! BÖLÜM DEĞİL AÇIKLAMA!

1.9K 40 33
                                    

hepinize uzun zaman sonra merhaba...

umarım iyisinizdir... eğer iyiyseniz hep iyi olun, değilseniz eğer umarım  iyi olursunuz...

bu bildirim gittiğinde umarım hic biriniz heveslenmezsiniz... çünkü insanları heveslendirmekten nefret eden bir insanım. özür dilerim sizi heveslendirdiğim için....

bende farkındayım sizde farkındasınız elbet, aylardan beri hic bir hikayeme yeni bölüm atmıyorum... bunun içinde özür dilerim sizden.

ama son aylarda gerçekten zor dönemler geçirdim. ruhsal bakımdan, zaten okul zamanı hic girmedim bile onun dısında hem sağlık sorunları ve hemde biraz ağır depresyon nedeniyle yazmaya ara verdim.

merak ederseniz ki eğer sağlığım iyi bir sorun yok fakat moral için aynı seyi söyleyemeyeceğim.

lütfen bana zaman verin, biliyorum size açıklama yapmadan aylar boyunca ortadan kayboldum bunun farkındayım ve itiraf da ediyorum açık açık.

beni anlamaya calısın, aklıma hic bir bölüm dahi gelmiyor hikayelerim hakkında... Ve bu beni çok zorluyor.

bana dediğim gibi lütfen biraz zaman tanıyın bu günler ve saatler olucak bir sey değil, belki aylar hatta yıllar bile olabilir bilmiyorum.. :)

aklıma sey geldi çoğunuz bilir ki dört kızın hayatı benim ilk kitabım ve ben bu kitaba çok büyük bir hevesle başladım. zaten kitabın kapağını bile ben tasarladım. güzel güzel hayaller kurdum hikayem hakkında çok fazla okunur tarzında iste... hatta bir günde 2 3 bölüm atıyordum o kadar hevesliydim yazmaya....

bunu neden anlattım bilmiyorum ama demek istediğim yazma isteğim yok. zaten dört kızın hayatını zar zor final yaptım.

bu yazı sizi üzmesin, belki de bir gün kafam eser bir bakmışsınız eski Melike geri dönmüs ve bölüm atmaya başlamış bir anda bu yarın da olabilir veya 4 hafta sonra da olabilir (sallıyorum)  yani umudunuzu asla kesmeyin. yakında döneceğim...

sunu asla unutmayın bu bir veda değil... size veda felan etmiyorum yani.

ve sizden çok çok çookk özür diliyorum, sizleri çok seviyorum, iyi ki varsınız sizin o yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. :)

neyse benden bu kadar ŞİMDİLİK...

yakında görüşmek üzere sevgili okuyucularım : sağlıklı, mutlu, neşeli kalın....

dediğim gibi sizleri çok seviyorum, yakında görüşmek üzere...

:) 💓❤️💕💕❤️

Karantina 6Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin