8. Bölüm

242 13 77
                                    

Uyandığımda aynı yerdeydim. Tabi ne bekliyorsun manyağın birinin seni kurtarmasını mı?

Etrafa baktım. Kimse yoktu erken saatlerdi galiba. (bu arada yuinin oturuş şeklini şey gibi hayal edin bir sandalye var bu sandalyenin kolları da var bizim ellerimiz o kollara bağlanmış ayaklarda sandalyenin ayaklarına bileğe vurduğu yerde elimizin bileğiydi)

Burası sıkıcıydı sadece hayallere dalıyordum beni düşünen kimse yoktu. Bu yüzden buradan kurtulmamın imkanı yoktu...

Uzun mu uzun bir süre geçtikten sonra kapı açıldı sanzu olmalıydı.

S:Yui-chan sana yemek getirdim!

Y:Sen uyusturucu içme amk

S:Neden öyle diyorsun Yui-chan daha fazla eğleniyoruz..

Y:Senin yüzünü görmek eğlenceli değil.

S:önceden de dediğim gibi, sikimde değil.

Bunu dedikten sonra yüzüme yumruk attı tekmeledi tepki göstermediğimi görünce sinirlendi. Gidip bir bıçak aldı.

Y:Ne oldu beni öldüreceksimisin?

S:Seni hemen öldürmeye niyetim yok yui-kun.. sana en büyük acıları yaşayatacağım beni kabullenene kadar böyle ama bu uzarsa gözünün yaşına bakmadan öldürürüm.

Y:öyleyse beni öldüreceksin.

S:hahaha yui çok komiksin!

Bunu dedikten hemen sonra bıçağı alime sapladı

Y:Iğğhh he-hedefine ulaşamayacaksın!

S:Tamam sıkıntı değil..

Bıçağı bilerek yavaşça çıkarıp tekrar aynı yere sapladı tekrar ve tekrar..

Y:AAAAAAAAAAAAAH!

S:Hıhıhıh acı çekişin beni güldürüyor bu kadar çok komik olma yui-chan.

Y:orospu cocugu!

S:Beni kabulleneceksin zorundasın!

Y:Asl-

Tam Bunu derken dudağıma yapıştı neredeyse koparacaktı.

Zaman atlaması 3 hafta sonra

Hergün dayak yemek zorluyordu vücudum morluklarla kaplıydı bir ara kapı açıldı içeri Ran girdi. Bu işte bir terslik var derken beni çözmeye başladı bu halimle bir şey yapamayacağımı biliyorlardı. Ses çıkarmadım beni sırtına aldı.

Ranın bonten hali böyle aldı siye düşünebilirsiniz

Beni bir yere götürdü ve oturttu pansuman yapmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Beni bir yere götürdü ve oturttu pansuman yapmaya başladı. Ben ise sadece aşağı bakıyordum. Bıçaklı elimede pansuman yaparken canım yanmıştı tabi kaçkere elime vurdu çekiçle pezevenk.. kaburgalarımda kırık vardı tişörtümü çıkardı ve sargıladı.

Sanzu x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin