Ρ-Χάρρυ ειναι εδώ!Το νιώθω !
Χ-Ειναι αδύνατον αυτο!
Ρ-Νιώθω την παρουσία του!,τότε ήταν που έστρεψα το βλέμμα μου προς αυτόν μου πήρε τα χέρια και τότε ειδα κάτι!Ειδα εναν άλλο τόπο!Δεν έβλεπα καλά!Ηταν θολά όλα !Ειδα τον αδερφό μου και με άλλους δυο να τον ακολουθούν!Δεν ήταν εδώ!Ο Χάρρυ είχε δίκιο!Αλλα ερχόταν εδώ!
Χ-Ρεμπέκα!Τι είδες;
Ρ-Δεν ειναι εδώ!Αλλα ερχεται να μας ποιασει!Και δεν ειναι μονος του!Ειναι και ενα κοριτσι(μαυρα μαλλια) και ενα ξανθο αγορι!
Χ-Εμιλυ,Πετερ!Ειναι πολυ επικηνδυνοι !Ειδικα τωρα που δεν εχεις δυναμεις!Η Εμιλυ εχει την ικανοτητα να σε καταστρεψει με μια ματια!Γιαυτο μην κοταξεις τα ματια της!Βασικα μην την κοιταξεις καθολου!Ο Πετερ εχει την ικανοτητα να διαβασει τις σκεψεις σου και να μετατρεψει με μαγικα τους εφιαλτες σου αληθινους!Προσεχε!Μην τον αφησεις να σε ακουμπησει,για να μην σου διαβασει τις σκεψεις,και να θυμασαι πως τα πραγματα που θα δεις δεν θα ναι ψευδοαισθησεις αλλα θα ειναι αληθινα!
Ρ-Φτανουν!Τους νιωθω την παρουσια ολο και πιο εντονα!Ισως αν κρυφτουμε η αν φυγουμε να μην μας βρουν?
Χ-Το ξερω πως καταλαβαινεις πως δεν ειναι δυνατον!Πρεπει να βγουμε απτο δωματιο!Δεν πρεπει να βρουνε την πηγη δυναμεων σου!,βγηκαμε απ το δωματιο και τους ειδαμε!Ηταν στην κουζινα!Ο Χαρρυ πηγε προς τον Πετερ!Ομως καθως πηγαινε προς τα κει η Εμιλυ μπηκε αναγκαζοντας τον να την κοιταξει!Τοτε ειδα τον Πετερ να ρωταει κατι τον Νταμον!Του εγνεψε και ερχοταν προς τα μενα!Ποσπαθησε να αγγιξει το χρι μυ αλλα τον απεριψα!Ισως ολα αυτα τα χρονια να μην ηξερα τι ειμαι αλλα ηξερα να προστατευομαι καλυτερα απο κανεναν !Συνεχισε να το κανει και γω να τον απεριπτω!Ομως ειδα τον Χαρρυ να σωριαζεται κατω και τοτε ξανικα δεν ξερω γτ αλλα σκεφτηκα να κανω τον Νταμον να χτυπησει τους αλλους δυο ωστε να αρχισω να τραγουδαω και να τους καταστρεψω!Τα καταφερα με τον Πετερ αλλα η Εμιλυ μπαινει μπροστα μου!Με κοιταζει και προσπαθει να με καταστρεψει!Την κοιταζω και δεν ξερω πως αλλα αντι να με καταστρεψει την κατεστρεψα!Σωριαστηκε κατω αδυναμη να κανει κατω!Ο Χαρρυ ειχε σηκωθει και δει με τον Νταμον τι εγινε!Αρχισα να τρεχω ενω ο Νταμον προσπαθησε να με ακολουθησει αλλα ο Χαρρυ τον εμποδισε!Πηγα στο πιανο αλλα εκει βρηκα την Εμιλυ με δυο μισοπεθαμενους.Ο ενας ηταν ο Νταμον και ο αλλος οχι!ταν ο Χαρρυ!Την κοιταξα και αυτη με κοιταξε !Το ενιωθα!Προσπαθουσε να με καταστρεψει!Για περιμενε!Καποια στιγμη ο Πετερ με αγγιξε!Ο Χαρρυ τελικα ειναι σημαντικος για μενα !Αλλα ο Νταμον?Υποθετω πως αν και τωρα με προδωσε του στρεφω ακομα εστω και λιγη αδελφικη αγαπη!Ειδα τα χερια μου να εχουν μια γαλαζια λαμψη οταν αγγιξα τον Χαρρυ!Η Εμιλυ ηρθε και με αποτραβηξε μακρια του οταν καταλαβε τι γινοταν!Με κοιταξε καταματα αθελα μου ομως εβγαλα τους κυνοντοδες μου!Τοτε τους εβγαλε και αυτη!Θεε μου ειναι τεραστιοι!Τοτα ειδα κατι να στρεφεται κατα πανω της!Αμεσως την εσπρωξα για να μην τραυματιστει!Δεν ξερω γτ!
Ε-Γτ?
Ρ-Δεν ξερω!
Ε-Ρεμπ πρεπει να μαθεις κατι!,για περιμενε!Μονο ενα ατομο με φωναζε ετσι!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!Αρα η Εμιλυ ειναι η.....
YOU ARE READING
Vampire or Werewolf?
VampireΗ Ρεμπεκα ειναι 16 χρονων και η ζωη της ηταν ενα ψεμα!Οταν το μαθει τι θα γινει?Θα αποδεχτει την αληθεια?Τον καινουριο της εαυτο?