Jungkook's pov
Minho son tartışmamızdan beri bana yaklaşamıyordu. Gerçekten korkmuş olmalıydı ki yanımdan bile geçmiyordu. İronik olan o bile değildi. Kendini sigma sanıp eşcinsellere sallayan bu çocuk kendi grubunun en tatlı(?) olanı Jisung'a onu yiyecekmiş gibi bakıyordu.
Bu gerizekalı sürüsüne göz devirip sınıfa geçtim. Sınıfa geçer geçmez istemsizce gözlerim en arka sıraya kaymıştı.
Kim Taehyung sessizce yüzünde maskeyle oturmuştu. Tek başına oturduğu için yan masasına çantasını koyup başını eğmişti. Sarı saçları gözlerini kapattığı için yüzü gözükmüyordu.
Ondan görmezden gelmeye çalışarak ön sıraya oturdum ve yanımdaki Yoongi'ye döndüm.
"Bu hıyar Minho ile Jisung ne ayak?"
Yoongi aniden böyle bir şey beklemiyor olacaktı ki kahkaha attı.
"İlahi jungoo, nerden bileyim ben? Sanki hergün onları izliyorum... Ne ayak bilemem ama aralarında inanılmaz bir çekim var. Umarım sevgili olurlar."
"Vay anasını herkes de gay şu dönem."
Yoongi bana ters bir bakış attı.
"Kanzi herkes gay değil, sen şimdiye kadar at gözlüklerini çıkarmadığın için var olan şeyleri görmemişsin. Minho da aynı sen. Jisung'tan hoşlanıyor mu bilemem ama gururuna yediremiyor bir erkekle yakın olmayı.""Ben ne alaka?" Diye telaşlandım.
"Bilmem."Benle taşşak geçmeyi seviyordu. Orospu çocuğu.
Konuşmayı daha fazla uzatamadım çünkü Hyunjin hoca sınıfa dalmıştı.
"Oturun oturun... Anırmayın habeş maymunları sesiniz öğretmenler odasına kadar geliyor. SEUNGMİN OROSPU ÇOCUĞU İN LAN SIRANIN ÜSTÜNDEN İNEK AHRI MI BURASI?!"
Hwang'ın dersinde sıradan bir gün.
"Kes sesini jeongin yoksa seni ananın amına geri yollarım! Evet gençler... Öhm nerde kalmıştık? Bugün size yeni bir arkadaşınızı tanıtacağım."
Birkaç dakikadır muhtemelen kapıda bekleyen kısa çocuk sınıfa girdi.
"Bu Park Jimin, sınıfınızın yeni öğrencisi. Eski okulundan şehir değiştirdikleri için ayrılmış. Bir süre birlikte geçineceksiniz. Dönem ortasında geldi diye onu dışladığınızı duyarsam hepinizi disiplinlik ederim şuraya yazıyorum!"
Hwang hırlayarak (gerçekten) bunu dedikten sonra Jimin'e yapmacık bir şekilde gülümsedi ve istediği yere geçmesini işaret etti.
Yeni çocuk yavaş adımlarla en arka sıraya gidip tek başına oturan kişinin yanında durdu.
Kim Taehyung.
"Burası boş mu?"
"A- evet boş."Taehyung telaşla çantasını götürüp yanına yere bıraktı, yeni eleman onun yanına oturdu.
"Yeni çocuk da taş gibi."
Yoongi'nin sesine başımı çevirdim.
"Ne diyorsun be? Sen de mi gaysin yoksa?"Yoongi sırıtarak kalemle beni dürttü.
"Hepimizin içinde gizli bir gay vardır Jeon Jungkook."Bu aptalla daha çok muhattap olmak yerine Hwang'ın saçmalığını dinlemeyi tercih ederek tahtada can çekişerek tarih anlatan hocama döndüm.
***
İlk düz yazı bölümüydü umarım iyidir yaHwang hoca da çok çıtır
Adios
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sick Of You || TAEKOOK
FanfictionTaehyung yeter. Sesinden bıktım, yüzünden bıktım, seçimlerinden bıktım, adından bile bıktım.