Μ-Λοιπον?Εγω πρεπει ναφευγω!
Ρ-Ενταξει!,αφου εφτγε αρχησα να εξερευνω το δωματιο!Ηταν πραγματι πολυ ωραιο ,πρεπει να το παραδεχτω!Τοτε ειδα ενα κουτι διπλα απ το πιανο που δεν το ειχα ξαναδει!Το ανοιγω και βλεπω κατι που ποτε δεν περιμενα!Ειναι διαφορες φωτογραφιες με μενα και τον Χαρρυ!Ειναι ολες τοσο....εμμμμμ....μη φιλικες!Εννοω στις περισσοτερες ειμαι κατω απ τα γελια μου,με φιλαει/τον φιλαει στο μαγουλο η και στο στομα!Το κυριοτερο ,αν και δεν τα θυμαμαι νομιζω αυτο ειναι χειροτερο,ειναι οτι δεν φενεται να με αναγκαζει!Αντιθετως φενεται να ειμαι ευτυχισμενη!Ειναι ομως μεσα μια φωτο με το.....οχι!Δεν το περιμενα!Με το φορεμα που μου δωθηκε απο εναν "αγνωστο"!Εχω σοκαριστει τοσο πολυ που πιστευω πως θα λιποθυμησω!Αααααα να και κατι χαρτια μεενα τραγουδι γραμμενο πανω !Αρχιζω να το τραγουδαω και καταλαβαινω πως στο παρελθον εγω και ο Χαρρυ ζησαμε μια ιστορια αγαπης!Και μαλλον υπεφερε παρα πολυ οταν μου εσβησαν την μνημη και δεν τον θυμονουν ωστε αποφασισε να με ξεχασει και να γινει ψυχρος μαζι φοβοντας την απποριψη!Δεν το πιστευω!
Χ-Και γτ παρακαλω?,τοτε ηταν που για πρωτη φορα σημερα τον παρατηρησα!
Ρ-Τι γτ?
Χ-Γτ δεν το πιστευεις?
Ρ-Μου διαβασες τις σκεψεις?Και τι εισαι κανενας βρυκολακας και.....ααααα ναι σωστα!Γτ οι αλλοι δεν τα καταφεραν!
Χ-Γτ εμεις απο μικροι ειχαμε μια μοναδικη συνδεση μεταξυ μας !Με αποτελεσμα εγω και μονο εγω να εχω την ικανοτητα να σε καταλαβαινω και να ακουω την φωνη των σκεψεων σου!
Ρ-Ολα αυτα τα χρονια διαβαζες δλδ τις σκεψεις μου?
Χ-Ναι!
Ρ-Μαλιστα!Γτ εισουν τοσο κακος μαζι μου ?
Χ-Επρεπε να σε ξεχασω!
Ρ-Και τα καταφερες?,λεω ενω επιτηδες τον κοιταζω στα ματια ωστε να μου πει την αληθεια!
Χ-ΕΜΜΜΜΜΜ......οχι?,το λεει τοσο σιγανα ωστε να μην ακουστει αλλα δεν τα καταφερνει!
Ρ-Γτ δεν μου το ειχες πει και επιλεξες να με πληγωσεις τοσα χρονια?Αρα γιαυτο καθε φορα οταν ο Λουις με εβριζε δεν με ποναγε αλλα οταν με εβριζες εσυ με πονουσε?,δεν ειπε τπτ και απλως με φιλησε!Φυσικα δεν ανταποκριθηκα!
Χ-Σε παρακαλω!,ειπε σχεδον ψιθυριστα
DU LIEST GERADE
Vampire or Werewolf?
VampirgeschichtenΗ Ρεμπεκα ειναι 16 χρονων και η ζωη της ηταν ενα ψεμα!Οταν το μαθει τι θα γινει?Θα αποδεχτει την αληθεια?Τον καινουριο της εαυτο?