18. bölüm

168 9 79
                                    

DİKKAT SMUTLU BÖLÜM

"Abini nasıl unutabilirsin ki yui?"

Ona dehşetle baktım. Ve bu dediğine sinirlenip ona doğru bir tekme attım ama ayağımı tuttu ve hemen bıraktı. Bana zarar vermek istemediği açıktı.

Y:araştırmanı isterim abim yıllar önce öldü.

?:belkide sen öyle biliyorsun.

Y:saçmalama!

Diyip ona doğru yumruk attım ama gülümseyerek elimi tuttu.

?:Yapma yui..

Y:O öldü, biraz daha ısrar etme!

Bana üzülmüş bir şekilde baktı. Sonra gülümsedi.

?:illahaki dna testi yaptırmaya gerek yok değil mi? Bana inanman için ne yapabilirim.

Nefes verdim ve ona baktım. Ona çok benziyordu ama ölmüştü belkide ona bir şans vermeliydim. Çantamdan bir kağıt ve kalem çıkarıp numaramı yazdım ve ona uzattım.

Y:bana yaz. Seninle bu konuyu başka zaman konuşalım şuan meşgulüm.

Bana gülümsedi.

?:tabiki

Ona son kez soğuk bir bakış attım ve arka sokağa giren kapıdan markete girdim. Daha sonra bir su alıp çıktım beni orada bekliyorlardı ve Akina Sanzuyu azarliyordu. Gülümseyerek yanlarına gittim.

Y: Ne oluyor yine?

Gülümseyerek konuştuğumda Akina bana sinirle baktı ve parmağıyla Sanzuyu işaret etti.

A:Bu aptal Maiye baktı!

Y:Akina fazla abartıyorsun..

A:uf be.

Günün geri kalanında Akina ve Sanzunun tartışmalarını dinledik. Mai ve Akinayı bıraktıktan sonra Sanzuyla yürümeye başladık.

S:biraz barda takılsak nasıl olur?

Şaşkınlıkla ona baktım. Neden istediğini anlamamıştım.

Y:olur..

Beraber konuşarak bara gittik ve bir masaya oturduk. Sanzu iki şişe bira istedi. Biralar geldiğinde konuşarak içmeye başladık. En sonunda kalkarken o 3 şişe ben 2 şişe bitirmiştim. İkimizde sarhoş bir şekilde eve gittik.

Y:çok yorgunum..

Çantamı bir kenara atarken konuştum.

S:bende..

Y:Ben kıyafetlerimi giyip uyuyacağım.

Odaya çıkıp giyindim ve yatağın yorganını açtığımda arkamda sanzuyu hissettim. Arkadan bana sarılmıştı.

S:Seni çok seviyorum..

Yanağıma bir öpücük kondurdu. Ona doğru döndüm ve saçını okşadım. Bana daha çok sokuldu.

S:çok tatlısın..

Bu sefer ben onun yanağına bir öpücük kondurdum.

Y:Sen daha tatlısın (toxic shipe gircek imdat)

Sanzu beni duvara doğru çekti ve beni duvarla kendi arasına aldı. Yüzü kızarmıstı. Bende farketmeden kızardım.

Sanzu önce gözlerime baktı sonra dudaklarıma ve sonra alt tarafa doğru..

S:seni öpebilirmiyim.

Gözlerini gözlerime kilitledi.

Y:Ne?

Sanzu x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin