Mert," Arda Ekin'in gögüsüne mi yatmış yoksa bana mı öyle geliyor"
İrfan," Gerçekten yatmış Merdo"
İsak," Gözlerim yaşardı ne kadar tatlılar"
İrfan ve Mert aynı anda İsak'a döndü.
Mert," İsak yavaştan kızlara benziyorsun yapma koçum"
Busem," Yerinize oturun şimdi ani fren yapacaklar hepiniz yere düşeceksiniz"
İrfan," Bize bir şey olmaz Busem Hanım"
İrfan'ın bu sözü ile dördünün yere düşmesi bir oldu.
Busem gülerek hepsini teker teker kaldırırken Ferdi söylendi.
Ferdi," Düzgün türkçe konuşsa konuşabil konuşursam ik ilk Mert ve İrfan'ın sülasine sövücem"
İrfan," O sülalesine olmasın şekerim"
Ferdi oflayarak yerine geçince diğerleri de teker teker yerlerine yerleştiler.
Yarım saat sonra ilk Ekin uyandı ve gögüsünde yatan kafaya baktı, Arda'nın gögüsüne yattığını görünce sesini çıkarmadan Arda'nın saçlarının arasına parmaklarını yerleştirdi.
Hava karardığı için herkes uyumuş önüne bakıyordu, Ekin Arda'nın saçını hafiften koklayıp yavaş yavaş saçları ile oynadı.
Bir kaç dakika sonra Arda gözlerini araladı ve uyandığını belli etti, Ekin hızlıca elini çekti.
Arda," Ekin"
Ekin," Yanlış anlama, öylesine oynuyordum."
Arda," Ekin"
Ekin," Cidden öylesineydi, Aklımdan hiçbir şey geçmedi emin olabilirsin"
Arda," Ekin, sakin ol. Çok iyi hissettim hatta..
Arda geri yaslanıp Ekin gögüsüne kafasını koysun diye geri çekildi.
Arda," Sıra sende"
Ekin dudağının kenarı ile gülümseyip kafasını Arda'nın gögüsüne yasladı, Arda parmaklarını Ekin'in saçlarının arasına koydu ve yavaşça oynamaya başladığında Ekin çok geçmeden uyuya kaldı.
Arda," Sanırım seni artık seviyorum"
Kurduğu bu cümleye ek olarak içinden konuştu.
Arda," ( Arkadaş olarak ) "
Bir süre sonra servis şoförünün yaptığı ani hareket ile servis hafif sarsıldı ve Arda refleks olarak kolunu Ekin'in beline sararak Ekin'in düşmesini engelledi
Arda kafasını Ekin'in başına yaslayarak uyuya kaldıktan 2 saat sonra başında beliren dört kafanın gölgesi ile gözlerini açtı.
Arda," Ne oldu abi? "
Mert," Daha ne olabilir Ardacım? "
İsak," Kızın belini bile sarmışsın "
Arda," Sadece arkadaşı..
Arda sözünü bitiremeden İrfan atladı.
İrfan," Böyle arkadaşlık mı olur lan ? "
İsak," Ekin benim en yakın arkadaşlarımdan biri ama biz böyle değiliz "
Arda," Yalana bak, antrenman sonrası kızın kucağında uyuyan benim sanki " (kucağında uyuyan olmasanda gögüsünde uyuyan sensin )
İsak," Sen mi olmak isterdin? "
Mert," Evet cevap ver bakalım "
Ferdi sadece diğerlerinin dediklerine kafa sallarken Arda hemen onlara çıkıştı.
Arda," Ben niye size açıklama borçluyum ?"
Busem," Susun be ! Yeter, herkes yerine oturup sessizce eve gitmeyi beklesin. Başımı şişirdiniz."
İrfan," Niye kızıyors..
İrfan sözünü bitirmeden Busem kalktı ve İrfan'ın kulağından tutup onu oturttu.