🥀🥀 ACI 🥀🥀

608 28 8
                                    

Uzun zaman sonra gelen bölüm ile aranızda olduk eğer ki bir sorunumuz ve sıkıntımız olmaz ise bölümler gelmeye devam edecektir.

İki yazarın ortak kitabıdır.
Diğer yazar arkadaşım xqaysegull ...

*************

Emir kaçmanın yollarını arayıp duruyordu.
Duramaz'dı burada mavi'şi ne haldey'di şimdi kim bilir.

O Murat itini doğduğuna pişman edecekt'i bunun için yemin etmişti.

Hâla gözlerinin önünden gitmiyordu  Umay'ın o hali..

Onun dokunmaya bile kıyamadığı sarı saçlarını kesmişti murat.

Ondan izinsiz dokunmak bile istemediği tenine kemerle vurmuştu hemde defalarca...

Tutmak için bile izin istediği elini yakmıştı hemde sıcak suyla..

Bunları düşündükçe deliriyordu Emir..

Bir çözüm bulması lazımdı ama ne?

Emir bunları düşünürken gardiyan gelip,

"Emir Çelik ziyaretçiniz var"diyip onu çağırmıştı.

Aklına direkt Yağız gelmişti.
Yağız'a da kızgın dı ona emanet etmişti mavişi'ni ama mavişi ne hale gelmişti.

Düşündükçe aklını kaybedecek gibi oluyordu..

Görüşme alanına geldiğinde karşısında Adem abisini görmesiyle şok oldu

"a... abi" Adem abinin gelmesini beklemiyordu.

"Abi ya abi içeride adamlar olmazsa haberim bile olmayacak ha " içeride yatan bazı adamlar hatta bazı gardiyanlar bile Adem abiye çalışırdı.

"herşey çok ani oldu abi kusura bakma" diyordu ama aklında hala izlediği görüntüler vardı.

"Abi yardım et bana benim çıkmam lazım burdan Umay o." Diye konuşuyordu ama ne dediğinin farkında bile değildi. Umay sanki onu adem abisine baba dediği adama anlatmıştı.

"Haberim var herşeyden benim anlamadığım Yağız neden haber vermedi?"

"bilmiyorum abi şuan nerede ne yapıyor ama abi benim senden bir isteğim var bana yardım etmen lazım"başkasından isteyemez di şuanda tek derdi umay'ı kurtarmak dı.

"normalde bana haber vermediği için yapmamam lazım ama sende Yağız da benim oğlumusunuz" Adem için öyleydi ikisi de onları sokak dan alıp büyütmüş ekmek iş vermişti onlara.

"benim şuan buradan çıkmam lazım  abi hayat memat meselesi ne olur abi yalvarırım beni şuan buradan çıkar sonra istersen tekrar beni geri getir buraya gıkım çıkarsa namerdim"

Adem öylece baktı Emir'in yüzüne

"kız meselesi mi" insan sarrafıydı Adem abi..

"sevdigim kıza işkence ettiler abi buradan onlara çalışan bir gardiyanlar bana canlı canlı izlettiler benim buradan çıkıp o adamın belasını sikmem lazım ne olur yok deme"

Adem abi biraz düşündü bilirdi gönül yangınını oğluda düşmüştü bu yangına...

"tamam evlat hazırlanmaya bak sen birazdan seni ceza evinin arka kapısından çıkaracaklar git al intikamını"

Emir hemen kalkıp sarıldı baba bildiği Adem abisine...

"sağ ol abi yine yaptın babalığını senin hakkını nasıl öderim bilmiyorum" çok şey borçlular dı Adem abiye çocukluklarından beri onlara destek olan adamdı..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAHİPSİZ KUŞLAR (+18) Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin