7. Bölüm- Kayıp

348 35 53
                                    

selamlaarrr🩵🩵🩵

Çoğu kişi instagramdan ve yorumlardan bölüm gelmemesinden şikayetçi vaktim olmuyor saat yedide evden çıkıp beşte dönüyorum günlerdir wattpade giremiyorum bile ödevlerim var ve kendime vakit ayırmam gerekiyor umarım anlayış gösterirsiniz🩷

İyi okumalar dilerim✨

✨✨✨
-Jisung'un ağzından-

Sonunda gezi günü geldi.

Keşke gelmeseydi, kim bilir Minho bize neler yapacak.

Bence çok fazla üzüleceğiz 😃

Senin istediğin tek şey zaten üzüntü.

En son yeni bir içses geldi, neden olduğu hakkında hiç bir fikrim yok ama tek düşündüğü şey üzülmek.

Adını Hanji ile uyumlu olması için Hanci koymaya karar verdik.

Fakat işin garip yanı, içseslerim beni kontrol etmeye başladı.

Umarım Minho'nun yanındayken böyle bir şey olmaz. Çünkü, ikisi de Minho'dan nefret ederken ben ondan hoşlanıyorum.

✨✨✨

-" Evet çocuklar kamp alanımız burası şimdi birlikte kalacakları açıklıyorum."

-" Lee Minho?"

-"Burada."

-"Han Jisung?"

-"Burada."

-"İkiniz birlikte kalacaksınız çocuklar, çadırınıxı kurmaya başlayın."

NE?!
NE?!
NE?!

Hanji ve Hanci napicaz aaaa?!

Ben hallederim.

Bende yapabilirim.

Saçmalamayın! Kontrolü size bırakmayacağım!

-Minho'nun ağzındam-

Birlikte kalacağımıza çıklamdığından beri öyle duruyor ve kendi kendine konuşuyor.

Fakat, o her haliyle aşırı tatlı.

Bildiğim kadarıyla içsesleriyle konuşuyor, bazenleri onlar çok sesli konuştukları içinse susun diye bağırıp kafasına vuruyor.

Eğer yapabilirsem onu bir paikoloğa gitmeye ikna edeceğim.

Bu kadar uzun süre konuşmadan durmayı yadırgayıp konuşmayı başlatan kişi oldum.

-" Gel hadi, çadırı kuralım." Dedim ve gülümsedim.

Bana şaşkınlıkla baktı, büyük ihtimalle böyle bir tavır beklemiyordu.

Hemen çadırı alıp yanıma geldi ve;

-" Sen nasıl yapılacağını söyle yeter, ben kurarım." Dedi. Kendimi ona kanıtlamam lazım.

Aşka Dönüşen Zorbalık -minsung-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin