Kalktığımda etrafıma baktım. Sonunda istediğim biryerdeydim tam istediğim sayılmaz ama olsun. Kalktım bugün çok işim vardı. Önce otelin kahvaltı etme yerine gittim ve bir şeyler atıştırdım.
Şimdiki hedefim gidip kendimi değiştirmekti değişimmm.
Önce bir kuaföre gittim öncekine hiçbir şekilde benzemeyen bir saç şekli yaptırdım. Boyattımda (aklınızdaki yuinin saçını bambaşka birşey gibi düşünün)
Sonra gidip birkaç kıyafet aldım. Sonrada yeni bir kimlik çıkardım adım Haruka Kikuchi idi.Küçük bir daire alabilirdim mobilyalı kira 62.000 yendi bir işte bulacaktım zaten. Evi aldım ve otelden ayrılacağını söylemek için otele gittim. Ayrıldıktan sonra bir iş bulmaya gittim.
...
Sonunda işler bitti. Bir barda iş bulabilmiştim. Yarın hemen işe başlayacaktım. Şimdi iyi bir uyku çekmem lazımdı.
Yatağa yattım ve uyumayı bekledim.
Sanzunhn ağzından
S:ONU BULACAĞIZ!
T:z nerden geliyor kendin bulacaksin ben senin aşkınla uğraşamam
Ko:Sıkıntı o mu? Paralarım gitti!
Ra:Sende daha vardır zaten boşver.
M:Zaten sana ayak bağı olmuyormuydu? Bırak onu Sanzu.
S:M-Mikey?!
M:Sana bırak onu dedim.. beni uğraştırma.
S:Mikey beni anlamıyormusun? Onu seviyorum.
Ri:O seni seviyormu sence?
S:TABİK-
aklıma o anlar geldi
"Senden nefret ediyorum"
Lanet olsun!
S:Tamam mikey...
Arkamı dönüp oradan uzaklaştım.
Yuinin ağzından
Tamam! İşimde ilk günüm. Bunu başarabilirim.
İş yerine geldiğimde patron bana açık saçık bir kıyafet verdi. Ama benim kollarım ve bacaklarımda kırıklar vardı. Görünen yaralar da.
Patrona açık şeyler giymek İstemediğimi söyledim kabul etmesede ben ısrar edince kabul etti ben isebir zafer kazanmış gibi sırıtıyordum bana başka bir forma getirdi.
Forma:
Formayı odaya geçip giydim kafama ise bir tavşan tacı taktım.
Hemen içkileri alıp masalara dağıtmaya başladım. İşim bitince bir çalışan bana baktı ve konuştu.
?:Patronu nasıl ikna ettin ha?
H:biraz yalvarma sonucu.
?:iyiymiş bunu senden öğrenmem lazım. Arkadaş olalım mı?
H:Haruka.
Elimi uzattım. Elimi sıktı ve konuştu.
E:Ena.
E:Tamam haru bu benim numaram bana yazarsın etrafı temizlemezsem patron anamı siker görüsüruzzz.
Sırıttım.
H:Bayy.
Bende son içkileri verdim
Zaman atlaması 3 hafta sonra
E:kız duydun mu. Burayı yeni birileri sahiplenmiş.
H:ee kimmiş?
E:Sence?
H:Hmm zengin birisidir herhalde.
E:Bonten şirketii.
İçimde bir sinir belirdi ama dışarıdan göstermedim.
H:olum onlar japonyanın en büyük suç örgütü!
E:Onlara sen siparişlerini götür ben götürmem!
H:korkuyorsun dimi Ena-chan.
Kafama bir yumruk geçirdi.
E:Korkmam ben canım istemiyo!
H:Hai hai.
Siparişlerini almaya gittim sanzudan alacakken gözlerine bakmadım. Uyuşturucu kullandığı belliydi.
S:Hanımefendii neden suratıma bakmıyorsunuuuz?
Cevap vermeyince konuştu:
S:Neden konuşmuyorsunuz?
H:Müşterilerle sohbet etmem yasak.
S:Buranın yeni sahibiyiz. Konuşmanızı emrediyorum. Şimdi cevap verin neden gözlerinizi kaçırıyorsunuzz?
H:göz göze gelmekten hoşlanmam.
S:Tamaam ben bir tane ..... alıyım.
H:Tamam efendim.
Hepsinin siparişini aldıktan sonra siparişlerini hazırlayıp getirdim ve verdim. Sanzu bana göz koymuş gibi sürekli bana bakıyordu. Ve bu sinirlerimi bozuyordu ama dışarı yansıtmıyordum.
En sonunda eve gidip yattım. Umarım beni tanımaz.
________________________________________
Köye gidiyoruz bu yüzden İnternet az bugün az yazdım afedersiniz birdahakine daha uzun olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanzu x reader
Fanfiction!DİKKAT! -cringe -Smut -Aptal ana karakter -Bütün karakterler mal -şiddet -ihanet -zar zor gelen bölümler -aktif olmayan yazar