Ωραια!Γεια σας!Ειμαι η Ρεμπεκα και ειμαι16 ετών....ή έτσι έχω δώσει την εντύπωση !Τεσπα!Παω σεσσχολη ταλέντων και ειμαι στον τελευταίο έτος!Ειμαι λίγο μικρή,το ξέρω!Κανονικα έπρεπε να ειμαι στην δεύτερη χρόνια αλλα όταν μπήκα στην σχολή ήξερα είδη τα βασικα ετις με πήδηξαν έναν χρόνο!Εχω πολλά ταλέντα!Γραφτηκα με το ταλέντο της μουσικής ,του χορου και της ζωγραφικής!Εχω περάσει πολλά στην ζωη μου και έχω πληγωθεί τόσες πολλές φορές που ποια δεν αφήνω κανέναν να μπαίνει στην ζωη μου τόσο εύκολα!Ουτε σαν γνωστό ούτε σαν φίλο!Κανενας έως τώρα δεν έχει καταφέρει να του στρέψω την προσοχή και εμπιστοσύνη μου ολοκληρωτικά!
Λ-Ρεμπεκα!Ελα εδω αμεσως να καθαρισεις το σπιτι!Σημερα θα χουμε καλεσμενους!
Ρ-Ηρθα Λουις!!!!Τι ωρα θαρθουν?
Λ-Σε μια ωρα γι αυτο βιασου!
Ρ-ΤΙ?Ειναι αδυνατον να τελειωσω!
Λ-Ρεμπεκα Ανγιε Τομλισον!Θες να επαναλαβω αυτα που ειπα?ΓΤ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΥς ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΥς ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!
Ρ-Ενταηει!Παω να μαζεψω!,ειμαι ορφανη και απ τα 5 με ανελαβε η οικογενεια της θειας!Δυστηχως ομως,ο θειος και η θεια πεθαναν οταν ημουν 10 και απο τοτε ο Λουις ειναι κυριολεκτικα ο εφιαλτης μου!Με βαραει ,με βριζει και με βαζει να κανω τις δουλειες του σπιτιου!ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!Και το χειροτερο δεν μενουμε μονοι!Αλλα και με αλλα 4 παιδια !Ο ενας απο αυτους ειναι ακομα χειροτερος απ τον Λουις και οι αλλοι 3 δεν ασχολουνται με αυτα τα πραγματα!Μαλιστα ο Λιαμ και ο Ζαυν τα τελευταια 2 χρονια προσπαθουν να ερθουν πιο κοντα μαζι μου αλλα δεν τα εχουν καταφερει καθολου!ΟΥΦ!Μολις τελειωσα!"Ακριβως στην ωρα μου"σκεφτομαι ενω κοιταζω την ωρα!Οι καλεσμενοι πρεπει να φτασουν!
Λ-Ωραια!Βλεπω τελειωσες!Πηγαινε τωρα ντυσου !
Ρ-Εγω?ΓΤ?
Λ-Γτ θα ερθεις και θα κατσεις μαζι μας!
Ρ-Ποιος σε αναγκασε?
Λ-Ο Λιαμ και ο Ζαυν!
Ρ-Μαλιστα!Μηπως ξεχνας κατι?Δεν εχω ρουχα!
Λ-Υπαρχουν καποια φορεματα της μανας σου στην αποθηκη!Πηγαινε διαλεξε ενα!Γρηγορα!Τι στεκεσαι?Πριν αλλαξω γνωμη!
Ρ-Μαλιστα!Λεω ενω τρεχω προς την αποθηκη!Δεν εχω ξαναμπει εδω μεσα!Αρχιζω να ψαχνω για ενα τελειο φορεμα .....
Μετα απο 30)))))
Εχω δει ολα τα φορεματ και κανενα δεν μαρεσε!Η αληθεια ειναι οτι μου αρσαν πολλα αλλα εγω δεν επιτρεπεται να φοραω οποιοδηποτε ειδος φορεματος!Πρεπει να ειναι απλο και μακρυ μεανοιχτα χρωματα!Ενω εδω τα περισσοτερα ειναι κοντα και εχουν κλειστα χρωματα!Ουφ!Παιρνω ενα πορτοκαλι και παω στο δωματιο.Πηγαινω να κανω μπανιο και κλειδωνω την πορτα του μπανιου!Αφου κανω τομπανιο μου ντυνομαι προχυρα με πιταμες και πηγαινω στο δωματιο μου!Αυτο που αντικριζω ειναι αδυνατον!Ειναι ενα φορεμα big orange puffy prom dress με σχεδιο ζεμπρας!Ειχε απο πανω ενα γραμματο ανοιξα και το διαβασα
YOU ARE READING
Vampire or Werewolf?
VampireΗ Ρεμπεκα ειναι 16 χρονων και η ζωη της ηταν ενα ψεμα!Οταν το μαθει τι θα γινει?Θα αποδεχτει την αληθεια?Τον καινουριο της εαυτο?