O degil de benim bu başlıklar saka mi COK SACMAAAA AHAUAİSİSOKDKDMD
Ve şuan, Lalisa, arabanın altına girmiş, marş motorunu düzeltmek için uğraşıyordu.
"Daha 3 saat önce evlenecektim, şimdi araba tamir ediyorum. İngiliz anahtarını uzat." dedi Jungkook'a doğru.
Jungkook arabanın altına doğru, aleti uzattı ve farları değiştirme işine geri döndü.
"Akşama kadar bu arabanın tamamlanacağına hala inanamıyorum." dedi Jimin kırılan arka camı değiştirirken.
"Sen nereden öğrendin böyle araba tamir etmeyi?" diye sordu Taehyung arabanın altına doğru konuşarak. O da tekerlekleri değiştirmekle meşguldü. Elindeki matkabın sesi yüzünden bağırarak konuşuyordu.
"Okumadım, çalıştım. Matematiğim çok iyiydi. Diğer derslerim sürünüyordu. Bende okumak istemedim. Bir tamirci dükkanında yıllarca çalıştım. Tabi pişman oldum. Oradan çıkıp dershaneye gidiyordum. Acilen derslerimi düzenleyip, okula geri dönmem gerekiyordu. Sonra evlenmem gerekti ve okula dönemedim." dedi Lisa.
"Arabalardan anlarsın yani?" diye sordu Namjoon.
"Sizden daha iyi bildiğine yemin edebilirim." dedi Jennie burnundan gülerek.
"Kaç nitrosu var bunun?" diye sordu Lisa arabanın altından bağırarak.
"4" dedi Jungkook göğsünü gere gere.
"Büyük? Küçük?"
"4 tane küçük nitro" dedi Jungkook. Lisa'nın arabasıyla bu kadar ilgilenmesi hoşuna gitmişti.
"Harcayabileceğin en kaliteli 10 Milyar Won." dedi Lisa.
Jungkook gülümsedi. İlk defa arabasını öven birisiyle karşılaşmıştı. Daha önce herkes "daha çok gençsin, bu kadar nitro sana fazla" derdi.
"Sürekli suyu bitiyor. Nedenini çok aradım ama hiçbir şey bulamadım. Birde sen baksan?" diye sordu Jungkook.
"Bakarız." dedi Lisa.
Sonunda arabanın altından çıktı ve derin bir nefes aldı. Ellerini gelinliğine sildi.
"Sana yeni bir üst verelim" dedi Taehyung.
Diğer kızlara bakınca, onlarında üstlerinin şıkır şıkır olduğunu gördü. Onlara da vermek gerekti.
"Tabi size de."
"Sen ne demiştin Jungkook? Suyu mu bitiyordu?" diye sordu Lisa.
"Evet, sebebini çok araştırdım. Ama hiçbir etken yok."
"Bir bakalım." dedi arabanın kaputunu açarak.
"Hiç su deposunu yokladın mı?" diye sordu Lisa.
"Evet, hemde çok" dedi Jungkook kendinden emin bir şekilde.
"O kadar emin olma."
"Ne demek istiyorsun?" diye sordu Jungkook.
"Bak" diyerek su deposunun kapağını oynattı. Kapak, kapalı olmasına rağmen ufak ufak hareket ediyordu.
"Bu kapağın dişleri aşınmış. Yeni bir kapak lazım." dedi Lisa.
"Saçmalama, bu kapak az biraz yerinden oynuyor diye mi su bitiyor?" diye sordu Jungkook, inanmamıştı.
"Deneyelim" dedi Lisa.
Kapağa eliyle sıkıca bastırdı.
"Arabayı sallayın" diye de ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adventurous, handsomes, fast and furious
FanfictionLisa, diğer 3 arkadaşıyla birlikte kendi düğününden kaçarken ormanın içinde bir tamirhaneye denk gelir. "NEED FOR SPEED" ve "FAST AND FURIOS" ilham alınmıştır. •Küfür, olumsuz örnek, şiddet temalı öğeler bulunabilir.•