu!" tohle neměla říkat nahlas no nic.
„Oni tě potřebují" řekl jsem. „Ty jseš nechutnej! Nechoď mi na oči!"
Křikla na mě. „Ale počkej Y/n! Tohle není můj pokoj, ale poradna!" „Poradna?" zeptala se.
„Jo poradna" potvrdil jsem.„A budu tam muset mluvit?" zeptala se potichu. „Jasně že ano" odpověděl jsem.
„Je to povinný?" zeptala se znovu.
„Ano je" odpověděl jsem.
„Neboj jako odměnu ti dám mochim mh?" dodal jsem k tomu.
Ona mi dala neořátelsky výraz a vstoupila dovnitř.„Dobrý den.." pozdravila Y/n slušně a nehybně stála na místě.
„Y/n L/n. To je vaše jméno že ano?"
Zeptal se Yaga
„Nó jóo?" odpověděla Y/n."Mohla by jste nám říct o vašich rodičích?" zeptal se Yaga.
„Co moji rodiče s tímhle mají přesně společného?" „Prostě odpovězte!" „Co přesně chcete vědět?" zeptala se. „Jak to mezi vámi probíhalo. Kdo hodně chodil pryč a co bylo potom" řekl Yaga.„No většinou se o mě starala mamka a taťka byl zaneprázdněný s prací. Potom když už jsme zvládla být doma sama, tak byla hodně zaneprázdněná i mamka. Potom oba umřeli v obchodě když tam byl případ s vrahy. To je teda to, co mi říkala babička. Starala se o mě do mých 19 let dokud neumřela na rakovinu" řekla.
„A jseš si jistá, že ti babička říkala pravdu?" zeptal se Yaga. Y/n se na něho nechápavě podívala. Ani já sám nevěděl o čem je tu řeč. Jak je možný, že je tu něco, co já nevím?
„No jo.. proč?" „Máme tady jeden pár se stejným příjmením. Je tu nějaká šance, že máš u sebe rodinnou fotku nebo něco?"
Z Y/n pohledu
Řekl právě, že je tu pár se stejným příjmením jako mám já? To musí být spíš nějaká náhoda, jelikož vím, že mojí rodiče nic takovýho neviděli.. teda myslím.
„Myslím, že bych doma nějakou rodinnou fotku mohla vyhrabat"
Odpověděla jsem. „A kde je ten pár teď?" zeptala jsem se na rovinu.„Dali si dovolenou a na nějakou dobu někam odjeli. Za asi týden by se měli vrátit. Pokud by ale rodiče na tvý fotce identifikovali jim, tak by bylo nařizeno, aby se hned vrátili" řekl mi.
„Tak jo pro tebe a Gojoa schůze skončila. Rozchod" řekl. „Cože? I pro mě? No dovo-" Gojo chtěl ještě něco říct, ale ten .. někdo? Mu skočil do řeči. „Neřekl jsi náhodou, že se o ní postaráš? Takže jí viveď to jejího pokoje a dávej na ní pozor"
To si mě koupil, že se teďka o mě musí starat nebo co?„Ale potom mi vše řeknete!" podal drze Gojo. Nikdo mu nic neřekl, takže pokračoval dál v namítání toho, že půjde pryč.
No nic. Tohle už mě nebaví.
„Nemůžu najít svůj pokoj. Ukážeš mi kde je?" pokoušela jsem se o laskavý hlas. Gojo se na mě podíval a zašklíbl se.
„Pro tebe všecičku Y/n~" řekl.
„Tak pojď pojď" řekl a chytil mě za ruku.Celou cestu mluvil o nějakých blbinách, ale já ho neposlouchala, poněvadž se mi v hlavě promátalo několik otázek na rodiče.
„Tak a tady to je! Raďte madam~"
Řekl a podržel mi dveře.
„Děkuju" poděkovala jsem. „Jee já zapomněl na to mochi, které jsem ti chtěl dát! Počkej tu za minutku se vrátím!" řekl a zdrhal z mého pokoje pryč.Jako kdybych někam měla chodit když to tady ani neznám.
Mezitím co se Gojo někam vytratil jsem si otevřela kufr, který stál vedle mí postele a začala si skládat věci do skříňe, která byla naproti mé posteli.
„Jsem tu~" řekl když mi vtrhl do pokoje. „No kde to vázne? Už js si stihla vybalit kufr" řekla jsem mu.
„Stýskalo se ti?" zeptal se a škádlivě se zašklíbl. „To vím jenom já" odpověděla jsem a prohodila jsem si s vlasy.
„Takže ano! Aww Y/n jsi tak rozzkošná!! Každopádně přinesl jsem ti to slíbené mochi! Jsou domácí a speciálně dělané jen pro tebe!" řekl a podstrčil mi před obličej nějakou dřevěnou krabičku, ve které se ukrývalo to mochi.
Krabičku jsem otevřela a uviděla 5 velkých krásně propracovaných a lahodně vypadajících mochi. Vzala jsem si jedno do ruky a zakousla se do toho. Výborná (vyberte si jakou náplň by jste v tom mochi chtěli mít) chuť se mi rozplývala na jazyku.
„Mňam! To jsi dělal ty?" zeptala jsem se. Gojo na to kývl a jeho úsměv prohloubil.
„Chutná~?" zeptal se i když už věděl mojí odpověď. „A nevíš jak moc! Tohle mě budeš muset naučit!" přikázala jsem mu. Gojo se zasmál a kývnul mi na to.
„Tak můžeme začit rovnou zítra. Vzbudím tě brzy ráno, aby jsem si s tebou ten den užil když už se o tebe mám starat~" řekl Gojo.
„Tak já půjdu. Dobrou noc“ řekl a pohladil mě na hlavě.
„Dobrou noc“ popřála jsem nazpátek a nervózně se koukla na zem.
Tady je dalsí kapitola snad se vám líbila :)💋. Taky se mi nějako baguje 5 kapitola, takže jí furt musím zveřejňovat. Jestli víte jak zabránit tomu, aby se to přestávalo nezveřejňovat (nevím jak to jinak říct) tak mi prosím dejte vědět😉