Selam canlarım yeni bölüm ile gelmiş bulunuyorum.
Ortak kitaptır diğer yazar arkadaşım xqaysegull dür.
Hadi başlayalım ❤️.
*************
Yağız Asena'nın Emir ise Umay'ın kapısını açıp binmelerini sağladıktan sonra kızlar arkaya erkekler ise öne bitmişti.Kızlar arabada üzgün bir şekilde yolu seyrederken Emir Umay'ı böyle görmeye daha fazla dayanamayarak
" bir haftamız var kızlar ne yapmak istersiniz yada nereye gitmek istersiniz ha maviş nereye gitmek istersin"?
Umay kafasını kaldırıp Asena'ya bakarken Asena da Umay'a bakıyordu...
Onlar herşeyi beraber yaparlardı..
Hatta cezaları bile beraber cekerlerdi..Yurtta da her yanlışlarına da ceza diye kazan dairesine kapatildiklarinda da beraberlerdi..
İstemedikleri bu hayatı yaşarken de beraberler...
Emir ve Yağız kızların sessiz kalmaların dan ne kadar üzüldüklerini anlamışlardı..
" bize fark etmez " diyen Umay'ın sesiyle hemen ona dönen Emir
" bu gece Güzelce bir dinlenin yarın kararlaştırırız" diyip tekrar önünde döndü..
Asena ve yağız tek kelime etmeden öylece yola bakıyorlardı..
Araba bu sefer Yağız'ın evinin önünde durunca Umay
" Biz bu gece beraber uyuyabilir miyiz" diye sordu.Emir gülümsedi.
" tabiki zaten bu gece bizde burda kalicaz ama önce güzel bir yemek yedikten sonra uyuyabilir siniz "Umay'in kalbi tekrar yumusuyordu bu adama ama olmazdı yumuşamamalıydı olmazdı onlardan...
Kızlar kafa sallayıp eve doğru hep beraber yürüdüler.
Yağız kapıyı açıp kızları içeri geçmeleri için kenara çekildi.
Kızlar salona geçip oturduklarinda Yağız
" evet kızlar ne yiyorsunuz " diye sordu." siz ne yiyorsanız bizde yeriz" diyip kestirip atmıştı Asena.
Yağız kafa sallayıp telefonla yemek siparişi verdi..
" yemek gelene kadar yukarıya çıkıp uzerinizi degistirin isterseniz"dedi Emir.
kızlar birbirlerine bakıp ayağa kalkarak Emir'in peşinden ilerlemeye başladılar.
Yine onların t-shirt lerinden birini giyeceklerini zannediyorlardi ama ta ki Emir onlar için bir dolapta bulunan kıyafetleri gösterene kadar..
" bunlar kimin kıyafetleri yoksa bu eve getirdiğiniz diğer kızların mi ha" diye yükseldi Asena.
Emir Umay'a baktığında Asena'nın sözlerinden sonra kafasını eğdiğini görünce hemen cevap verdi.
" hayır yanlış anlamayın bunları sizin için aldık kendinizi rahat hissedin diye" kendini açıkladıktan sonra kızlar rahat giyinsin diye odadan çıkıp giderken kapıda durup arkasına dönüp
" ha bu arada evimize sizden başka kızlar hiç girmedi" diyip Yağız'ın yanına doğru aşağıya inmeye başladı.
Kızlar birbirlerine şaşırmış gözlerle bakıp pijamaları ni giymeye başladılar.
"Başka kızlar ha çileğim kiskandinmi sen?" Dedi Umay.
"Emir in yüzüne bakamayan benim sanki "dedi Asena
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHİPSİZ KUŞLAR (+18) Texting
Teen Fiction20 bin dedi siyah takım elbiseli bir adam. 25 bin dedi hemen yanındaki uzun boylu olan adam kurbanlık koyun gibi dizilmişlerdi yine her gece olduğu gibi arkadaşları 5 bine 10 bine giderken onları en sona saklıyordu patronları yine ... Gündüzleri ba...