Zabawa

508 5 3
                                    


Kamil jeszcze raz powtórzył swój powolny ruch palcem po stopie mamy, słysząc przy tym uroczy chichot po czym zaczął delikatnie drapać piętę mamy a po chwili w pokoju rozległ się lekki śmiech, Kamil siedział zadowolony ze swojego prezentu jedną ręką łaskotał gładką piętę prawej stopy mamy a drugą ręką trzymał jej palce u stóp i tak dobre kilka minut gryzmolił swoimi krótkimi paznokciami po pięcie swojej mamy po czym drugą ręką tak samo zaczął łaskotać drugą piętę mamy której intensywność śmiechu znacznie wzrosła. Oboje bawili się świetnie.
Kamil pomalutku jechał palcemi w górę stóp mamy a wraz z tym śmiech Marioli stawał się głośniejszy.
A gdy dotarł do palców Mariola wybucha potężnym śmiechem.

- Mam wrażenie że to jest twój słaby punkt. Oznaimił zadowolony chłopiec.

Niestety Kamil nie doczekał się odpowiedzi gdyż jego mama nie była zdolna wydusić ani słowa. Kamil w tym miejscu skończył wędrówkę po stopach mamy i zatrzymał się chwile w tym punkcie. Mariola kątem oka widziała szczęście w oczach jej syna dzięki czemu sama była szczęśliwa i czerpała satysfakcję z zabawy.
Po 5 minutach łaskotania palców mamy, młody chłopiec przestał na chwilę ale nie oderwał rąk od stóp mamy i zaczął je delikatnie masować.

- Bardzo podoba mi się ten prezent w rozmiarze 39, to dość duży prezent. Drażnił się chłopak.

- Ej wcale nie są duże. Odpowiedziała stanowczo mama z lekkim śmiechem po łaskotaniu.

- Ależ oczywiście że nie. Kamil wciąż droczył się z mamą. Myślę że już czas sięgnąć po zabawki.

Chłopiec podszedł do małego regału stojącego na wprost siebie, wziął z niego pióro niezbyt duże lecz miękkie i pierzaste.

- Ładne, prawda mamo?

- Tak wyjątkową ładne. Odpowiedziała niepewnie mama.

- Ładne i z pewnością drażniące piórko. Mówiąc to chłopiec przyłożył pióro do stóp mamy, przejeżdżając nim od palców do samego dołu pięt prawej stopy i tak kilkukrotnie.

Uczucie pióra Mariola odbierała wyjątkowo dobrze śmiejąc się głośno, czując kilkadziesiąt ciekich włókien na swojej lewej stopie będą zadowoloną z dotychczasowej zabawy.

Prezent urodzinowyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz