Agh sikiyim yia! ŞU LANET GÜNEŞİ KAPATIN!
M: Chan Kapa şu perdeyi!
C: kardişim başka bir yurda gidiyoruz kalk amk.
M: ben burada kalıcam.
C: of
M: BENİ DİNLEYEN YOK MU KAPAYIN ŞU PERDEYİ SİKİKLER!
J: Minho çok gergin.
M: uyku bırakmadınız ki orospu çocukları!
C: ŞŞŞŞ ANNEYE LAF YOK!
J: offf tamam sakin
C: sen bir git duş al kardişim senin beynin yerinde değil.
M: tamam...
J: lan mutlu olsana orda ki meleklere zorbalık yapıcaz!
M: her ne HALİNİZ varsa görün ben hazırlanıyorum.Hazırlanmak için bir kaç kıyafet aldım hepsi sim siyahtı çünkü siyah rengini seviyordum. Kıyafetleri giydikten sonda fareli odalardan çatlamış duvarlarından kurtulduğum yetimhaneden çıktım. Chan ve Jeongin'e bir şey demedim sonuçta onlar da giderdi herhalde. Arkamda ki çantamın içinde de çok bir şey yoktu açıkçası kıyafet ve kitaplarım vardı. Sadece bir çanta ile gidiyordum o büyük yetimhane ye diğer Salak Çocuklar gibi bir bavul hazırlayamazdım.
°°°
Sonunda gelmiştim fakat geldiğim gibi kusasım gelmişti. Orda birbirini seven 2 tane melek vardı. Iy öğh kusucam. Biri sarışındı diğeri ise Kaslıydı Kasları bile uzaktan belli oluyordu. Gerçekten insanlar gibi onlar da gerçek aşka inanıyorlar mı? Saflar... Offf banane be ben odamı bulmaya gidicem. Etrafa bakınırken Chan'ı gördüm ama yanında bir melek ile konuşuyordu. Bu ne be Tanrım lütfen sen beni böyle yapma. Off herneyse Şu Chan'ın yanına gidiyim bari.C: Han Jisung...
H: Evet kardeşim bir sorun mu var?Oww şu Siyah melek neden bu kadar gergin? Şimdiden kavga mı istiyor?
H: Off bi gidin yia bir şeytan yetmezmiş gibi şimdi buda geldi.
HJ: Tamam Hyunjin sakin ol.
M: Ay sen büyüdün de sevgilini mi koruyorsun?
H: LAN SENİ S!K!-Yanındaki çocuk herhalde sevgilisi o Hyunjin adlı kişiyi dışarıya çıkarmıştı. Tanrının malları. Birde yakışsalar tamam diyicem ama yakışmıyorlar. Ben daha iyi yakışırım. Iy Minho ne diyorsun yanındaki sincap çocuk beni asla hakketmez ben daha iyilerine layığım.
C: Of boş versene şu Odalara bakalım.
M: ben bunlarla nasıl aynı okula gidicem fareli okulum daha iyiydi. Veya fareli yetimhanem bunlarla kalıcağıma onlar daha güzel.
C: Şu kızlara baksanaChan gülerek melek kızları gösterdi. Bu ne lan? Hepsi bize tapıyormuş gibi duruyor. Acaba bize tapın desem ne yaparlar? Denemeye değer.
M: Bize tapın!
C: Ne diyon lan?Kızlar yere çöküp dua etmeye başladı. Çok komik lan. Ayı gibi gülmemek için kendimi tuttum ama gerçek çok komikti. Herhalde ilk defa yakışıklı insanlar görüyorlar. Chan bana çok iyi bir bakış atmıştı ben de bunun üzerine Chan'ın kulağına eğildim.
M: Bize oda al ben birazdan gelirim.
C: Offf Minho tam bir çocuksun.
M: Sağol hadii.Chan söylenerek gitti bense hala bana tapamları seyrediyordum. Saat kaç lan? Of banane yia. Okula geç kalsam ne olabilir ki? Dur lan... Aaa lan yarın sabahtan okula gidicez aaaaaaa. Beyin sonradan yükleniyor. Birden bir kız benim vücuduma dokunmaya başladı. Salak sürtük!
M: SENİ KALTAK BANA DOKUNMA HAKKINI SANA KİM SEVİYOR!
?: OHA K4LT4K DEDİ KUTSANDİM.Offfff ben farelerimi özledim! Chan elinde anahtarları cebine koydu ve beni tutup odaya götürdü.
C: Offff iğrenç nerelerine dokundular?
M: OROSPULARA BAK YA! BENİM FAREM DAHA İYİYDİ!Şey ee hehe- biliyorum bölümler kısa oluyor ama özür dilerim 🤡
Hayatımda benim kadar üşengeç biri göremedim bir şey yazıyorum sonra geri siliyorum aslında bölüm daha erken gelicekti ama silip silip tekrar yazdım o yüzden geç geldi üzgünüm.
Bu arada
Angel¹ (Jisung'un anlattığı günü)
Devil¹ (de Minho'nun anlattığı günü)
Neden üzerlerinde ¹ yazıyor derseniz onlar bölümlere göre.
Neyse öpüldünüzzz bye bye 🐿️🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will you be a demon or an angel?
FanficJisung tüm melekler gibi normal di her zaman aynı günü görürdü ve her zaman aynı bir rutini olurdu. Aynı bir insan gibi yaşardı kısacası... Fakat... Bir gün Minho adlı birisini duymuştu merak ediyordu. Sonuçta oda hala bir çocuk değilmiydi? Jisung 1...