HAYALLERE VEDA

2.4K 68 44
                                    

ortak yazdığımız arkadaşım xqaysegull ile birlikte yeni bir kurguya başlıyoruz.

Değişik bölümler ve sahneleri olacaktır.

Niyetimiz kadınları küçük dusurmek değil sadece bu hayatları yaşayan yada yaşamak zorunda bırakılan kadınları anlatmak.

Hadi başlayalım ❤️

************
19 yıl önce

23 temmuz 2003 o gün yetimhaneye iki bebek getirildi.

birini annesi doğum yaptığı gibi hastanede bırakmış ve ortalıktan kaybolmuştu.

Polisler araştırdıklarında ise kimliğin sahte olduğunu görmüşlerdi ne kadar arasalar bile hiçbir yerde bulamamışlardı bebeğin annesini...

Bir diğer bebeği ise bir gençlik hatası sonucu olduğu için yurdun önüne bırakıp kacmislardi..

Yurt müdürü Nergis hanım bebeklerin aynı gelmesinden dolayı doğum günlerini geldikleri gün gün 23 temmuz yazdırmış sarışın ve mavi gözlü olana Umay, esmer ve yeşil gözlü olana ise Asena ismini vermişti...

Yıllar hızlı bir şekilde geçerken Asena ve Umay sadece birbirleriyle oynuyorlar diğer çocuklarla fazla iletişim kurmuyorlardı..

Okula başladıklarında bile ayrı sınıfta olmalarına rağmen Umay inat edip kendi sınıfına gitmiyordu Asena nin yanından ayrilmiyordu.

Okul müdürü de bu durumdan dolayı kızları aynı sınıfa vermişti.

Okul hayatları boyunca bile başka arkadaşlıklar kurmamıslardi yine birbirlerine hem kardeş hem arkadaş olmuşlardı diğer kızlarla konuşurlar ama sadece kısa kısa fazla muhatap olmazlardı..

Lise zamanlarında hoşlandıkları çocuklar olsa da yurttan geldikleri için hep dislanmislardi .

cok uzulmuslerdi yapacak birseyleri olmadığı icin artık kabullenip kendi kendilerine yetinmeyi öğrenmişlerdi..

18 yaşına geldiklerinde artık yurttan ayrılmaları gerekiyordu ama ne yapacaklarını bilmiyorlardı.
Yanlarında sadece yurtta her ay verilen paradan biriktirdikleri biraz paraları vardı onları ancak bir kaç ay idare ederdi..

kendilerine 1+1ev tutup yerleştiler ama hazıra dağ dayanmazdi üniversite sınavını da zaten kazanamamislardi.

İkisi birlikte iş armaya koyuldular. nereye giderlerse hep tecrübeli eleman arıyorlardı ama onların daha önce hiç tecrübesi olmamıştı ki

O gün akşama kadar aradılar ama bulamadılar en son bir barın önünden geçerken garson aranıyor yazıyordu son bir umut beraber içeri.

İçeri girdiklerinde buranın normal bir bar olmadığı anlaşılıyordu aksam üzeri olduğu için eğlence başlamıştı.

Kapıdaki adamlar patronlarına haber verip kızları onun odasına götürmüşler di içeri girdikleri gibi adamın pis pis bakan gözlerinden rahatsız olsalar da birşey dememislerdi çünkü bu işe ihtiyaçları vardi.

Adam onları bastan aşağı süzüp onlara iyice baktı daha sonra onlara bu işin sadece garsonluk degil ayni zamanda musterilere de mal satmalari gerektigini soylediginde kizlar ilk olarak biraz korksalarda bunu pek umursamadilar böyle yerlerde böyle seyler olurdu zaten..

Kabul etmekten başka çareleri yoktu çünkü ellerindeki para azalmıştı..

Patronları onlara kısaca yaptıkları anlatıp yarın gelip işe başlamasını söyleyip kızları yolladı..

SAHİPSİZ KUŞLAR (+18) Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin