0.3

25.8K 1.2K 819
                                    


Siz: Lan hainler ayıp değil mi ya?

Sezeryan: Giray ayıp değil mi lan?

Tepehan: Giray ne şerefsiz bir insansın sen?

Giray: Allahım neydi günahım.

Siz: Neyse susun, gruptan
çıkıyorum.

Tepehan: Valla şakaydı Azra.

Sezeryan: Azra daha ben ve Zeynebi sevgili yapmadın, olmaz çıkamazsın.

Giray: Azra yapma bir kere daha numara sallayamayız.

Siz: Küstüm size susun. (18:08)

Giray | Azra

Giray: Azra iki gündür yazamadık özür dilerim. Benim sunumum vardı. Diğerlerinden haberim yok. Hala küs müyüz?

Siz: Ama sizin anında gönlümü almanız gerekiyordu. Çok utandım. Ağlıcam. İki gün yazmayınca bende unuttunuz beni sandım.

Giray: Hayır hayır, bak bu numara sallama olayı düşündüğünden fazlası, o yüzden sen hemen unutabileceğimiz biri değilsin.

Giray: Ayrıca o sıra şaka yaptığımızı biliyordun neden küstün?

Siz: Susar mısın?

Siz: Zaten Nuriye cadısı bana az önce tonla şey söyledi. Hiçbir halttan haberi yok bir bok biliyormuş gibi konuşuyor. Yaşını başını almışsın ne diye hala insanları eleştiriyorsun ki?

Siz: Ağlamak istiyorum.

Giray: Azra sakin olur musun? Hiçbir halt bilmiyor dediğin kadının dediklerini boşver. Neden umursuyorsun ki? Senin üzülmenden değerli değil.

Siz: Ama moralimi bozuyor kadın. Gerçekten üzülüyorum, bazı şeyleri atlatmaya çalıştıkça hatırlatıyor ve farkında değil.

Siz: Anlıyor musun?

Giray: Anlıyorum, ama gerçekten değmez.

Siz: Hala ağlamak istiyorum.

Giray: Senin için ne yapabilirim? Ne senin moralini yerine getirir?

Siz: Anlık atarsan.

Giray: Tamam bir saniye.

Siz: Ya şakaydı.

Giray:

Giray:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ABİM KIZAR | TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin