Duruma göre dualar.

20 10 0
                                    


Sabah Duası:

"Alhamdulillâhiladhî ahyânâ bacda mâ
amâtanâ ve ileyhinnushûr."

"Hamd olsun, bizi uyandıran ve sonra tekrar diriltecek olan Allah'a."

Tuvalet Giriş Duası:

"Allâhumma innî a'udhu bika minal khubthi vel khabâith"

"Allah'ım! Çirkinliklerden ve pisliklerden sana sığınırım."

Tuvalet Çıkış Duası:

" Ghufranak"

"Benim affım sana."

Namaz Sonrası Dua:

" Lâ ilâha illâllâhu, wahdahu lâ sharîka leh, lehul mulku wa lehul hamdu wa huwa alâ kulli shay'in qadîr. Lâ hawla wa lâ quwwata illâ billâhil' aliyyil adhîm. Lâ ilâha illallâhu, wa lâ nacbudu illâ iyyâhu, lahunnicmatu wa lahul fadlu wa lahuth thanâ'u-l- hasanu. Lâ ilâha illâllâhu, mukhlisîna lahud dîna wa law karihal kâfirûn. »

"Allah'tan başka ilah yoktur; O tektir, ortağı yoktur. Mülk O'nundur, hamd O'na mahsustur ve O her şeye kadirdir. Allah'tan başka hiçbir güç ve kuvvet yoktur. Allah'tan başka ilah yoktur, O'ndan başka ibadet edecek yoktur. Güzellik, nimet ve hamd sadece O'nadır. Allah'tan başka ilah yoktur, O'na sımsıkı sarılanlar. "

Evden Çıkarken Dua:

" Bismillâhi tevekkeltu 'alâ-l-lâhi ve lâ hawla ve lâ quwwata illâ billâhil' aliyyil azîm"

"Allah'ın adıyla, Allah'a güvenerek çıkıyorum. O'nun adıyla dönüyorum."

Eve Girerken Dua:

"Bismillâhi velejnâ, ve Bismillâhi kharajnâ, wa 'alâllâhi tevekkalnâ."

"Allah'ın adıyla girdik, Allah'ın adıyla çıktık, ve yalnızca Allah'a dayandık."

Her zaman ve zor durumlarda tekrar edilecek dua:

"Hasbun'Allah ve ni'mel-Wakîl."

"Allah bize yeter, O ne güzel vekildir."

Uyumadan Önce Dua:

"Allahoumma Bismika emutu ve ahya."

"Allah'ım! Senin adınla ölür ve dirilirim."

Uyuyamama Problemi İçin Dua:

" Hasbun'Allah, Wani'mel Wakil."

"Allah bize yeter, O ne güzel vekildir."

Duaların günlük hayatımızda Allah'a yönelişimizi ve ihtiyaçlarımızı ifade etmek için önemli bir rolü vardır.

Her dua, samimiyetle ve kalpten yapalım inşaAllah.

🤗 Allah'a emanet olun. 🤗

İslami İlhamla Yolculuk: Müslüman Kız Kardeşinden Hatırlatmalar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin