Arkadaşlar yorumlarınız sayesinde bölümleri çok erken atıyorum, çok teşekkür ederim.
İyi okumalar
♡Annesi birşey diyemeden odasına çıktı ve kendini yatağa attı. Eline telefonu aldı ve Fenerbahçe'nin kadın futbol oyuncularının olduğu wp grubuna girdi.
Fener'in erkeklerinden iyiyiz
Meryem ablam:Kızlar naber?"
Busem ablam:İyi meryemim senden naber?
Meryem ablam:Bende iyiyim
Ya ablalarım ben herhalde maçlara çıkmaya başlıyorum. :Ekin
Fatma ablam:Şaka yapıyorsun
Abla vallahi gerçek, Ali Koçla konuştum :Ekin
Meryem ablam:Çok sevindik Ekin, hadi hayırlısı.
Busem ablam: Bizim miniğimiz büyümüş maçlara mı çıkıyormuş
Ya abla :Ekin
Fatma ablam: Karışmayın kıza
Zeynep ablam: Ayy çok güzel bir haber Ekin bu, ortalığı yıkacaksın.
Ekin telefonu kapatıp direkt olarak uyudu, sabah saat 10 gibi telefonundan gelen bildirim sesleri ile kalktı.
Ekin,"Ne oluyor?"
Ekin telefonu eline aldı ve Ali Koç'un onu Fenerbahçenin wp grubuna eklediğini gördü. Yataktan kalktığı gibi zıplamaya başladı, koşarak odasından çıkıp kahvaltı hazırlayan annesinin yanına gitti.
Alçin,"Noldu kız"
Ekin,"Artık arkadaşlarına kızım Fenerbahçe'nin Futbol takımında, maçlara çıkacak dersin"
Alçin,"Yeme beni Ekin"
Ekin,"Anne niye seni kandırayım, yalan borcum mu var?"
Alçin olduğu yerde zıplayarak kızına sarıldı, en büyük Fenerbahçe hayranlarından biriydi kendisi.
Ekin,"Yazmışlar gruba 3 saat sonrasına antrenman alanına gidicem"
Alçin,"Geç hemen kahvaltinı yap o zaman, sana Alex forması çıkarırım bazanın altından."
Ekin,"Bu antrenmanlar karma oluyormuş anne"
Alçin,"Altayla beraber antrenman yapacaksın yani"
Ekin,"Evet"
Alçin konuşmaya devam ederken Ekin'in telefonuna bir bildirim daha geldi.
Ekin'in Busem ablası onu Fenerbahçe'nin erkek ve kadin takımının olduğu gruba eklemişti, grupta ne teknik direktör ne de Ali Koç vardı. Rahat rahat mesajlaştıkları bir gruptu.
Alex'in Çocukları
053*:Bu eklediğin kişi kim Busem abla?
Busem ablam: Ekin.
053*:Ali Koç gerçekten almış şu gıcığı delireceğim
Busem ablam:Siz tanışıyor musunuz?
053*:Maalesef
Senin kim olduğunu az çok tahmin edebiliyorum :Ekin
054*:Ben Mert abin Ekin, Mert Hakan.
("054*" kişisi Merdo abi olarak
kaydedildi.)Busem ablam:053* diye başlayan Arda ablacım.
(053* kişisi Şebek olarak kaydedildi.)
Ekin herkesi teker teker kaydettikten sonra saat 12 buçuğa geliyordu. Annesi ile Alex formasını çıkardılar ve giymek üzere odasına gitti.
Üstüne Alex forması, altına spor bir şort giydikten sonra saçlarını at kuyruğu yapıp kafasına sarı lacivert bandana taktı, kolundaysa asla çıkarmadığı fenerbahçe bilekliği vardı.
Şort giydigi için bacağındaki dövme belli oluyordu, dövmesi sarı lacivert bir Dna şekili idi.
Ekin,"Anne ben çıkıyorum, Egeye haber verdim o beni bırakacak"
Annem elinde şeker ile sessiz sessiz mırıldana mırıldana geliyordu, geldiği anda şekeri ağzıma soktu.
Alçin,"Okunmuş şeker"
Ekin ağzındaki şekeri emmeye çalışarak konuştu.
Ekin,"Fark ettim"
Annesinin yanağını öpüp hemen kapının önünde bekleyen Ege'nin arabasına bindi.
Ege,"Çok heyecanlıyım"
Ekin,"Sen niye heyecanlısın"
Ege,"En yakın arkadaşımı Fenerbahçe'nin antrenman yerine bırakacağım daha ne olsun?"
20 dakikalık yolun sonunda vardık.
Egeyi öpüp iceri gittim, beni Ezgi abla karşıladı.Ezgi,"Ekincim hoşgeldin"
Ekin,"Hoşbuldum abla"
Ezgi,"Gel benimle ortak antrenmanlar 10 dakikaya başlayacak"
Ezgi abla ile sahaya geçtik, herkes ısınmaya çalısıyordu. Busem ablam direkt yanıma koştu ve sıkıca sarıldık.
Ablalarımın ağzından yükselen "Ekinn" sesleri sayesinde erkek takımı buraya doğru bakıyordu.
Erkekler,
Mert Hakan,"Aa Ekin gelmiş, gidip bir selam verelim birde tebrik ederiz. Sonra antrenman başlayacak zaten"
Arda,"Abi ben gelmesem"
Altay,"Olur mu öyle şey Ardacım"
Altay kolunu Arda'nın boynuna attı ve kızların yanına yürümeye başladılar.
Oylamayı unutmayalım.
♡