(Han Jisung anlatım)
Hyunjin ne yaptığını sanıyordu? Şuan dudağı dudağımın üstündeydi. Hyunjin'i ittirirsem Minho'ya küçük düşürürlür ve bunu istemiyorum. Fakat ben Hyunjin'den hoşlanmıyorum. Şuan yaptığı şey ne hiç bir fikrim yok. Ama sanırım karşılık vermeliyim.Yavaşça Hyunjin'in alt dudağını aldım ve emmeye başladım o da şuan benim üst dudağımı emiyordu. Minho şuan ne düşünüyordur? Onun omzunda uyuduğum zamanı hatırlayıp Hyunjin'in dudağını daha sert emiyorum.
Umduğum kişi Hyunjin değildi. Minho'ydu.Hyunjin ile benim nefesim bittiği zaman ayrıldık. Ve ben ayrılır ayrılmaz Minho'ya baktım.
Gitmişti... Büyük bir ihtimalle işi çıkmıştır diye düşündüm. Çünkü Minho ile sadece bir kaç kere görüştük. Ben şıp sevdi olduğum için onu seviyor olabilirim ama ilk görüşte aşka inanmayan biriydi Minho. Belki de ben öyle düşünüyordum...
Hyunjin'e baktım. Ve bana göz kırptı. Sanırım bu yaptığım bir hataydi.
HJ: İstemiyordum...
H: ne?
HJ: istemiyordum...
H: Ne istemiyordun Jisung?
HJ: neden izinsiz beni öpüyorsun? Neden izinsiz insanların karşısında beni öpüyorsun! İstediğimi veya istemediğimi umursamadin bile! Hiç umursamadin!
H: Sakin ol Jisung.
HJ: OLAMAM!
H: O ZAMAN SEN DE BANA ÖLÜMÜNE KARŞILIK VERMESEYDİN JİSUNG!
KABUL ET SENDE BENDEN HOŞLANIYORSUN! BUNU KABUL ETMEK BU KADAR Mİ ZOR!(ilahi bakış açısı)
Hyunjin yine Jisung'un dudağına yapışmıştı. Ve tekrar Jisung karşılık vermişti. Jisung ne yapmaya çalışıyordu? Hyunjin aşık olmuştu. Bunu anlamak zor değildi her halinden belliydi aşık olduğu. Fakat Jisung aşık değildi sadece istediği için öpüyordu. Anlarsınız ya sex partneri gibi. Jisung Hyunjin'den daha hızlı öpmeye başlamıştı. Ders ne zaman başlarsa o zaman öpüşmeyi bırakacaklardı sanırım. Ama bunun gecesi de vardı. Ya gece devam ederlerse sonu nerede bitecekti?(Han Jisung anlatım)
Nefesimiz bittiği zaman ayrıldık. Hyunjin bana bakmıştı ağzını silip sırıttı.
H: Hani aşık değildin?
HJ: Hyunjin...
H: hm?
HJ: sex partnerim olur musun?
H: NE!Gencler sakin olun bakın Minsung yaşıyor! GSHSJ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will you be a demon or an angel?
FanfictionJisung tüm melekler gibi normal di her zaman aynı günü görürdü ve her zaman aynı bir rutini olurdu. Aynı bir insan gibi yaşardı kısacası... Fakat... Bir gün Minho adlı birisini duymuştu merak ediyordu. Sonuçta oda hala bir çocuk değilmiydi? Jisung 1...