2. Bölüm- Bir Felaketin Başlangıcı

827 104 133
                                    

Selamlarrrr, yazacak bir şey bulamayan yazarınız geldii :)

Ciddi anlamda tüm gece düşündüm ne yazsam diye ama k-pop idollerini bu tür olaylarla yansıtmak açıkçası benim için biraz zor.

Bu yüzden 2. Bölümü Minho'nun ağzından yazmaya karar verdim.

Bu arada ilk bölümü yayınlamadan önce baya yazdığımı düşünmüştüm ama okuduğum diğer hikayeler arasında bir hiç olduğunu gördüm.

Bu yüzden bu bölüm 1. Bölüm gibi kısa olmayacak, aynı olaylar Minho'nun ağzından olacak.

Nasıl daha uzun yapabilirim diye düşündüm ve hikayeye yeni kişiler eklemek istedim.

Şimdilik spoi vermeyeceğim, zaten giriş kısmı da çok uzun oldu. Sizi bekletmeden başlayalııımm🎀

✨✨✨

Evde kahvaltı yapıyordum. Ailemin kavga seslerine alışmıştım.

Ben Minho. Küçüklüğünden beri aile sorunlarıyla büyüyen, sinirimi çıkartmak içinse okul hayatı boyunca zorbalık yapan biriyim.

Ne düşündüğünüzü biliyorum, bende kendimden nefret ediyorum.

Bazen neden böyle şeyler yaptığımı sorgularım, ama hiç bir zaman kendimden cevap alamam.

Küçükken bende zorbalanan biriydim. Herkes benimle dalga geçerdi.

Sonrasında babamın müdür olduğu liseye gitmeye başladım, her şey değişti.

Herkes bana iyi davranıyordu, ne söylersem yapıyorlardı.

Bende o zamandan beri her yıl belirli kişileri zorbalıyorum.

Zorbalarıma yapamadığım şeyleri zorbaladıklarıma yapıyorum.

Bende bu aptal düzene uyanlardan biriydim.

Bundan ne kadar nefret etsemde,intikam almak istiyordum. Onlar benim çocukluğumu öldürmüştü, bende cezalarını aynı şekilde verecektim.

Annemle babamın kavgasının bittiğini, babamın evden çıktığını gördüğümde anladım.

Anneme sarılıp hemen babama yetişmeye çalıştım.

Babam ile birlikte okula doğru giderken radyoda bir şarkı çaldığını duydum.

Sizi seveni üzün, düzene uyun. (Son feci bisiklet- kazılı kuyum)

Şarkının söyleri çok saçmaydı, en azından benim için. Ama bu söze çok takılmıştım.

Ben düzene uyuyordum, ama ya aynı şeyi bana da yaparlarsa?

Bunu düşünmeden duramıyorum.

Çok korkuyorum.

Okula geldiğimizde her zamanki gibi arkadaşlarımı bulurdum ve birlikte sınıfa giderdik. Kuzenim Hyunjin'in sesini duydum;

-"Eski ezik Kim Jennie okuldan ayrılmış diyorlar, ne yapacağız?" Dedi.

Yazardan not: Jennie'yi zorbalanan biri olarak yaptığım için özür dileriimmm ama öyle yapmam gerekiyordu (birazdan anlarsınız neden olduğunuuu)

Aşka Dönüşen Zorbalık -minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin