Co niszczy wiarę w miłość?
BÓLKiedy zalewa nasz umysł, ciało stara się walczyć, ale nie jest w stanie go pokonać. Obolała dusza powoduje okropne cierpienie, które niszczy każdy nowy dzień. Zabija radość, a monotonia rozpaczy wyniszcza nadzieję na lepsze jutro.
Śmierć bliskiej osoby, to najgorszy rodzaj bólu.
Cierpimy w ciszy.Chase Wood to młody, przystojny milioner. Stworzył aplikację randkową Ready for love, która podbiła serca milionów użytkowników na całym świecie. Niestety sam twórca nie ma szczęśliwego życia. Pięć lat temu, przy porodzie w wyniku pewnych komplikacji zmarła jego narzeczona, zostawiając mu na wychowaniu ich syna - Troya. Mężczyzna bardzo mocno to przeżył i obiecał sobie, że już nigdy się nie zakocha.
Vivian Nelson to młoda studentka pedagogiki, która szuka dodatkowej pracy. Jest dość niezdarna, przez co często wpada w kłopoty i nigdzie nie może dłużej zagrzać miejsca. Niecały rok temu przyłapała swojego chłopaka na zdradzie. Od tamtej pory nie wierzy w miłość.
Ready for love z każdym rokiem zyskiwała na popularności, a majątek mężczyzny rósł. Niestety, fotoreporterzy codziennie próbują udowodnić światu, że Chase to zakłamany łamacz kobiecych serc, a jego aplikacja nie działa, bo on sam jest singlem. I to singlem, który samotnie wychowuje syna. Podczas jednego z wywiadów, przez intrygę matki, na wizji „łączy" się w parę z Vivian, która za namową swojej przyjaciółki, kilka dni wcześniej zarejestrowała się w aplikacji.
Aby wyjść z twarzą i uratować swój majątek, Chase musi odnaleźć dziewczynę i pokazać ludziom, że dzięki Ready for love można znaleźć miłość, ale Vivian nie chce się zgodzić, dlatego mężczyzna proponuje jej pracę... opiekunki Troya. Czy przekona ją do siebie i ta zgodzi się udawać jego partnerkę? Czy można wyrzec się miłości?
Czy dawna decyzja kobiety w jakikolwiek sposób wpłynęła na obecne życia Chase'a?
Miłego czytania.SoTh ❤︎
CZYTASZ
READY FOR LOVE [18+] | SoTh | ZAWIESZONE
RomanceOn - młody, przystojny milioner, który samotnie wychowuje syna. Ona - niezdarna studentka ze specyficznym poczuciem humoru, która szuka dodatkowej pracy. Obydwoje nie wierzą już w miłość i nie chcą się więcej zakochać. Chase stworzył aplikacje randk...