1. bölüm

723 34 50
                                    

Evet bugün sıkıldığım icin hemen yazmaya başladim ve bi okuyucum var galiba umarim artarrr
_____________________________________

Yine alarmın sesiyle uyandım. Yüzümü büzerek kalktım ve lavaboya girdim yüzümü yıkayıp çıktım.

Odaya girdim ve giyindim.Abartıli birşey değildi üstümde sweatshirt vardı altımda ise kargo pantolon.

Hemen filmlerdeki gibi kızarttığım tostu alıp ağzıma attım. Burdan metroya gitmek 20 dakika falan sürüyordu bu yüzden erken kalkıyordum. Dünde yorgunluktan dolayı yemek yiyip hemen yatmıştım bu yüzden telefona bakamamıştım.

Telefona girip WhatsApp uygulamasına tıkladım. Yakın bir arkadaşımdan mesaj gelmişti baktığımda şok oldum!

"Yardım et lütfen arkamda bir adam var ve beni takip ediyor öylesine  dolanıyorum gibi yapıyorum polisi arayamıyorum! Gerçekten korkuyorum yardım et ve attığım konuma gel"

Saat 21.28 de atmıştı ona birşey olduğunu düşünürken tirtir titriyordum "hepsi benim suçum hepsi benim suçum"

1 hafta sonra

Arkadaşımın ailesi ile konuştum bir çıkmaz sokakta ölu bulunmuş hemde kanıtsız...

Cenazesine gittim gözyaşlarımı tutamayıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.

4lü arkadaş gurubumuz vardı ama o artık yoktu...Diğer bir arkadaşımda benim gibi ağlıyor diğeride onu ve beni  sakinleştirmeye çalışıyordu

Aradan bir kaç hafta geçti galiba, artık her akşam mesajlarımı kontrol ediyordum. O kadar güçlü arkadaşım nasıl olur da böyle bir sapığa ölebilirdi anlamıyorum!

Diğer arkadaşlarımında başına bunun gelmesini istemiyordum...

Akşam olmak üzereydi Yine telefonuma bakmaya karar verdim. Arkadaşımdan mesaj vardı korktum ve hemen baktım Tanrım!birşey olduğunu sandım bana yarın buluşacaklarını ve beni de davet ettiklerini gördüm bende normal bir şekilde kabul ettim.

...

Bu sefer alarmsız uyanmak rahat gelmişti ama saate baktığımda saatin 13.45 olduğunu gördüm...NASIL BU KADAR UZUN SURE UYUYABILIRIM

Kızlarla 14.00de çıkacağız ama ben hala hazırlanmadım hemen hazırlandım ama geç kaldım...

Arkadaşım beni azarlıyordu sanki erken kalkmak kolayda! hıh..

Gün boyu gezindikten sonra saat 19.53 olmuştu kızlarla vedalaşıp tam eve gidecekken birşey farkettim! Bu akşam onun öldüğü akşama benziyordu. Arkadaşlarıma bunu söylemeden ikisinide bırakacağımı söyledim onlarda sakince kabul ettiler ve bu akşamda sorunsuzca bitti 
_______________________________________
Uzun mu kısamı oldu bilmiyorum,yazım hatası varsa özür dilerim görüşürüzzz

Sanzu x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin