~2010.01.01~
Újév van!Új év,új lehetőségek!Új élményék!Értitek na!Jessica egyetemre ment New Yourkba ami miatt 3 évig nem láttuk mivel Kolis volt de mivel 1 téliszünet volt és vezetékhibák vannak az egyetemén februáig haza engedték őket!~08:13~
Bill:TOM!!!KELJ FEL! 9 RE A REPTÉREN KELL LENNÜNK JESSICAÉRT!
Tom:Ooo Bill miért nem mész te érte!?Van jogsid nem?*kérdeztem félálomba*
Bill:Van igen de valaki miatt szervízben van a kocsim!Dereng!?
Tom:Haaajh jól van adj 10 percet és indulhatunk!
Bill:Köszönöömm!*mondta elégedett mosollyal majd mint aki jólvégezte dolgát kiszökkent*
Gyors magamra kaptam egy fekete pólót egy fekete baggy jeansel majd fel vettem egy börzsekit és egy lila pántott fel kötöttem a fejemre.
Na hát igen már nem raszta és szőke a hajam hanem fekete és parkettába van fonva.Meg átáltam a kendőkre de hébe hóba veszek még fel sapkát!
Bill:KÉSZ VAGY MÁR!?
Tom:Megyek már!
Őrület hogy ennyire sürgetni kell az embert!
Gyors le mentem és már mentünk is ki a kocsimhoz,beültünk és indultunk is a reptérre.
Bill:Olyaan rég láttam már Jessicat!Sajnos csak smsezni tudtunk meg hanghivásozni,kiváncsi vagyok változott e!*mondja izgatottan Bill*
Tom:Hidd el ugyanolyan bünronda lesz mint amikor elment!Attól mert Filmes egyetemre ment New Yourkba nem szépűlt meg higyj nekem!
Bill:Mekkora egy segg vagy bazdmeg!
Tom:Bagoly mondjaaa
Erre nem mondott semmit csak be mutatott én pedig csak önelégülten mosolyogtam rá.
Kb 20 perces hosszú út után kiértünk a reptérre,Jessice gépe pont ekkor szállt le.
Kb 5 perc múlva láttuk is az embereket özömleni lefelé a gépről de Jessicát nem láttuk sehol.
VAGYIS AZT HITTÜK HOGY NEM LÁTTUK!
Amig azt fürkésztük merre van Jessica egy alacsony szőke hajú csajszi mögénk lépett.
Jessica:Sziasztok fiúk!
Hátra néztünk a testvéremmel Bill össze húzta a szemeit és valamire összpontosított én pedig az ajak pc-mel játszottam.Csini volt a csaj!Tehát mint mondtam jól nézett ki a csaj!
Bill:Jessica!?
Jessica:Igen?
Bill:URAMISTENN alig ismertelek meg!Jézusom de gyönyörű vagy!Nagyon sokat változtál*öleli át Jessicát Bill*
Én csak bámultam Jessicát,olyan más lett mint mielött elment New Yourkba.A haja megnőtt már nem szemüveges és az arca is sokkal másabb és formásabb is lett a fogai is szép fehérek lettek!Egyszeruen úgy néz ki mint álmaim noje!
Jessica:Oo szia Tom!*köszönt rám barátságosan*
Tom:Sz-Sz-Szia Jess*köszöntem vissza neki zavartan.MI TÖRTÈNIK!?
Bill:A többiek már nagyon várták hogy haza gyere!
Na meg én is eléggé vártam!*tette hozzá Bill*
Jessica:De édes vagy!Már alig várom hogy haza érjek!Nagyon éhes vagyok már!
Bill:Akkor induljunk meg haza*ekkor felém fordult*
Bill:Tom indulhatunk?
Nem válaszoltam mivel csak Jessicat bámultam.
Olyan elbüvölö làny!NA ÀLLJ MIKET BESZÉLEK!?
Bill:Föld hívja Tomot*lengeti meg a kezét elöttem*
Tom:Jaa igenn mehetünk!
És már indultunk is a kocsihoz.Jessica borondjeit bepakoltam a csomagtartóba majd kinyitottam az anyós ülésnél az ajtót neki.
Bill:De hát én szoktam ott ülni!
Tom:Nem baj,most ülj be hátra!
Jessica:Nyugodtan ülhet elore én el leszek hátul.
Bill:Áhh nem kell,most az egyszer hátra ülök*majd kiznitptta az ajtót és be ült Jessicaval együtt*
Miután én is be ültem elindultunk mivel tuti fix hogy hatalmas dugó lesz..!És igazaam volt!Alig voltunk úton kb 5 perce nagyonn dugóba keveredtünk mint egész Berlin!(nem szószerint csak geci nagy dugó volt)
Tom:INDULJATOK MÁR MEG GECI!
Bill:Hékás nyugi vaaan!*próbál nyugtatni Bill*
Tom:Tudod hogy kicseszettül utálom amikor dugó van!Annyira feltud baszni!*mérgelodok*
Jessica:De ha végig ordítod az utat sem lesz jobb,tudom hogy szar helyzet de csak türelmesen várni kell!Addig meg nyugalom!
Na hát igen..Jessica hangjára szinte azonnal megnyugodtam!Nem is csoda hisz olyan gyönyörü mint maga Jessica!-va-vagyis nem!MIKET BESZÉLEK!?
Tom:Igazad van..bocsi hogy így kiakadtam!
Jessica:Semmi gond!
Bill:Na és amig várunk mit akartok csinálni?
Tom:Nem hiszem hogy olyan sok mindent tudnánk csinálni itt*huzom el a szam*
Jessica:Hát tudnánk merész kérdezfeleleket játszani de lehet ahoz túl nyuszik vagytok!*mosolyodik ravaszul el*ISTENEM DE DÖGÖÖSSS!
Bil:Jaj ugyan már!Haljam mi a lényege?
Jessica:Durva kérdésre oszinte válaszok!Aki nem válaszol annak pedig csinálnia kell valamit!
Tom:Chh piskóta!Én mindig oszinte vagyok ezt bárki megmondja!
Bill:Igaz,egy szemsztelen és oszinte kis majom vagy!
Tom:Jaj jól van már kezdjük inkább!Ki kezd?
Bill:Majd én!Tom!
Tom:Kezdek félni*nevetek fel*
Bill:Bejönn neked Jessica?
LESOKKOLÓDTAM!!!
Ha azt mondom IGEN ezt hallgatom egész nap ha pedig azt mondom hogy NEM akkor pedig KURVA NAGYOTT HAZUDOK!Ahh végem!
Tom:Hát nem mondom hogy nem jönn be de azt se hogy de*majd kacsintok*
Bill:Ajajjj Jessica aludj nyitott szemekkel mivel Tom bármikor felfalhat*kezd el nevetni*
Tom:Ha-Ha-Ha kurva vicces vagy testvérem!Na de most én jövök!Jessica!
Jessica:Ajajj*kuncog fel*igen?
Tom:Milyen szinu bugyi van rajtad?És az milyen bugyi?*huzom el kaján a szám*
Jessica:Egy fekete csipkés tanga.Semmi extra.
Ahogy ezt ki mondta és én természetesen ELKÉPZELTEM a golyóim szinte azonnal bedurrantak és kezdtem merevedni!
Tom:Okeeee,most akkor te jössz!
Jessica:Okéé..Bill!
Bill:Igen?
Jessica:Van jelenleg valaki aki tetszik?
*Bill elpirult*
Bill:Háth öhmm..erre nem szeretnék válaszolni így halljam mi lesz a feladatom?*sóhajt nevetve Bill*
Jessica:Hmmm..*kezd el gondolkodni*
Jessica:Meg van!Hívd fel Gustavot azzal hogy ég a ház,és kiváncsi vagyok hogy be veszi e!
Bill:Jézusom te kis beteg vagy Jess!*kuncog*
Bill:De oké legyen!*hívja*
~TELEFONBESZÉLGETÉS~
Bill:Halo Gustav!
Gustav:Szia Bill mizu?
Bill:Ég a ház!
Gustav:Mi!?
Bill:A konyha ég!Fuss ki ahogy csak lehet!
Gustav:JÉZUSOMM OKÉ!!
*majd le tette*
~TELEFONBESZÉLGETÉS VÉGE~Tom:Kiváncsi vagyok mikor jönn rá hogy kamu*mondom nevetve*
Jessica:Erre mondjuk énis!*o is nevet*
Bill:De csóri Gus!Tudjátok hogy hogy be tud pánikolni!Sajnálom most kicsit ot!
Tom:Jaj Bill nyugi már!Túlgondolsz mindent!
Bill:Igaz de na!Akkor is!Na de én jövök!Jessica!
Jessica:Igen?
Bill:Van valakid?
Jessica:Ami azt illeti éppenséggel van!*mosolyodik el*pár hónapja járok egy Amerikai sráccal!Codynak hívják!És ma jönn meglátogatni!
Épp úgy levoltam döbbenve mint ahogyan Bill!Mi az hogy jár pár hónapja egy sráccal!?
Tom:És nennyi az az annyi?
Jessica:Mármint?
Tom:Mennyi ideje vagytok együtt?
Jessica:5 hónapja de már lassan 2 éve ismerem!
Bill:Na hát..sokáig akkor..*mondja elkeseredve*
Én pedig 1 féltékeny voltam 2 ingerűlt lettem!
Jessica:Nézzétek meg indultunk!
Nem mondtam semmit csak el indultunk és kb 15 perc múlva haza is értünk.
Elegem volt mindenből de ebből a Cody nevű srácból nagyon!Mi az hogy elveszi tőlem az édes drága Jessicat!?Ha meg látom szét baszom a fejét!
YOU ARE READING
Glow up love
RomanceNémetország csődöre vagyok,Tom Kaulitz 17 éves ,ezer és ezer lány szeretne a barátnőm lenni de én jobban szeretem az ágyamba látni őket mint virágot meg mindent szart venni nekik!Van is egy lány Jessica Johson aki évekig fut utánam majd fordul a koc...