Selamlaarrr ben geldiiimmm🩵🩵
Son bölümde Jisung şizofreni mi denildiğinde herkesin beyni durdu ehehe (yorum atmayan kişilerin de hemen hemen öyle olduğunu düşünüyoruum)
Şizofreni konusuyla ilgili bir açıklama yapmak istedim. Benim burda şizofreniden kastım hayaller görmek ve içseslerinle savaşmakla alakalı, önceki bölümü hızlı atacağım diye şizorfeni tanılarına bakmadan yazmıştım.
O yüzden, şizofrenide görülmeyen şeyleri yazarsam, lütfen olayı yanlış anlamayın.
Belki de Jisung şizofreni değildir???
Sizi bekletmek istemiyorum fakat son olarak, duyguları karakterlerle değilde üçüncü kişi ağzıyla daha iyi anlatabiliyorum. O yüzden bol kaos drama olan bölümlerde o yazım şeklini kullanacağım.
Hepinize iyi okumalar dilerim ballarııımmm🩷
✨✨✨
-üçüncü kişi ağızı anlatımı-Jisung, şizorfeni miydi?
Yeni gelen ses şarkı söylemeye başladı susmuyordu, susması lazımdı. Jisung hiç bir şey duyamıyordu.
-"SUS! SUS!" Diye bağırmaya başladı.
Felix'in kulakları çınlıyordu, en son biri 6 yaşındayken dibinde bağırmıştı, babası annesini öldüresiye döverken annesinin son çığlıkları.
Nasıl unutabilirdi ki, o minicik bedenin içinde annesini kurtarmaya çalışırken verdiği savaşı?
Jisung ondan bir iyilik istedi.
-"Beni eve götür Felix, eve gitmek istiyorum." Bunu isterken ona engel olmaması için içinden 'lütfen kabul et ve bir şey sorma' dedi.
Felix cevap verecekken şaşkınlıkla olduğu yerde kalakaldı.
Jisung, kendisini ileri geri sallıyordu ve bu hiç normal bir durum değildi.
Felix bir şeyler olduğunu anladı, fakat eğer üstüne giderse tekrardan bağırabileceği için bir şey demedi.
-"Peki."
Felix darmadağın hissediyordu, ilk önce arkadaşının annesi vefat etmişti, sonrasında ise yine arkadaşlarından biri ona annesini hatırlattı.
Yine de her şeye katlanıyordu, katlanmak zordundaydı.
✨✨✨
-Minho'nun ağzından, mesajlaşmanın devamı-Jisung
Geleceğim, ama bu sefer zorbalık yapmana izin vermeyeceğimden emin ol.Hala beni zorba sanıyor...
Beni görmediğiniz zamanlar boyunca neler mi oldu?
Yemek tarifleri öğrendim, gitar ve piyano kurslarına gidiyorum, zorbalık yapmayı bıraktım ve daha bir çok şey.
Bunlar nasıl mı oldu? Han Jisung sayesinde.
Daha önce zorbaladığım kişilere hep kendimce acırdım, bunu hiç onlars göstermedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Dönüşen Zorbalık -minsung-
Novela Juvenil11. Sınıfta okulunu değiştiren Han Jisung Yeni zorbası müdürün oğlu Lee Minho bu ficin povunu skzz_povs adlı hesaptan gördüm. İlk defa yazdığım için kötü olabilir, şimdiden kusura bakmayın. Tanıtım için 1. Bölümü okuyabilirsiniz✨