Ekin ustunu giyinmis ve cantasinida sirtina atmış kosarak merdivenlerden indi.
Ekin,"Sen bana niye iftira atıyorsun?"
Arda Alçine dogru yaklaşıp;
Arda,"Bir de yalancı diyor resmen"
Alçin,"Ekin! Terbiyeli ol"
Ekin,"Terbiyeyi bundan mı öğreneceğim?"
Arda,"Neyse hazırsan gidelim Ekin"
Ekin kendi kendine konustu.
Ekin,"Tabi anneme şikayet ettin şimdide neyse gidelim diyorsun, ukala"
Arda,"Ne dedin?"
Ekin,"Evet hadi gidelim"
Arda,"Görüşürüz?"
Alçin,"Alçin"
Arda,"Görüşürüz Alçin abla"
Ekinle Arda hızlıca çıktılar ve arabaya bindiler, yol boyu Ekin tek bir kelime dahi etmedi.
Arda,"Ne o kızdın mı bana?"
Ekin,"Hayır? Niye kızılacak birşey mi yaptın?"
Arda,"Bilmem"
Arda Arabayı sürerken arada aynadan Ekine bakıyordu, Ekin farkında değildi.
Arda,"Bilekliğin"
Ekin,"Ne olmuş bilekliğime?"
Arda,"Güzelmiş"
Ekin,"Biliyorum, teşekkürler"
Arda,"Vay be"
Ekin,"Yine ne oldu?"
Arda,"Bana teşekkür ettin"
Ekin,"Olayları fazla dramatize ediyorsun"
Arda,"Orasını ben bilirim"
Ekin tekrar önüne döndü, sonra hızlıca sırt çantasından Arda'nın formasını çıkarttı.
Ekin,"Al forman, merak etme yıkadım"
Arda,"Yalnız ben senin formanı getirmedim ve yıkayıp yıkamamış olman önemli değil, pis olmadığını biliyorum"
Ekin,"Nerden biliyorsun? Belki eve gelip yemek yiyince ellerimi formana surdum"
Arda,"Bunu yapmazsin biliyorum çünkü kokunu alabiliyorum Ekin"
Ekin,"Ne?"
Arda,"Sürekli yanyanayiz, kokun temiz yani. Kirli olmadığına eminim"
Ekin,"Tesekkur ederim"
Arda,"Bak yine"
Ekin,"Evet Arda biraz fazla konuştun, susta yolun keyfini çıkartayım"
Arda,"Peki"
Konuşmanın üzerinden 10 dakika sonra varmışlardı, Ekin ve Arda'yı Fatma karşıladı.
Fatma,"Hadi çocuklar erken çıkma kararı aldık, çabucak eşyalarınızı getirinde yerlestirelim"
Arda,"Tamam abla, Ekin sen git ben çantanıda alır gelirim"
Ekin başıyla onaylayıp onlari götürecek servislerin yanına gitti. Arda eşyaları alıp arabanın kapılarını kitledi ve yanlarına geldi.
Eşyaları yerlestirdikten sonra arabaya bindiler, Mert ve Ferdi yanyana oturuyorlardı, onlarin yanında ki ikili koltuk bostu.
Mert,"İzle şimdi Ferdi"
Ferdi,"Neyi?"
Mert,"Fatma"
Fatma,"Efendim?"
Mert,"Su kucukleri benim yanima yolla, cocuklar sonucta burda yanimda dursunlar"
Fatma,"Bana bu sekilde anlatmana gerek yok aklinda ne oldugunu biliyorum, onlara soylersin bu kısmı"
Fatma gidince Ferdi Mert'e döndü.
Ferdi,"Bu da elimizde patlamasın"
Mert,"Yok canım patlamaz"
Fatma'nın yolladığı Ekin ve Arda servise bindi ve Mert'in yanına gittiler.
Arda,"Ne oldu abi?"
Mert,"Su yanımdaki koltuğa ikiniz oturun"
Ekin,"Niye?"
Mert,"Küçükseniz bana emanetsinizdir, kucuk olduğunuza gore bana emanetsiniz. Oturun hadi"
Cam kenarına Ekin, onun yanınada Arda oturdu. Ekin kulakligini çıkarıp kulağına takti, yol uzun olduğu icin müzik dinleyecekti.
Arda,"Ne dinliyorsun?"
Ekin,"Daha şarkı bile açmadım, bi sakin"
Arda,"Açınca söyle"
Ekin anlamsiz bakislarla kafasini salladı. Servis hareketlenmeye baslayinca Ekin kafasini geriye yasladi ve gözlerini kapattı. Arda ona doğru dönüp bir süre yüzünü izledi daha sonra tekrar doğruldu.
Bir kac dakkika sonra İrfan sehirler arası otobüslerde olduğu gibi içecek dağıtmaya başladı.
İrfan,"Ardacım ne istersin?"
Arda,"Abi bana kola versene"
İrfan,"Versene ne lan eşşek"
Arda,"Verir misin yani"
İrfan,"Veririm tabi kuşum"
Mert,"Tamam aslanım demiyoruz ama kuşum ne İrfan"
İrfan,"Kanaryam mı diyeyim"
Ferdi,"Daha mantık"
İrfan,"Ferdi sen cümle kurma Allah aşkına"
İrfan,"Neyse küçük hanım ne ister Arda Bey"
Arda,"O uyuyo şuan, uyanınca veririz"
İrfan,"Tamam haydi bakalim"
İrfan arkaya doğru gecince Arda önüne dondu ve arkasina yaslandi, Araba ani fren yapınca elindeki kola Ekin'in eşofmanına döküldü.
Ekin,"Ne oluyo"
Arda,"Kola döküldü"
Ekin,"Ya arda senin ben"
Dediği sirada Arda Ekin'in agzina yavasca vurdu.
Arda,"Şşş, o kadarda değil"
Ekin,"Allahım yarabbim, abi ilerde petrol falan varsa çeksene oraya ben şu üstümü değişeyim"
Servisi süren abi kafasiyla onayladi, Mert yan taraftan Arda'nın kafasına vurdu.
Mert,"Dikkat etsene be oğlum"
Arda,"Ani fren yapılınca elimden kaydı ne yapayım"