TANIŞMA

1.2K 39 13
                                    

Evet selam canlarım.

Ortak kitap olduğunu her bölümde dile getireceğim.

Diğer yazar arkadaşım xqaysegull dür.
Kitabımız kadınları anlatmak için dir.
Küçük düşürmek değildir amacımız bu hayatı yaşayan yada yaşamak zorunda bırakılan kadınları anlatmak için.

Hadi başlayalım ❤️.

************
O kara gecenin ardından koskoca bomboş iki yıl geçmişti.
Hakan ve murad'in iki yıldır kadınları gibi olmuşlar dı.

Tabi onlar gelmediği aksam baska erkeklere de satıyordu hakkı onları.

Hakan ve murad kurtaricaz sizi diyordu ama iki yıldır her gece alıp eğlenmek dışında bişey yapmamışlar di.

Zevklerini tatmin ederler iki gün sonra geri gelirlerdi.
Tabi Hakk'ın in göz bebekleri olmuştu kızlar yaşlarının küçük oluşu genç olmaları daha çok paraydi.

Umay bir kaç kez kaçmayı denemiş ama yapmamıştı.
Asena yı öldürmekle tehdit edip susturuyordu her seferinde.

Asena olmadan Umay hiç olurdu. Annesi babası kardeşi her şeydi o.
Sahipsizliginin tek ilacı tek dayanağı iki küçük çocuk.

Emir saat dokuz derken şirketin yolunu tutar yağız ise akşamdan kalma ne zaman uyanırsa o zaman gelirdi.

"Günaydın ortak " diyerek girdi içeri yağız uykusunu alamadığı belliydi.

"Günaydın mi? Ogleni geçti saat" diye sitemlendi emir .
Haklıydı bir gün olsun erken gelmezdi şirkete.

"Akşam çok içmişim" dedi getirdiği kahvesini yudumlamaya başladı.

"Hayat sana güzel yağız" deyip dosyaları koydu önüne.

Yağız dosyaları imzaladı ardından emir e döndü.

"Akşam hakkı'nın mekanı na gideceğim gelsene? " Emir duyduğu an yüzü asılmıştı. Uyurturucu işini yapmasına rağmen bu adamı bir türlü sevmemişti.

"İşim olmaz sen git bak duruma" dedi sert sesiyle.

"Murad la Hakan'ın kızları var orda bir bakarız fena mı? " Dedi yağız biliyordu muradın adı geçerken tamam diycekti.

"Karılarina soylemeli onları mallar hem evliler hem metres tutmuşlar."

"Söyleriz tabi onlarda ne diyecekler boşariz sizi mi ? Onlar parayı bırakıp hiç bir yere gitmezler "

"Geliyormusun?"

"Tamam ama fazla kalmam sevkiyat dağıtım ne durumda bakar çıkarım."

****************
"Asena? "

"Söyle boncuğum."

Derince nefes alırken kucağında saçlarını okşadığı Asena ya baktı. Canına zarar geleceğini bilmese kendini öldürurdu.

"Biz ne zaman kurtulcaz burdan?"

Yutkundu düşündü sanki biliyormuydu?

"Hakan ve murad kurtaricak ya " dedi söylediğine kendi inanmazken kardeşini inandırmayi deniyordu.

"O mallar kendilerini kurtarsın önce."

"Niye öyle diyorsun? Patron vermez bizi öyle dediler ya?"

"Bizim patron parayı görse kendini bile satar yalancı ikisi de onların."

Daha fazla konussalardi yine sinirleri bozulacakti o yüzden konuşmayı bırakıp her zman ki işlerine garsonluga geri döndüler.

Sanki başka yapacak biseyleri varmiydi.

SAHİPSİZ KUŞLAR (+18) Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin