M: çok sakarsın sincap çocuk
HJ: yine mi sen #mk sal beni
M: sen benim her zaman yanıma geliyorsun sence kim kimi salsın? Hem senin sevgilinle olaman lazım değil mi bu saatte?
HJ: sanane!? Ben istediğim saatte tek başıma dışarı çıkarım.
M: hee sonra şeytanlar siksin seni
HJ: ne diyorsun be pis sapık!Minho adında ki çocuk kalktı ve yanım geldi.
M: pff ben ve sapıklık?
HJ: niye yanıma geldin m#l mısın sen?
M: sus sincap çocuk sadece bir yerine bir şey mi var ona bakıcam.
HJ: yok bir şeyim!Kalkmaya çalıştım fakat dizimden akan kanları görememiştim.
M: SİKİYİM! BUNU NASIL YAPTIN! SAKAR SİNCAP!
HJ: sakin ol
M: okula girme seni orda sikerler sen burda kal.
HJ: pff peki
M: ben sana peçete alıp geliyorum bir de yara bandı.
HJ: bir de kitabimi alırmısın?
M: pff tamam alırım ne kitabin eksik?
HJ: Gezegenlerdeki yaşam.
M: ıy çok saçma neyse getiririm yine de.Minho kalktı ardından içeriye gitti bende onu bekliyordum. Uykum vardı kafami demirliklere yasladım ve yıldızları izlemeye başladım.
HJ: bir zamanlar yıldızlar güzeldi
M: fakat onun ışığını görünce sönük kaldırlarMinho bana kitabımı verdi. Sonra eğilip bacağıma pansuman yapmaya başladı.
HJ: teşekkür ederim
M: sorun değil
HJ: ayrıca sen bu sözü nerden biliyorsun?
M: biliyorum işte.
HJ: peki...
M: iyi misin? Yorgun gibi gözüküyorsun?
HJ: iyiyim sadece uykum var.
M: Han Jisung.
HJ: efendim?
M: Han Jisung.
HJ: ne oldu?
M: Han Jisung
HJ: ne var?
M: ismin güzelmiş.
HJ: Senin ismin neydi... Minho?
M: Lee Minho
HJ: hııı iyiKafami yine yukarıya kaldırdım ve yine yıldızları izlemeye başladım.
M: güzel değil mi?
HJ: Evet, eskiden annemle yıldızları seyrederdim.
M: bu duygu senin için güzel olmalı.
HJ: evet güzeldi... Fakat babam gelip herşeyi bozana kadar.
M: baban ne yapıyordu?Gözlerim dolmuştu eğer konuşursam ağlardım o yüzden cevap vermedim. Fakat Minho benden bir cevap istiyor gibiydi.
Bir şeytana ailem hakkına konuşmak ne kadar doğru bilmiyorum ama... Şuan anlatmam gerekiyormuş gibi hissediyorum.
Cevap vermek için ağzımı açıyorum fakat kelimeler boğazımda düğümleniyor.
HJ: B-beni babam bir şeytan. YANİ! Biliyorum bir melekle bir şeytanın ilişki yaşaması ne kadar doğru ne kadar yanlış. Bence zaten bir melekle bir şeytan aşk yaşıyamaz. Yaşasa bile bu sağlıklı bir ilişki olmaz.
M: yanılıyorsun Jisung, bir melekle bir şeytan aşk yaşıya bilir. Sadece doğru kişiyi bulman gerek
HJ: fakat benim annemle babam birbirleri için doğru kişi değillerdi. Babam tam bir alçaktı! Babam kendisini iyi hissetsin diye hep içki içerdi. Böylece gerçeklerden uzaklaştığını sanardı.
Alkol için beni bile satabilir di o derece seviyordu alkolü. Babama nefret beslemem gayet normal bir şeydi fakat babam bana vicdan azabı çektirmeye çalışıyordu. Annemle kavga ediyor sonra benim yanıma gelip "canım oğlum" diyordu. İnandırıcı değildi. O yüzden hep öyle dediği zaman Tuvalete giderdim. Kaçmak için. Onun o sözlerine inanmamak için.
Babamı sevmeyi bende çok istiyordum. Ama biliyordum söylediklerinin hepsi yalandı.
Büyüyünce beni de içki içmeye zorlayacaktı. Hatta o zaman beni daha çok severdi. Fakat ben onun istediği gibi bir çocuk olamadım. Şeytan olmamı isterken Melek oldum, içki icmemi isterken ben yanında sağol diyip hep soda tarzı şeyler içtim, Anneme bağırdığında hep annemi savundum.
İşte bende böyleyim baba. Beni böyle kabul et.
Dedim işte o zaman babam benden nefret etmeye başladı.Son kelimeleri söylerken gözlerim kapanıyordu. Zor açık tutuyordum.
M: Jisung istersen yarın konuşalım uykun gelmiş belli.
HJ: tamam o zaman ben gidiyorum.
M: hey uykulusun ve gözlerini zar zor açıyorsun seni böyle tek eve göndermem.
HJ: aynı Hyunjin gibisinn~Bunları söylerken uykulu ve Narin bir şekilde söyledim. Gözümü kapattım sonra yere tamamen yattım.
M: salak kalk bitleneceksin!
Minho bunu dediğinde kafam Minho'nun omuzuna koydum.
HJ: uyumak istiyorum.
M: eve gidince uyursun.
HJ: eve gitmek istemiyorum.
M: ama burda öylece kalamazsın.
HJ: amaa...Jisung biliyormusun aynı kaderdeyiz
Bende uyumak istiyorummmm. Ama birisinin omzunda değil kendi yastığımda. Neyse birden saat gecenin 3ünde neden yb attın amk derseniz. Bende bilmiyorum. Canım sıkıldı. Hem sizin içinde iyi olur. Sonunda yazlıktan gidiyorum bir kaç güne. Yani benim için o zaman yaz bitmiş olucak kısaca. Okul açıldığında bir sayfaya yb yazarım sonra eğer *üşenmezsem* yb yı geçiririm buraya. Hadi sizi öpüyorummm iyi geceler iyi uykularrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will you be a demon or an angel?
FanfictionJisung tüm melekler gibi normal di her zaman aynı günü görürdü ve her zaman aynı bir rutini olurdu. Aynı bir insan gibi yaşardı kısacası... Fakat... Bir gün Minho adlı birisini duymuştu merak ediyordu. Sonuçta oda hala bir çocuk değilmiydi? Jisung 1...