Artık sıkılmıştım Sanzu o olaydan sonra dışarı tek çıkmama izin vermiyordu.. o nereye ben oraya.
Sanzuyla pazar günü beraber pasta yapacaktık ki telefonu çaldı.
S:efendim.
S:Hadi ama pazar günü olmak zorundamı!
S:iyi be geliyorum!
Telefonu kapattıktan sonra sordumY:Yine mi dosyalar.
S:Evet imzalamam gereken dosyalar var. Gelmek istermisin?
Y:istemiyom desem izin vercen sanki.
S:hihih tabi!
arabaya bindik. Ve bir binaya girdik binaya girerken sanzu çoğunlukla bir yere bakmami engelliyordu bugün soracaktım "FBI ajanları niye dosya imzalasin? Niye böyle bir bina? FBI ajanları böyle aptal pembe bir takım elbise neden giysin?"
Odasına geldiğimizde masasının karşısına oturdum bir kaç kere bazı adamlar girdi ve birşeyler konuşup geri çıktı birisi sigara içiyordu ve gözünde bir çizik vardı ve ve saçları siyah sarıldı. Sanzu onunla ihtiyar diye dalga geçiyordu. Bir de ran girmişti bencede biraz uğraşıp gitmişti.
30 dk falan geçti ben hayallere dalmışım hayallerimden uyandığımda sanzu dosyaların üzerinde uyuyordu bende binada gezmeye karar verdim ve üst katlara çıkmaya başladım.
Bir ara dorayaki yiyen beyaz saçlı bir adama rastladım beni görmedi beni gördüğünde atladı ve bana silah doğrulttu ben hala normal birşekilde bakıyordum ama şaşırmıştım neden bende bilmiyorum..
?:kimsin sen!
Y:Ne?
?:KİMSİN!
Y:eh sanzunun arkadaşıyım..
?:Sana nasıl inanacağım.
Y:Nerden bileyim ben.
Sonra sanzunun sesini duydum buraya geldi ve bana baktı.
?:Hey sanzu bu kızı tanıyormusun?
S:Mikey obenim arkadaşım..
M:eh? Tamam
Silahı indirdi ve cebine soktu sonra oturduğu yere dönüp dorayakisini yemeye devam etti. Sanzu beni kolumdan tutup çekiştirerek ofisine götürdü.
S:Ne yapmaya çalışıyorsun!
Y:Asıl sana sormalı FBI ajanı degilsin degilmi!
S:Ne!
Y:FBI ajanları hakkında gram fikrim yok ama böyle olmadıklarına eminim!
S:Ne demek istiyorsun?
Y:bunu biliyorsun Sanzu.. ben sana en önemli sırrımı anlattım sen de bana gerçeği anlatacaksın!
S:Böyle bir emri kim veriyor!
Y:Ben veriyorum! Sana güvenmek istiyorum sanzu...
S:...
En sonunda ağlayacağımı düşünüp hızla çıktım arkadan bagırışlarını umursamadan çekip gittim... beni gerçekten üzmüştü...
Biraz ilerledikten sonra bir banka oturdum ve dizlerimi kendime çektiktim kafamıda gömdüm yarım saat sonra bir ses duydum.
?:Hey iyimisin?
O zamanki gibi bakmak istemedim. Beni dürtmeye başladı ona baktığımda Rindi.
R:iyimisin?
Y:iyiyim
R:Sanzuyla ilgili birşeymi oldu?
Y:bu seni ne kadar ilgilendirir?
R:yardım edeceğim.
Y:Sanzu bana yalan söyledi değilmi?
R:Ne konuda?
Y:FBI ajanı değil.
R:bu doğru ama bu kadar büyük bir bilgiyi verdiysem daha veremem özür dileriim.
Y:saol yardımcı oldun..
R:Hadi gidelim sanzu gerçekten sinirlendi!
Y:umurumda değil.
R:umurunda olduğunu biliyorum şimdi benimle gel.
Kolumdan çekiştiren başladı. Şimdiki hedefleri kolumu koparmak herhalde
Binaya geldiğimizde Sanzu beni gördü ve bana sarıldı. Ben tepki vermedim sonra bana baktı
S:özür dilerim...
Y:...
S:gel benimle!
Bunlar bileğimi gerçekten koparacak!
Onun ofisine girdiğimizde beni karşısına oturttu sonra karşıma geçti.İlahi bakış açısı
Y:Ne oldu?
S:anlatacağım tamam mı..
Y:neden? Zorla anlatıyorsun istemiyorum!
S:Hayır sana yalan söylemek canımı yakıyor!
Y:iyi...
S:Ben aslında bir suç örgütündeyim seni gördüğümden beri çoğu şeyi bırakmaya çalıştım uyuşturucu gibi...
Y:UYUŞTURUCU MU KULLANIYORDUN!
sesi biraz fazla çikti
S:seni gördüğümden beri içmiyorum.. Çünkü seni elde etmek istiyorum! Senin en çok beni sevmeni istiyorum! Ben seni seviyorum Yui...
Y:dur- Sanzu.. Yoksa!
S:Evet evet ben yaptım..
Y:SANZU SEN NEDEN!?
S:söyledim ya yui benim olmanı istiyorum!
Y:ARKADASLARIMDAN NE ISTEDIN ONLARLA ARAMAIZDA BIRSEY YOKTU BILE!
S:sakin ol yui-chan
Y:NASIL OLMALIYIM! VE BANA CHAN DEME! ONLARA DEGER VERIYORDUM SANZU!
S:Biliyorum ama-
Y:AMASI FALAN YOK SANZU! siktir olup git senin daha iyi biri olduğunu düşünürdüm... onlar benim ailemdi ama sen gözümün yaşına bakmadan bunu yaptın... eğer bana değer verseydin bunu yapmazdın..
"senden nefret ediyorum"
Bu cünle sanzunun beyninin içinde defalarca geçti Yui ise ağlayarak oradan uzaklaştı..
Yui ona fazla davrandığını düşünmüyordu çünkü sanzu onun gözünün yaşına bile bakmadan ailesini gebertmişti...
"Onu affetmeyeceğim" bunu dedikten sonra arkadaşlarının mezarına gitmeye karar verdi ve onlara en sevdiği çiçekleri aldı hepsinin mezarı yan yanaydı. Hepsinin önüne çiçeklerini koyduktan sonra ağlayarak onlarla konuşmaya başladı...
"Neden beni bıraktınız.. Sizsiz bir hiçim hiç kimsem yok! Neden gittiniz! Beraber hayallerimiz vardı.. benim hayallerimle hep dalga geçerdiniz size kızardım... yine geçsenize çok istiyorum.. sizi akşama kadar kucaklamak istiyorum" En sonunda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladın
Sanzu ise sinirlenmişti ve üzgündü Ran ve Rin onu alıp bir bara götürdü sanzu üzünce olanları anlatıyorudu. Sonrada şişeyi dikliyordu. İkiside yıkılmıştı
Yui bu gece nerede kalacağını bilmiyordu sadece olmek istiyordu ve onlarla buluşmak.. orada bir ağaca yaslanıp uyumaya başladı.. artık hiçbirşey umurunda değildi.. sanzudan nefret ediyordu ona dediği hiçbir şeyden pişman değildi.
________________________________________
EVET ILK DEFA UZUN YAZDIM GALIBAA 706 KELIMEE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanzu x reader
Fanfic!DİKKAT! -cringe -Smut -Aptal ana karakter -Bütün karakterler mal -şiddet -ihanet -zar zor gelen bölümler -aktif olmayan yazar