Onur, Zeynep uyuduğu için odadan çıkar ve salona diğerlerinin yanına geçer.
-"Baba!" der Gece koşarak ve onun üstüne atlar.
-"Gece'm ne oldu bakalım söyle?" dedi Onur.
-"Nilsulara gidebilir miyiz!"
-"Gidersiniz gitmesine ama onlar müsait mi? Şimdi rahatsız etmeyelim Burak amcanları?"
-"Baba lütfen lütfen lütfen! Sen ararsın Burak amcamı lütfen!"
-"Tamam hadi öyle olsun ama eğer müsait olmazlarsa gidemeyiz bunu unutma tamam mı güzel kızım?"
-"Tamam babacım!"
Onur, telefonunu çıkarır ve Burak'ın numarasını tuşlar. Telefon bir iki çalış sonucunda açılır.
-"Efendim Abicim?"
-"Burak abi sen evde misin?"
-"Evet evdeyim.."
-"Peki Nilsu felan müsait mi? Gece ve Güneş size gelmek istiyor.."
-"Onlar gelmek isterde ben müsait olmam mı! Gelsinler!"
-"Tamam abi görüşürüz.. Size bırakırım oradan markete geçicem çocuklara bir şeyler felan alırım."
-"Bende gelicem! Bensiz olmaz!"
-"Tamam Burak, tamam! Mert de gelsin tam olsun!"
-"Olur onsuz olmaz! Ama annemler gelene kadar evde çocukların yanında beklerim, annemler gelince de sizinlen gelirim.."
-"Peki Burak kapatıyorum o zaman."
-"Görüşürüz!"
Telefon kapandıktan sonra Onur, çocuklara döner.
-"Çocuklar hadi hazırlanın Burak amcanlarınıza gidiyoruz."
Çocuklar sevinçle odalarına koşarken Onur huzurla derin bir nefes alır.
Onur çocukları Nilsulara bıraktıktan sonra markete gitmek için arabaya biner ve yola çıkar. Ardından telefonu çalar. Arayan Mert'tir.
-"Alo?"
-"Abi sen çıktın mı? Biz arkandan geliyoruz.."
-"Evet çıktım tamam gelin, en yakın marketin orada buluşuruz.."
-"Tamam da Zeyno nerede? Yanında mı?"
-"Yok o en son uyuyordu... Bak haber vermeyi de unuttum!"
-"Bir şey olmaz abi.."
Onlar telefonda konuşurken bir anda yola kedi fırlar ve Onur'un dikkatini dağıtır.
-"Allah kahretsin!" diye bağırır Onur.
-"ABİ!"
Onur kediye çarpmamak için en sonunda bariyerlerin oraya çarpmak zorunda kalır...
*ZEYNEPTEN*
*ŞİMDİKİ ZAMAN*Onur uyurken bende yerimden kalkıp, telefonumu elime aldım. Öylesine uygulamalarda dolaşmaya başladım. Sırf canım sıkıldığı içindi. Yoksa telefonla uğraşan bir insan değildim. Hatta telefonum olmasa bile olurdu.
Gözlerimi üstte beliren bildirime çevirdim.
*burkii kişisinden 4 tane mesaj*
Al Zeyno fotoğraflar.