Απομακρύνθηκα!Αρχισα να τρέχω οσο πιο γρήγορα μπορω!Δακρυα εμφανίστηκαν απρόσμενα στα ματια μου!Σταματησα Ξαφνικα για να παρω ανάσα!Πηγα να συνεχίσω αλλα δεν μπόρεσα!Ετσι και αλλιως θα με βρούμε!Ακουσα εναν ήχο απ τα φύλλα απο ενα απομακρυσμένο δέντρο και αμεσως Συνεχισα να τρέχω η Προσπαθησα Γτ εγω απρόσεκτη οπως ειμαι δεν πρόσεξα την πέτρα μπροστα μου και Ειμουν ετοιμη για το μεγαλο χτύπημα το οποιο ......Βασικα.....δεν πόνεσε καθολου!Χμ Μηπως ειμαι στον παράδεισο ;Ανοιγω το ενα μου ματι και βλεπω πως.....αιωρούμαι στον αέρα;Τι στο δ****ο συμβαίνει εδω;Ο-Μι-Τζι!Δεν το πιστευω πως εγω μολις έβρισα!Καλα οχι δυνατά αλλα εστω και ετσι....αν η μαμα μου ηταν ζωντανή θα με ειχε σκότωσε!Και ετσι ομως βάζω στοίχημα πως τωρα θελει να ξαναζωντανέψει ωστε να σκοτώσει εμενα Γτ έβρισα!Αααααα......δεν αιωρούμε στον αέρα απλως καποιος με κρατάει!Σε παρακαλω κάνε να μην ειναι και αλλο φρικιό!Δεν θα αντέξω αμα ειναι θα λυποθημησω !Το ορκίζομαι!Κοιτα ομως που τωρα εύχομαι να ηταν ενα απο εκείνα τα φρικιά που τηχενει να ειμαι και γω ενα σαν αυτα!Αλλα οχι.....που τετοια τύχη!Ηταν κανενας άλλος απο τον παλιό καλο σερίφη της παλιάς μου πατριδας!Θα σας τον διηγηθώ αλλη φορα!Δλδ αμα υπάρξει αλλη φορα!Φαινεται πολυ νευριασμένος !Αραγε Γτ;Μηπως φταίει οτι την τελευταία φορα που με ειδε του ξύρισα το κεφαλι και έσπασα το πόδι και την μυτη και 4 δόντια και σκότωσα Βασικα οχι δηλητηρίασα καταλαθως τον Ποππυ το πολυαγαπημένο του σκυλάκι;Μμμμ!Μπα δεν νομιζω!Πωωω Μα τωρα ποιος αντέχει τις φωνές του !Ξαφνικα με γυρναει και μου ρίχνει εμ αχαστουκι!
-Αουτς!,φωνάζω Βασικα βογγάω απ τον πόνο!Γαμωτο ειναι δυνατός!Απαπαππα!Παλι έβρισα!Συγνωμη Μανούλα μου γλυκιά σε παρακαλω μην ξαναζωντάνεψε ις για να με σκοτώσεις!Δεν αντέχω αλλες φωνές!Πιστεψε με τιμωρία ειναι και οτι βλεπω την μούρη αυτού του παπάρα και των φιλαρακων του!
-Αχ λυπάμαι μωρό μου!Σε πόνεσε;,λεει Βασικα ρωτάει ειρωνικά !
-Εμ...Duh?,λεω και αμεσως νιώθω εναν οξύ πόνο στην κοιλιά μου!Μου έριξε μπουνιά ο μαλακας!Αρχιζω να αιμορραγώ !Τα τσιράκια του με ποιανουν και με σηκώνουν!
-Τωρα ποιος αιμορραγεί;,αμεσως του δαγκώνω την μυτη τοσο δυνατά που νομιζω πως του την έσπασα!
-Αααααα....
-Λογικά ΕΣΥ !,μετα Βασικα βαριεμαι να σας τα πω κοιτάξτε το βίντεο απο κατω και θα καταλάβετε.....νομιζω......
(Σορρυ ειμαι απο το ταμπλέτ και δεν μπορω να βάλω βίντεο όποτε παρακαλω πατήστε αυτο το Λίνκολν για να κατάλαβετε τι θα γινει https://m.youtube.com/watch?v=g57OOdGC-E4)
Και μετα απο αυτο σκοτάδι!
Hi sweeties !Απολογουμε για την καθυστέρηση μου και το ξερω δεν υπαρχει δικαιολογία τοσο καλή που να με δικαιολογήσει !Ελπιζω να σας αρεσε αυτο το κεφάλαιο και μην ανοισηχειτε θα βάλω και αλλο σύντομα!Ισως σημερα δεν ξερω!Ευχαριστω για τον χρονο σας και που διαβάζεται το βιβλιο μου!Στην φωτο ειναι ο Edward το τέρας που έσωσε την Ρεμπέκα μας!Και παλι Συγνωμη και ευχαριστω!Επισης ηθελα να σας ενημερώσω πως το λογισμικό του Wattpad το εχω ιδιο με την ξαδέρφη μου την Νικολλε Γτ εμενα δεν με αφήνουν οι γονεις μου να εχω το δικο μου και οτι στα βιβλία γράφω εγω συνηθως ....εμ Βασικα παντα!Και να θυμάστε Vote,Comment and maybe follow!
❤️Iza❤️
DU LIEST GERADE
Vampire or Werewolf?
VampirgeschichtenΗ Ρεμπεκα ειναι 16 χρονων και η ζωη της ηταν ενα ψεμα!Οταν το μαθει τι θα γινει?Θα αποδεχτει την αληθεια?Τον καινουριο της εαυτο?