Ekin gülerken kafasını olumlu anlamda sallayınca Arda Ekin'in gülümsemesini izledi. Karşısındaki gülümseme karşısında sarhoş olmuşçasına yavaşça gözleri kapanıp açıldı.
Arda," Neyse ben kalkayım artık "
Ekin ayaklandı, Arda'nın kafasında bandanasının kaldığını fark etti ama çaktırmadı. Arda'yı kapıdan uğurlayınca odasına gidip yatağında gözlerini yavaşça kapattı.
Arda arabaya bindi ve kafasındaki bandanayı fark edince dikiz aynasına gülümsedi, hızlıca eve geldiğinde kapıyı hafifçe tık tıkladı.
Serap," Arda bu kafandaki ne oğlum ? "
Arda," Çok güzel birine ait anne, oğlun aşık oldu "
Serap Arda'nın bu haline gülümsedi ve onu içeri aldı.
---------------------------------------------
İrfan," Ekin kömürler sende mi ? "
Ekin," Evet abi, çantamda "
Yine bir pazar sabahı ekip tam takır yola koyulmuş, piknik yapmak üzere ormana gidiyorlardı.
Mert," Verin Fatma Hanım, ben taşırım. Siz yorulmayın "
Fatma gülerek elindeki poşeti Mert'e uzattığında Arda'da sonunda gelmişti. Bu sefer geç kalan Ekin değildi.
Ekin arkasını dönüp bileğinde bandanası ile Arda'yı görünce gülümsedi.
Ekin," Günaydın "
Arda," Günaydın Ekin hanım "
İsak," Her seven sevdiğine hanım diyor sanırım "
İsak kafasına beklemediği bir anda iki darbe aldı, Biri Mert Hakan'dan diğeri Arda Güler'den di.
Ekin," Sen Ege'ye Ege hanım diyordun sanki "
İsak," Sus Ekin "
Ekin ağzına fermuar çeker gibi yapıp bu hayali fermuarı Arda'nın eline koydu.
Arda," Kontrolün elinde olması ne güzel şeymiş "
İsak aklına gelen şey ile gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdığında Arda'nın kulağına fısıldadı.
İsak," Başka şeylerde de kontrolün elinde olması iyidir "
Arda gözlerini kısarak dudağının kenarından sırıttı ve Ekin'i baştan aşağı süzerken aklından İsak'ın bahsettiği şeyi geçirdi. İsak'a döndü, hızla başını aşağı yukarı sallarken sırıtması yüzüne yayıldı.
Ekin," Ne fısıldaşıyorsunuz siz ? "
Arda," Şşş, anahtarın bende. Ben izin verene kadar ağzını kapalı tut" (Senin anahtarında bende Arda, adam ol)
Ekin Arda'ya göz devirerek servise bindi ve Ferdi'nin yanına oturdu. Ferdi uykulu gözlerini daha fazla zorlamamaya karar vererek kapattı ve başını Ekin'in omzuna koydu.
Servise binen Arda'nın gözleri Ekin ile buluştuğunda iç çekti. Karşısında duran manzara ile dudağını kıskançlıkla ısırdı.
İsak," Ne kadar kıskançsın ? Kız abi diyor lan adama "
Arda," Olay Ferdi değil, sadece yerinde olmak istiyorum "
Arda ve İsak, Ferdi ve Ekin'in yanındaki boş koltuklar da yerlerini aldılar.
Yolun sonunda arabada Ekin haricinde herkes uyanıktı, Ferdi Ekin'i uyandırmak üzere elini ona götürdüğünde Arda onu durdurdu.
Arda," Sen git onu ben uyandırırım "
Ferdi kafasını sallayıp servisten indiğinde Arda ve Ekin'i serviste yalnız bırakmıştı.