Ν-Τωρα εχεις να επιλεξεις!Θες να γινεις μαγισσα σαν εμενα...
Ρ-Ααααα μαλιστα επιτελους το παραδεχτηκες πως εισαι κοριτσι!
Ν-Ρεμπεκα!
Ρ-Ενταξει!Την επομενη φορα ομως να μην λες βλακειες!,λεω ενω του κλεινω το ματι!
Ζ-Ωραια !Μπορεις να γινεις λυκνθρωπος σαν εμενα και τον Λιαμ!
Λ-Η μπορεις να γινεις βρυκολακας σαν εμενα και τον Χαρρυ!,κανενας απ οτι φαινεται δεν ηξερε για την σχεση μου με τον Χαρρυ εκτος απ τον Χαρρυ,τον Νιαλλ,τον Μαξ και εμενα!Επισης δεν το ξανααναφεραμε την "φιλικη χειρονομια".Η αληθεια ειναι οτι ειναι δυσκολη αποφαση!Αν γινω μαγγισα τοτε θα δαμαζω τα 4 στοιχεια,αν γινω βρυκολακας θα μπορω να ειμαι ελευθερη ,και θελω να γινω βρυκολακας αλλα δεν θελω να ειμαι κοντα του!Δεν θελω να τον ερωτευτω η τελωςπαντων να τον ξαναερωτευτω!Μου εχει κανει παρα πολυ ασχημα πραγματα στην ζωη και δεν θα αντεξω να τον ερωτευτω!Ξερω οτι δεν θα με αποριψει αλλα σκεφτομαι πως εγω θα κανω κακο στον εαυτο μου,απο μονη πχ αυτοκτονια,.
Χ-Πιστευω πως πρεπει να την αφησουμε να σκεφτει λιγο!
Λι-ΝΑΙ!Παμε?,ο Ζαυν και ο Νιαλλ εγνεψαν!
Ζ-Χαρρυ θα ρθεις?
Χ-Οχι!Παω να κοιμηθω!
Λι,Ζ,Λ,Ν-Οκ!,οταν ειδα πως απομακρυνθηκε πηγα προς το καινουριο μου δωματιο και αρχησα να μεταφερω πραγματα εκει!Κουρτινες,τραπεζακι κτλΣτην αρχη ηθελα να τα βαλω στο ιδιο δωματιο με το πιανο αλλα μετα τα εβαλα στο"μπουντρουμι"!
Ρ-ΟΥΦ!ΕΛΑ ΗΛΙΘΙΟ ΚΡΕΒΑΤΙ!,εδω και μιση ωρα προσπαθω να φτιαξω το κρεβατι αλλα δεν μπορω!
Χ-Θες βοηθεια?
Ρ-ΑΝΤΕ ΜΩΡΕ!ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΕΙΕΣ ΣΟΥ ΤΩΡΑ!ΗΛΙΘΙΟ ΚΡΕΒΑΤΙ!λεω ενω το κλοτσαω!,Αουτς!
Χ-Ηρεμησε!Παω να φερω επιδεσμους.Ενταξει?,μα γτ να φερει επ.....
Χ-Γτ αιμοραγεις!,Ωχ ναι!Δεν το ειχα παρει χαμπαρι!Σε πεντε δευτ ο Χαρρυ ηταν πισω με τους επιδεσμους!Μου εβγαλε προσεχτικα το παπουτσι και αρχησε να περιπιειται το ποδι!Εβαλα πολυ δηναμη απ οτι φαινεται...
Χ-Λες?
Ρ-Σταματα να διαβαζεις τις σκεψεις μου!
Χ-Και γτ να το κανω αυτο!
Ρ-Γτ με εκνευριζει!
Χ-ωραια δικαιολογια!
Ρ-Βαριεμαιαιαιαιαιαιαι!Θα με πας στο δωματιο μου?
Χ-Φυσικα!,λεει ενω με περνει αγκαλια στυλ νυφης
Ρ-Εννοουσα να με αφησεις να στηριχτω πανω σου ενω θα περπαταγα!
Χ-Τεσπα!
Ρ-Εμμμμ Χαρρυ το δωματιο μου ειναι κατω!
Χ-Οχι ειμαι πολυ σιγουρος οτι ειναι πανω
Ρ-Οχι ηταν!Τωρα ειναι κατω!
Χ-Γι αυτο εβριζες το κρεβατι?....χαχαχαχαχαχαχαχα ηταν αστειο!Γτ δεν μου ζητησες βοηθεια?
Ρ-Δεν ξερω!Νομιζα οτι κοιμασαι!
Χ-Ο Λουις ομως ηταν σπιτι !
Ρ-Ποτε με εχεις δει εμενα να ζηταω απ τον Λουις κατι?
Χ-Εμμμμμ......τοτε που.....οχι......και τοτε που......ξερεις......εγινε ......αυτο και μετα εκεινο ....το πραγμα?
Ρ-Ναι το σωσες!
Χ-Ωραια φτασαμε!Να σου φτιαξω το κρεβατι?
Ρ-Αν θες!Εγω θελω να πας ,αν μπορεις και θες,στην αλλη αιθουσα!
Χ-Πια αλλη αιθουσα?
Ρ-Δεν την ξερεις?
Χ-Οχι,του την εδειξα και ενουσιαστηκε παρα πολυ!
"Αρα απ εδω την ακουγα εγω να τραγουδα"
Ρ-Το ακουσα αυτο!
Χ-Τι εννοεις ?Δεν ειπα τπτ!
Ρ-Εεεεε τοτε δεν εισαι ο μονος που διαβαζει σκεψεις!,του εβγαλα την γλωσσα αλλα αυτος ηταν χαμενος στις σκεψεις του και χαμογελασε ξαφινκα!Μαλλον θα θυμηθηκε κατι ευχαριστο!Τεσπα!
Χ-Ρεμπεκα τι θα γινεις?
Ρ-Τι?
Χ-Τι θα επιλεξεις?
Ρ-ΔΕΝ ΞΕΡΩ!,ειπα ηρεμα
Χ-Συγνωμη!
Ρ-Τι ειπες?
Χ-Τπτ!
Ρ-Ααααα οκ!
Χ-Στο δωματιο αυτο.....εχεις τα παλια τραγουδια σου?
Ρ-ΝΑΙ!
Χ-Αααααα ωραια!Για τραγουδα ενα !
Ρ-Εμμμμ οκ?
Ενω τραγουδουσα ενιωσα κατι ........κατι σαν....την αισθηση που ειχα οταν ο αδερφος μου μου εριξε την αστραπη!Τοτε σταματησα!
Ρ-Ειναι εδω!
Χ-Ποιος?
Ρ-Ο Νταμον!
YOU ARE READING
Vampire or Werewolf?
VampireΗ Ρεμπεκα ειναι 16 χρονων και η ζωη της ηταν ενα ψεμα!Οταν το μαθει τι θα γινει?Θα αποδεχτει την αληθεια?Τον καινουριο της εαυτο?