four, let's add the flour

109 13 17
                                    

(başlık için cok dusundum evet actually)

"Nasıl yani?! Bu araba artık senin mi?!" diye bağırdı Jennie sevinçle.

Lisa güldü ve kafa saklamakla yetindi.

"1-2 tur atayım mııı?" diye sordu Rosé iki elini birleştirerek.

"Koskoca Honda S2000 buluyorsun. 1-2 tur atayım mı diyorsun. Vizyona bak." dedi Jimin.

Rosé göz devirdi. Namjoon, Jungkook'a döndü ve konuşmaya başladı.

"O herif, adı her neyse, yarışmadın yani onunla?" diye sordu.

"Hangi herif?" diye sordu Jimin merakla.

"Mazda'lı bir züppe var ya işte..." dedi Taehyung.

Jungkook sıkıntıyla oturduğu yerde dikleşti. Lisa'ya bakmaya başladı.

Lisa bakışlarını kaçırdı ve ay ışığına dikti gözlerini.

"Hayır, geç kaldı yine"

Namjoon alayla güldü.

"Senin altında bu güzellik varken, o hep geç kalır." dedi.

Uzun bir sessizlik oldu. Sadece ağaçların hışırtısı, ağustos böceği ve kulakları dolduran rüzgarın sesi vardı.

Jimin konuşmaya başladı.

"Çöl yarışları ne zaman?"

"Bu haftasonu" dedi Taehyung.

"Çöl yarışları ne tam olarak?" diye sordu Jennie.

"Daha büyük ve sağlam arabalarla çölde yarış yapıyorsun. Aşırı eğlenceli oluyor."

"Bu çok korkunç" dedi Rosé yüzünü ekşiterek.

"Dene ve gör" dedi Jungkook sırıtarak.

⁠෴

Lisa gözlerini açtı. Kulübenin dışından bağırış sesleri geliyordu.

"Banane senin oltandan be?! Ben mantar topluyordum görmedin mi?!"

Bu ses Jennie'ye aitti.

"Ben gelene kadar sahip çık oltama demiştim! 2 dakika başında dursaydın olmuyor muydu?"

Bu ses ise Jimin'indi.

Jennie tam cevap vermek için ağzını açmıştı ki Taehyung'un sesi duyuldu.

"Ne oluyor ya? Neye sinirlendiniz?"

"Ya Taehyung!...Jimin beni yok yere oltasını kaybetmekle suçluyor." dedi Jennie ağlamaklı bir sesle.

"Suçlamıyorum, doğruyu söylüyorum. 2 dakika sıkıştığım için ihtiyaç giderecektim. Geri geldim. Gelmez olaydım. Oltam yok! Oysa ki tembih etmiştim, oltama göz kulak ol diye..." dedi Jimin.

"Sen şizofren misin Jimin? Kendi kendine mi konuşuyorsun? Ya da zihnin ile mi kurmaya çalışıyorsun iletişimi? Ben hiçbir şey dediğini duymadım!" dedi Jennie sinirle.

"Tamam, amma abarttınız....Jimin, sen bir daha oltanı başıboş bırakmazsın, Jennie sende kulaklarını bir dahakine daha iyi açarsın." dedi Taehyung.

adventurous, handsomes, fast and furiousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin