Evet selâm canlarım ve benim ısrarim diğer yazar arkadaşımın tamam demesi ile dayanamayıp bölüm atıyoruz.
İki yazarın ortak kitabı diğer yazar arkadaşım xqaysegull dür.
Hadi başlayalım ❤️
**********
Emir karakola gelmiş nedense direk sorgu odasına alınmıştı. Mavişi ağlamış murat iti istediğini yapmıştı.Çok geçmeden 30 lu yaşlarındaki iki polis ellerindeki dosyalar ile girmişti içeri.
Sarışın polis dosyaları emir in önüne açmış attığı imzaları göstermeye başlamıştı.
"Bu imzalar size ait"dedi polis imzaları işaret ederek."Benim değil "dedi emir esmer polisin elini sertçe masaya vurmasiyla bakışlarını ona çevirdi.
"Suçunu itiraf et et ki daha az yatasın"dedi ben yaptım derse bir kaç yıl az hapis alırdı.
"Ben atmadım o imza bana ait değil "dedi emir olduğu sandalye ye yaslandi.
"Kriminal inceleme sonucu çıkar zaten"dedi esmer polis arkadaşına işaret edip doslari alıp çıktılar.
Yağız gelmiş tedirgin hâli ile sağa sola koşup emir'i çıkarmanın yollarını arıyordu.
Emir yapılan sorgu sonucunda savcı karşısına çıkmış tutuklama talebi ile mahkemeye sevk edilmişti.
Yağız savcının kapısında bir ümitle beklemişti ki emir i tekrar kelepçe ile görünce bütün herşey bitmişti.
"Emir"dedi boğuk sesiyle.
"Sakin kardeşim" dedi emir.
Emir polisler ile birlikte yürümüş bir kaç adım sonra durup arkasına dönmüştü.
"Kızlar sana emanet" dedi keşke tatil hiç bitmemiş keşke hiç dönmemiş olsalardı.
"Mavişim ona iyi bakın olurmu" dedi hayatında bir kez olsun sevmişti kalbi şimdi uzak düşmek hasret kalmak varmış meğer.
"Söyle ağlamasın sakın"
"Beklesin burdan çıktığım gün yine onun yanında olacağım," dedi son kez yağız a bakıp gitti.Yağız bişey yapamamış en sonunda eve gelmiş ti. Kızlari merak etmiş ama ne diycekti? Şimdi ikiside kendilerinin sucluyordu büyük ihtimalle.
UMAY'DAN.
Giderken bile bekle deyip gitmiş ti. Sanki bu olanlar benim yüzümden değilmiş gibi.
En son hatırladığım asena'nın küçük annemin kollarına düşmüştüm. Gözlerimi açtığımda asena başımı bekliyordu.
Ağladım çok ağladım benim yuzumden bizim yüzümüzden olmuştu bunlar.
Yağız gelmiş mahkeme yarın demişti. Çok durmadan çıkıp gitmiş Asena ile yanlız kalmıştık.
Ben ağlarken o gelip dizlerine yatırdı beni saçlarımı okşamaya başladı. Kalbim ruhum sokulmustu bugün.
İkimizde olduğumuz koltukta uyumuştuk. Yağız in gelmesi ile uyanmış"bir saate mahkeme var "demişti. Bizde hemen hazırlanıp koyulduk yola.
Adliye ye kadar geçen süre de kimse konuşmadı sahi ne kosabilirdik.
Mahkeme salonun önüne gelip beklemeye başlamıştık.Yağız in halinden belliydi bişey olduğu.
Çok gecmeden 3 polis ile birlikte emir'de geliyordu. Uzaktan görüp ayaklanmistimki yine gülümsedi yapma be adam yapma işte benim yüzümden ordasin diye geçirsem de içimden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHİPSİZ KUŞLAR (+18) Texting
Novela Juvenil20 bin dedi siyah takım elbiseli bir adam. 25 bin dedi hemen yanındaki uzun boylu olan adam kurbanlık koyun gibi dizilmişlerdi yine her gece olduğu gibi arkadaşları 5 bine 10 bine giderken onları en sona saklıyordu patronları yine ... Gündüzleri ba...