Pondelok. Ach,ako ja tento deň neznášam. Najradšej by som zostala doma. Ale zase by začal otec hundrať že nič neviem. Pfff...jak keby som toho nevedela dosť. Ale tak čo už. Idem do kúpelne si spraviť hygienu. Make-up moc nepotrebujem. Takže si dám len špirálu a balzám. A teraz najťažšia vec rána. Oblečenie. Stojím v šatníku už 10 minút a nič. „Kašlem na to" poviem si potichu. Vytiahnem prvé čo mi padne do ruky. Košeľa a čierne legíny. Môže byť. Po ceste do kuchyne stretnem Danielle. Je to naša kuchárka. „Ahoj Danielle" pozdravím sa s úsmevom. „Dobré ránko,Soph" odpovie mi. „Čo máme na raňajky?" spýtam sa. „Podľa toho čo by ste si dali" odpovie mi otázku. „Stačí mi káva" odpoviem a sadnem si na linku. „Nech sa páči" podala mi kávu s úsmevom.
V škole :
„Hello guys" vykríknem.
„Ahooj" zakričia prváci a blížia sa ku mne.
„Sophié" vykríkne blížiaca osoba.
„Mellisa!" moja spolusediaca a najlepšia kamoška.
„Kde je Martin a Dennis?" spýtala som sa.
„Hľadajú ťa všade" povie zo smiechom.
Zasmejem sa.
„Sophie Bluová!"
„Martin Cross!" odpoviem mu a dostaneme záchvat smiechu.
„Slečna Bluová,prosím skludnite si svoje hormóny a sadnite si na miesto" prísne povie učitel Cloud.
So smiechom som si sadla do predposlednej lavice ku Melli.
„Mellisa odsadni si k Mirande."
„Pfff" šepne mi do ucha.
Potichu sa zasmejem.Ták a je tu nová časť dúfam že sa vám páči :))