Το παρτυ ειναι πολυ ξενωρωτο για μενα!Ολες οι ψωναρες εδω ειναι!Ολοι οσοι μου μιλαγαν(που παρεπιτοντως ηταν πολλοι)μου μιλαγαν για το ποσο πλουσιοι ειναι!Δεν ξερω αν σας το εχω αναφερει αλλα ο Λουις ειναι οπως και γω απο πλουσια καταγωγη!Το προβλημα,βασικα η διαφορα μας ειναι οτι επειδη εμεινα ορφανη παρα πολυ νωρις η περιουσια την πειρε η οικογενεια του Λουις!Και οταν πεθαναν οι γονεις του πηρε αυτος ολη την περιουσια!Ωχ!Ο "Λορδοσ Σταιλς".Τελεια!Αυτος μας ελειπε τωρα!,Περασε απο διπλα μου και τον παρακολουθουσα πως εφευγε δεν παρατηρησα οτι καποιος μου ειχε αφησει ενα σημειωμα!
"Βλεπω πως φορεσες το φορεμα!Τοξερω πως θες να μαθεις ποιος ειμαι!Να ενα στοιχειο!Αν με συναντησεις στις κολλονες στις 12 το βραδυ θα μαθεις ποιος ειμαι
χχχχχ"
ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ?Ποτε προλβε?Πως το εκανε?Να παω?Δεν νομιζω να θελω να μαθω ποιος ειναι!Εχω ενα κακο προαισθημα,αλλα και ενα προστασιας!Δεν ξερω το γτ αλλα θα παω!Παντα εμπιστευομουν το ενστικτο μου και παντα μου εκανε καλο αυτο!Τελος!ΘΑ ΠΑΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!Ειναι 11.48!Αρα δεν εχω πολυ ακομη!
12.00(Μεσανυχτα)
Πηγαινω προς τις κολλονες της αυλης οταν βλεπω κατι που δεν το περιμενα!Ειναι ο....o Damon!Ο αδερφος μου!Τι κανει εδω?
Δ-Σου ελειψα ?ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ?Η καλυτερα να πω πριγκιπισσα Ρεμπεκα!
Ρ-Καθολου!Και τι εννοεις με το πριγκιπισα?
Λι-Αστην ησυχη!!!!
Δ-Τι κανεις Λιαμ?Τα τσιρακια σουπου ειναι ?
Λι-Αυτο δεν σε αφορα!Τωρα ...αστην ησυχη ειπα!
Δ-Σορρυ δουδ !Αλλα εχω ειδικη παραγγελια για το αφεντικο και περιλαμβανει την Ρεμπεκα σε αυτην!,λεει ενω μου ριχνει μια αστραπη!
ΛΙ-ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ!,βγαζει την μπλουζα και τα παπουτσια του ενω ορμαει πανω στον Νταμον !Ομως καθως ορμαει πανω του γινεται λυκος!Τι στο?Τους βλεπω πως πολεμανε και ενω ο Λιαμ νικαει ο Νταμον του ριχνει μια αστραπη!Ενω κατευθυνει το στομα του προσ τον λαιμο του Λιαμ(αποδυκνειοντας τους τεραστιους κυνοντοδες του) εγω σηκωνομαι αδυναμα
Ρ-Οχιι!Λεω ενω κατευθυνω το χερι μου προς τον Νταμον και μετα βγαινει μια λαμψη απ το χερι μου μετα σκοταδι!!!!
YOU ARE READING
Vampire or Werewolf?
VampireΗ Ρεμπεκα ειναι 16 χρονων και η ζωη της ηταν ενα ψεμα!Οταν το μαθει τι θα γινει?Θα αποδεχτει την αληθεια?Τον καινουριο της εαυτο?